Heel mooie afgewerkt

Snel levering

Nee

Super fijn

Anouschka

Positief contact met de klantenservice over de proefdruk en ik werd op de hoogte gehouden wanneer de gewenste kleur envelop weer leverbaar was. Erg tevreden over het uiteindelijke geboortekaartje en... Positief contact met de klantenservice over de proefdruk en ik werd op de hoogte gehouden wanneer de gewenste kleur envelop weer leverbaar was. Erg tevreden over het uiteindelijke geboortekaartje en snelle levering!

Terugkoppeling volgens afspraak.

Jose Koster-Notteberg

Snelle levering, mooie kaartjes. Ook snelle reactie op vragen in de mail, fijn!

Zoals hierboven genoemd, snelle levering en reacties.

Onze geboortekaartjes hadden al heel veel ‘beschadigde’ hoekjes bij aankomst met de post. Dit was bij de meeste kaartjes al het geval, dit vond ik erg jammer. Wellicht het doosje opvullen als het... Onze geboortekaartjes hadden al heel veel ‘beschadigde’ hoekjes bij aankomst met de post. Dit was bij de meeste kaartjes al het geval, dit vond ik erg jammer. Wellicht het doosje opvullen als het daar in gebeurt tijdens verzending?

Daïsha

Een hele fijne site… er was 1 kaartje wat niet aangekomen was maar dat hebben ze volledig gratis opnieuw verzonden…beetje aan de dure kant maar was het wel helemaal waard zo’n mooie kaartjes

Tessa

Sandra

Fijn dat je zelf het kaartje online in elkaar kan zetten. Goede, snelle service!

Duidelijke website, snelle levering.

!

Saskia

Het is reuze gemakkelijk om een kaartje aan te passen en er is een groot aanbod aan verschillende kaartjes

De eenvoud

Sarah

Top bedrijf

Snel geleverd

Niets

Lauri

2 keer gebruikt voor geboortekaartje te maken van mijn dochter en zoon

Makkelijk bewerkingsprogramma ook qua tussentijdsopslaan

Proefdruk gratis maken is klantvriendelijker