Nicole

We hebben mooie kaartjes gekregen, alleen ging het even mis bij de sterretjes die we er los bij moesten kopen. Dit staat wel ergens maar misschien kun je het nog zichtbaar maken als je ze gaat... We hebben mooie kaartjes gekregen, alleen ging het even mis bij de sterretjes die we er los bij moesten kopen. Dit staat wel ergens maar misschien kun je het nog zichtbaar maken als je ze gaat bestellen . Bij ons is het er bij in geschoten.

Goede kwaliteit

Zie bovenstaande uitleg

Jip Claessen

Heel fijn en zeer behulpzaam

Het laten aanpassen van een standaard design was geen probleem.

Wat makkelijker maken om foli toe te passen op een kaartje.

Ma

Super mooie kaarten

Veel keuze, overzichtelijk

Als je via je mobiel kaarten maakt/creëert, en je hebt de kaart opgeslagen in je ontwerpen, dan is het bij bewerken niet heel overzichtelijk.
Weet niet of dat aan jullie programma ligt of aan...
Weet niet of dat aan jullie programma ligt of aan Android

Carlijn

Erg tevreden.

Oplettendheid. Klantvriendelijk.

Geen.

Katja

Zeer snelle service en prachtige geboortekaartjes voor men dochtertje gekregen! Dank je!!

Prachtig tesultaat

Anne

Top! Goeie service en veel geduld met mijn wijzigingen.

Service gerichtheid, super vriendelijke mensen

Geen!

Lucy

Geweldig

Klantvriendelijk, hele snelle hulp, prachtige kaartjes en snelle levering !

nvt.

Jet

Snelle levering, mooie kwaliteit kaart, had alleen met de design-opties van de kaarten meer mogelijkheden gewild.

Veelzijdigheid in keuzes, fijn dat je meer keuze hebt dan enkel "huidige mode gestyleerde kaarten", snelheid

Dat je binnen de design opties alle afbeeldingen van de designer van je gekozen kaart kan kiezen in plaats van alleen de afbeeldingen gebruikt op die kaart. Soms is het leuk om kaarten te combineren... Dat je binnen de design opties alle afbeeldingen van de designer van je gekozen kaart kan kiezen in plaats van alleen de afbeeldingen gebruikt op die kaart. Soms is het leuk om kaarten te combineren namelijk. Ik vond de kaarten per stuk wel prijzig en dat inzicht heb je niet als je de kaart maakt, pas later als je zover bent om te bestellen.

Rick

Slecht

Snel onpersoonlijk antwoord van de klantenservice

Gebruik geen misleidende teksten als naam voor het kaartje zoals "met strik" of "echt gouden" als het dan niet inbegrepen is, geef dan de gemakkelijke optie om bij te bestellen ipv dat je het extra... Gebruik geen misleidende teksten als naam voor het kaartje zoals "met strik" of "echt gouden" als het dan niet inbegrepen is, geef dan de gemakkelijke optie om bij te bestellen ipv dat je het extra product moet opzoeken.