Kimberley

Geboortekaarten in groot aantal besteld. Helaas bleek bij levering dat de kaarten niet goed zijn afgesneden waardoor het adres niet volledig zichtbaar is. Jammer voor zo'n bedrag.

Gebruiksvriendelijk in het ontwerpen

Let op tijdens het drukken en snijden van de bestellingen.

Reactie HierBenIk:

Beste Kimberly,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over de ontvangen kaartjes!
Kan het zijn dat je niet eerder contact met ons hebt...
Beste Kimberly,
Bedankt voor je feedback.
Kan het zijn dat je niet eerder contact met ons hebt gehad hierover? Ik kan er namelijk niets over vinden...
Voor de volledigheid heb ik je bestelling even gecontroleerd en ik zie dat je inderdaad de plaatsnaam in je ontwerp buiten de veiligheidsmarge hebt geplaatst. Alles wat buiten deze veiligheidsmarge wordt geplaatst kan weggesneden worden bij het snijden van de kaarten.
Als je de plaatsnaam op dezelfde positie had laten staan als op je proefdruk, dan was het wel goed gegaan. Jammer dat je niet voor de zekerheid ervoor hebt gekozen om je ontwerp door mijn collega's van de studio te laten controleren. Die hadden dit dan voor het drukken zeker gezien.
Misschien dat je contact met mijn collega's van de klantenservice kunt opnemen? Die kijken graag voor je wat we in dit geval nog voor je kunnen betekenen!

Sanne

Makkelijk te bestellen, duidelijke website.

Duidelijke site, veel keus, makkelijk bewerkprogramma.

Om het kaartje makkelijk te bewerken moet je echt een computer/ tablet gebruiken. Met de telefoon lukte dit niet goed.

Marisca

Mijn bestelling is helaas niet compleet..
Ik mis mijn raambord dubbel 50x50

Sneller bezorgen

Sneller bezorgen

Reactie HierBenIk:

Dag Marisca,
Bedankt voor je beoordeling. Ik hoop dat je kaartje helemaal naar wens zijn.
Dag Marisca,
Bedankt voor je beoordeling. Ik hoop dat je kaartje helemaal naar wens zijn.
De raamborden hebben ongeveer 2 dagen langere levertijd. Als het goed is zal deze vandaag bij je geleverd gaan worden.

Renuka

Duur maar wel mooie kaarten

Mooie collectie, veel personalisatie mogelijk

Meer duidelijkheid over prijs per kaartje.

Michelle

Snel en vakkundig

Snelle reactietijd

Daniëlle

Erg tevreden! Snelle levering.

Snelle levering! Dinsdag besteld/donderdag in huis.

De aangeleverde doos waarin de kaartjes verpakt zaten was een ‘gewone’ witte doos. Mocht het in de mogelijkheden liggen is het leuk om daar misschien wat mooiers/feestelijkers voor in de plaats te... De aangeleverde doos waarin de kaartjes verpakt zaten was een ‘gewone’ witte doos. Mocht het in de mogelijkheden liggen is het leuk om daar misschien wat mooiers/feestelijkers voor in de plaats te doen. Het is toch speciaal als je kaartjes eenmaal gedrukt zijn.

Lisanne

Lisanne

Snelle levering en een fijn pakketje met een proefdruk

Bonny

Hele snelle vriendelijke service

Snelle service

Wieke

Leuke geboortekaartjes

Ik ben blij met het kaartje

Enveloppen eerder thuis kunnen bestellen

Mandy

Mooi zelf ontwerp kunnen maken, snelle service.

Geen idee