Michelle

Snelle levering van een leuk goedkoop kaartje

De kaartjes!

Wij hebben eerder bij een andere site onze kaartjes besteld en kregen bij ons proefkaartje wat overigens gratis was een mooi pakketje toegestuurd wat heel erg uitnodigde om het kaartje daar te... Wij hebben eerder bij een andere site onze kaartjes besteld en kregen bij ons proefkaartje wat overigens gratis was een mooi pakketje toegestuurd wat heel erg uitnodigde om het kaartje daar te bestellen. Toen we eenmaal daar onze geboortekaartjes kochten, kregen we een doosje wat echt voor ons een cadeautje was met Milestone kaartjes en een felicitatie kaartje erbij van de geboorte van ons kindje.

Dat vond ik bij jullie wel erg tegenvallen, gezien je voor toch veel geld kaartjes koopt. Dat je voor €1 een proefkaartje koopt oké maar het mag allemaal wel iets specialer. Ook als je zoveel geboortekaartjes koopt.

Verder zijn we wel erg tevreden over de kaartjes!

Nynke

Fijn en makkelijke website, kaartje helemaal naar eigen hand kunnen zetten

Mogelijkheid persoonlijk kaartje te maken, veel keuze uit papier, enveloppen etc

Zo doorgaan

Christy

Geboortekaartje van mijn tweede zoon hier besteld

Duidelijkheid site

CT

Ik ben denk ik een goede dag bezig geweest met het ontwerpen van het geboorte kaartje, maar meer omdat ik zelf perfectionistisch kan zijn! Het resultaat is zo onwijs mooi, ik ben er echt super blij... Ik ben denk ik een goede dag bezig geweest met het ontwerpen van het geboorte kaartje, maar meer omdat ik zelf perfectionistisch kan zijn! Het resultaat is zo onwijs mooi, ik ben er echt super blij mee!

Sabine

Positief.
Snelle reactie en levering.
Kaartje was exact zoals het voorbeeld.

Snelle reactie.
Kaartje precies zoals verwacht.

Noet

Y

Prima software online en veel mogelijkheden met het zelf ontwerpen. Alleen werd af en toe de kaart heel erg klein geladen en moest ik meermaals refreshen of opnieuw openen om de ontworpen kaart te... Prima software online en veel mogelijkheden met het zelf ontwerpen. Alleen werd af en toe de kaart heel erg klein geladen en moest ik meermaals refreshen of opnieuw openen om de ontworpen kaart te zien.

Software wijst zichzelf

Stabielere online software

Petra

Goed, zelf een fout gemaakt met de tekst. En het bedrijf kwam met een tegemoetkoming! Netjes, goede service!

Vriendelijk aan de telefoon, en een goede service. Snelle levering.

Nvt

Shannen

Ik heb een hele goede ervaring! Toen ik een envelop te weinig had gekregen stuurde ze gewoon een nieuwe op en dat hoefde ik niet te betalen.

Erg klantvriendelijk en de website is heel fijn en duidelijk.

Niks

Adrienne

Een hele fijne ervaring

Mooie en goede kwaliteit van het kaartje

Wendy

Goed! Het maken/aanpassen van de kaart is eenvoudig, terwijl er aan de andere kant heel veel mogelijkheden zijn. Daarnaast ben ik heel snel geholpen toen ik er even niet uit kwam met het lettertype.

Snel, duidelijk, eenvoudig te bestellen