Marleen

Hele mooie kaartjes die we zelf nog naar wens hebben aangepast. Erg blij met het resultaat en al veel leuke reacties op mogen ontvangen! Ook fijn dat je bij proefdruk een pakketje meegestuurd krijgt... Hele mooie kaartjes die we zelf nog naar wens hebben aangepast. Erg blij met het resultaat en al veel leuke reacties op mogen ontvangen! Ook fijn dat je bij proefdruk een pakketje meegestuurd krijgt met de verschillende papieropties en kleuropties enveloppen.

Levertijd staat op de website voor 18.00u besteld, binnen 2 werkdagen geleverd. Dit klopte bij ons niet. Eind dag 2 track&trace mogen ontvangen en eind dag 3 werden de kaartjes geleverd.

Aanpassen en stylen oorspronkelijke kaartje naar eigen wens is erg gemakkelijk. Website is gebruiksvriendelijk.

Levertijd. Er staat benoemd voor 18.00u besteld, binnen 1 a 2 werkdagen geleverd. Dit werden 3 hele werkdagen. Hierdoor kaartjes later kunnen verspreiden dan gewenst (werd vrijdag einde vd dag... Levertijd. Er staat benoemd voor 18.00u besteld, binnen 1 a 2 werkdagen geleverd. Dit werden 3 hele werkdagen. Hierdoor kaartjes later kunnen verspreiden dan gewenst (werd vrijdag einde vd dag geleverd, waardoor bezorging post pas op dinsdag plaats vond (vrijdag niet meer op tijd kunnen posten, zondag en maandag wordt er niet bezorgd). Anders waren de kaartjes vrijdag of zaterdag nog bezorgd bij geadresseerden.
Door opmerking beloofde levering binnen 2 dagen was verwachting anders.

Lea

Geboortekaartjes besteld. Super!

Snel, kwaliteit

Sharon

Kaartjes besteld snel binnen en erg mooi

Was snel binnen

Geen idee

Shannon

Zeer snelle levering en echt super kwaliteit!

Mooie originele kaartjes! Bewerkingsfunctie is ook top!

Bij bestellingdetails duidelijker neerzetten als verzending via hier ben ik gaat. Het viel mij op dat er alleen staat wat je hebt besteld en dat de factuur/bezorgadres van mijzelf was..terwijl ik... Bij bestellingdetails duidelijker neerzetten als verzending via hier ben ik gaat. Het viel mij op dat er alleen staat wat je hebt besteld en dat de factuur/bezorgadres van mijzelf was..terwijl ik via hier ben ik had verstuurd.
Uiteindelijk bleek het te kloppen en was het netjes gestuurd naar iedereen maar brengt wel veel verwarring mee.

hilde

Super

Toegankelijk

Wanneer je de kaartjes (dubbele)
Bewerkt zou het fijn zijn dat je zowel li/re langs elkaar kan leggen en tegelijk kan bewerken zodat alles op gelijke hoogte staat.

Lieke

Mooie kaartjes, snelle levering en prachtig resultaat

Mooie kaartjes

Wendy

Erg overzichtelijk, veel keus in kaartjes en snelle levering.

Geen idee

Corinda

Dik tevreden

Rosalie

Super. Ook fijn dat je voor een lage prijs een proefdruk kan laten maken. Ook krijg je dan informatie boekje met de opties voor andere papieropties te selecteren. Snelle levering en leuke kaartjes.

Snelheid, punctualiteit, leuke kaarten, proefdruk opties

Vrij duur om de kaartjes te laten sturen door hierbenik, daarom gewoon zelf gedaan. Verder dik tevreden.

Tim

Zeer positief, aanrader.

Zeer snel geleverd. Kaartje is nog mooier dan op internet.

Geen.