Ferwerda

Prachtig geboortekaartje besteld, helemaal naar tevredenheid.

Goede service

Niet

Angeline

Mooi kaartje en een snelle bezorging

Originaliteit in kaartjes

Niks

Annelies

Mooie kaartjes voor een goede prijs

Prijs kwaliteit verhouding

Fantastische service, snelle levering

Nvt

Nvt

An

Gemakkelijk programma om zelf kaartjes te maken! Goede en snelle service en kwaliteit van product.
Duidelijke communicatie!

Snelle service

Stevigere verpakking. De doos was al wat gehavend bij aankomst. Kaartjes waten gelukkig nog oké!

Inge

Zeer snel en goed geholpen

Zeer behulpzaam en vlotte afhandeling

Johan

Perfect

Snelle levertijden

Het bewerken van de tekst is lastig

Meerdere keren fout gedrukt

Snelheid

Reactie HierBenIk:

Beste,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening!
Het is inderdaad helaas een aantal keer misgegaan bij het maken van...
Beste,
Bedankt voor je feedback.
Het is inderdaad helaas een aantal keer misgegaan bij het maken van je proefdruk. Gelukkig hebben we deze kosteloos opnieuw voor je gedrukt totdat je proefdruk helemaal naar wens was.
Toen je de kaartjes uiteindelijk definitief wilde bestellen, toen gaf je aan dat je een beetje schrok van de prijs. We hebben je toen uit kunnen leggen dat je inderdaad één van de duurste configuraties voor ene kaartje hebt gekozen. Zo had je op alle pagina's foliedruk gebruikt en betreft het een gestanst kaartje waar een hartje uit de voorste pagina voor je is gesneden. Na wat opties te hebben voorgelegd om de prijs aanzienlijk te verlagen (zoals bijvoorbeeld de foliedruk te wijzigen) gaf je aan dat je het kaartje op deze manier toch wel heel mooi vond. Om je tegemoet te komen in de prijs, vanwege de eerdere proefdrukken die niet direct goed gingen, hebben we je een korting aangeboden. Dat bedrag is inmiddels naar je teruggestort.
Jammer dat ondanks onze inspanning om je proefdruk naar wens te maken en de tegemoetkoming in de kosten van je definitieve bestelling, we het niet voor elkaar hebben gekregen om je ervaring met ons positief af te sluiten.
Uiteraard wensen we jullie desondanks heel veel geluk met z'n drietjes!

Tialda

Top

Handig programma om kaartjes aan te passen