Samantha

Een mooi kaartje gemaakt voor onze dochter. Maken ging gemakkelijk en kon zelf met eigen ideeën op een bestaande kaartje aan passen

Makkelijk dingen aan te passen aan je kaartje

Geboorte zegels bij verkopen als je zelf de kaarten gaat schrijven

Tamara

mooie kaartjes

niet

Babette

Fantastisch

Heel goed zelf je kaartje samen te stellen, heel duidelijke gebruiksaanwijzing, leuke keuzes, snelle levering ondanks de grote drukte rond de kerst

Nog meer leuke plaatjes om zelf toe te voegen

Vera

Wij zijn enorm tevreden over ons mooie geboorte kaartje.

Vlotte en vriendelijke communicatie. Een pluspunt was ook zeker dat je gemakkelijk via je telefoon het kaartje kunt bewerken.

Ga zo door!

Renate

Fijn bedrijf

werd zeer snel bezorgd

nee

Sanne

Eigen kaartje ontwerpen

Donja

An sich ben ik tevreden over het kaartje. Alleen jammer dat we extra betaald hebben voor een extra check. Toen de geboortekaartjes binnen kwamen bleek er namelijk alsnog een foutje in te zitten. Dit... An sich ben ik tevreden over het kaartje. Alleen jammer dat we extra betaald hebben voor een extra check. Toen de geboortekaartjes binnen kwamen bleek er namelijk alsnog een foutje in te zitten. Dit wouden we juist voorkomen door iemand van Hierbenik mee te laten lezen. Deze persoon heeft dit ook niet gezien of er is niet naar het kaartje gekeken. Daar baal ik wel van.

Als je tegen betaling aanbiedt om typo's e.d. eruit te laten halen, zorg dan ook dat je dit er uit haalt. Nu heb ik het gevoel dat ik wel extra betaald heb, maar dat niemand naar ons kaartje gekeken... Als je tegen betaling aanbiedt om typo's e.d. eruit te laten halen, zorg dan ook dat je dit er uit haalt. Nu heb ik het gevoel dat ik wel extra betaald heb, maar dat niemand naar ons kaartje gekeken heeft.

Miranda

Leuk assortiment kaartjes en makkelijk programma om ze bewerken naar je eigen smaak!

Zoveel mogelijkheden om alles zo te bewerken zoals je zelf wilt.

Eigenlijk geen aanmerkingen, bij ons is alles prima gelukt.

Goed! Onwijs blij met het resultaat en de snelle levering.

Hele mooie kaarten, fijn dat je kosteloos 1 proefdruk kan bestellen en snelle levering.

1 proefdruk op meerdere papiersoorten versturen mogelijk maken.

Marchien

Top