Goede ervaring: mooie kaartjes en snelle levering. Uitgebreid pakket bij proefdruk. Prijs is wel redelijk hoog

snelle levering

Programma om zelf kaart te ontwerpen reageert niet altijd even goed.

M

Goedeaflevering!

Mooie afwerking

X

Kaartje is prachtig, maar bezorging is waardeloos. Donderdag geboorte kaartjes besteld, pas op dinsdagmiddag ontvangen. Dat is jammer, veel te laat

Snellere levering. Duurde veel te lang

Reactie HierBenIk:

Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met de levering van je geboortekaartjes! Ik heb het even voor je uitgezocht en je geboortekaartjes... Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met de levering van je geboortekaartjes! Ik heb het even voor je uitgezocht en je geboortekaartjes hadden inderdaad op zaterdag al bij je bezorgd moeten worden. Zoals je in je track&trace kunt zien hebben wij je kaartjes, zoals beloofd, netjes op vrijdag voor je gedrukt en verzonden. Helaas is er door logistieke problemen bij DHL een container met pakketten zoekgeraakt waar ook zendingen van ons in zaten. Hierdoor heeft de aflevering van jouw bestelling te lang op zich laten wachten. Mijn oprechte excuses hiervoor! Omdat we het erg vervelend voor je vinden, willen we je graag een persoonlijke korting aanbieden op een eventuele nieuwe bestelling bij ons. Als je ons een e-mail stuurt na aanleiding van deze feedback, dan helpen we je graag verder! Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Verder wens ik jullie veel geluk met z'n drietjes! Met vriendelijke groet, HierBenIk!

Janet

Slecht

Snel geleverd

Ze moeten checken of de gegevens op net geboorte kaartje kloppen. En niet de proefdruk sturen!

Reactie HierBenIk:

Beste Janet, Bedankt voor je feedback. Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening! Doordat je per ongeluk de versie van je proefdruk hebt besteld in... Beste Janet, Bedankt voor je feedback. Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening! Doordat je per ongeluk de versie van je proefdruk hebt besteld in plaats van een aangepaste versie, heb je kaarten ontvangen met de verkeerde gegevens. Zoals in onze eerdere telefoongesprekken besproken is het voor ons helaas niet mogelijk om de gegevens als geboortedatum, -gewicht, -tijd en -lengte te controleren op juistheid. Wij weten tenslotte bijvoorbeeld niet wanneer je baby is geboren. Daarbij heb je er voor gekozen om de kaarten door ons niet te laten controleren, waarmee je de keuze maakt om zelf de verantwoordelijkheid te nemen over onder andere de inhoud van je ontwerp. In ons laatste telefoongesprek vertelde je het erg te waarderen dat we, ondanks het feit dat wij netjes hebben gedrukt wat er bij ons is besteld, met je mee hebben gedacht door je een aanzienlijke korting aan te bieden bij het opnieuw drukken en verzenden van de kaarten. Jammer om nu ineens te lezen dat dit niet zo blijkt te zijn... Desondanks wensen wij jullie veel geluk met z'n drietjes! Met vriendelijke groet, HierBenIk!

Professioneel

Snel levering

Laatste ontwerp opslaan en niet meerdere versies

Liset

Uitstekend

Goede hulp bij vragen, heel mooi resultaat en fijne bewerkingsomgeving om je kaartje te kunnen personaliseren

Klantvriendelijke service, meedenkend

Snelle reactie en levering en denken in oplossingen

Navigatie en informatie website

Mooi product

Dure proefdruk

Reactie HierBenIk:

Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de ontvangen kaarten! Ik geef hieronder graag onze visie met betrekking tot ons prijsbeleid voor de... Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de ontvangen kaarten! Ik geef hieronder graag onze visie met betrekking tot ons prijsbeleid voor de proefdrukken. Helaas kost het uiteraard ook geld om een proefdruk te produceren. Sterker nog, de prijs voor het drukken, verpakken en verzenden van 1 kaartje ligt in verhouding vele male hoger dan bij een hogere oplage. De €2,50 voor een eerste proefdruk van een kaartje met foliedruk is dus al een sterk verlaagde prijs, zodat onze klanten vrijblijvend en tegen een relatief lage prijs eerst het kaartje in het echt kunnen ontvangen en beoordelen. Daarbij ontvang je voor die €2,50 ook nog de gekozen envelop en een monstersetje van andere mogelijke papiersoorten en enveloppen. De proefdruk wordt ook nog eens gratis verzonden. Je zult begrijpen dat de portokosten voor het verzenden van je aangevraagde proefdruk al hoger liggen dan de gevraagde €2,50. Vanaf je tweede proefdruk betaal je een iets hoger bedrag per proefdruk. Ondanks dat dit bedrag iets hoger ligt dan bij je eerste proefdruk, is deze prijs nog steeds relatief laag gezien de kosten voor het produceren, verpakken en verzenden. Ons prijsbeleid met betrekking tot de proefdrukken is er op gericht om het aanvragen van een proefdruk vrijblijvend te houden. Ik hoop dat bovenstaande een beetje duidelijk heeft gemaakt hoe de prijs van een proefdruk tot stand komt. Verder hopen wij ook dat we in de toekomst ook de kaartjes met foliedruk met 1 werkdag kunnen leveren in plaats van de huidige 2 werkdagen. Nogmaals bedankt voor je feedback en veel geluk met z'n drietjes! Met vriendelijke groet, Team HierBenIk!

Zie vorige beoordeling

Leuke makkelijk te maken eigen onwerpen.

Toe alle kaartjes binnen kwamen viel ons meteen op dat er een gat zat in de olifant zat op ieder kaartje. Helaas hebben wij niet gezien dat we op het ontwerp ergens een punt hadden staan.
Natuurlijk onze schuld omdat wij verantwoordelijk zijn voor het ontwerp, Maar wel erg vervelend natuurlijk.
Verder zijn de kaartjes wel precies zoals gewenst.
Leuke mogelijkheden om een ontwerp te maken.

Paula

Leuke kaartjes

Leuke kaartjes, die snel geleverd zijn.