1986 beoordelingen

1986 Reviews

Monica

Ze reageren snel, passen aan waar nodig (andere voorletter op het kaartje, een dubbele kaart, als je hier om vraagt kan het vaak)

Snel antwoord op vragenen aanpassingen.

Geen.

Jelena

Hele goeie en snelle service

Priscilla

Erg goed, snel en vriendlijk

Snelle levering. Goed en makkelijk contact.

Geen. Goed bezig.

Gabriella Van Aeken

Was niet zo tevreden over telefonisch contact. Verstond de medewerkster amper praatte onduidelijk en toen de kaartjes toekwamen was er een grote fout bij het voorste kaartje datum stond op 2028 we... Was niet zo tevreden over telefonisch contact. Verstond de medewerkster amper praatte onduidelijk en toen de kaartjes toekwamen was er een grote fout bij het voorste kaartje datum stond op 2028 we hebben het eraf geknipt zonde eigenlijk

Mooi kaartje op zich wel

Beter taal ook al zijn jullie een Nederlands bedrijf

Mehtap

Heel goed

Paula boonman

Super!

Super snelle levering!

Malika

Er zijn veel leuke designs en het is leuk dat er de mogelijkheid is om zelf aanpassingen te doen, tussentijds op te slaan, etc. Wij zijn heel tevreden met de kaartjes! Ook een keer contact gehad met... Er zijn veel leuke designs en het is leuk dat er de mogelijkheid is om zelf aanpassingen te doen, tussentijds op te slaan, etc. Wij zijn heel tevreden met de kaartjes! Ook een keer contact gehad met de klantenservice en kreeg een snelle reactie met een helder antwoord. Kortom, super ervaring!

ontwerp aanpassen, tussentijds opslaan

nee

Geboortevrouw

Alles netjes optijd geleverd

snelle levering

klokje met de tijd is moeilijk aan te passen.

Bianca

Super geregeld!

Irene

Service is prima. Kaartjes de volgende dag al binnen. Precies zoals we hadden uitgezocht.

Service