9.5/10

Angeline

Mooie kaartjes, leuke designs, veel keus, snelle service!

Makkelijke website, snelle service, proef velletjes betreft papier soorten en envelop kleuren zijn zeer handig!

Bewerken van het kaartje lukte niet via de iPad

Mick

Mooi kaartje, fijne editor en snelle levering.

Goede duidelijke website en editor.

Geen.

Babs

Ik heb zelf het geboortekaartje van onze dochter gemaakt via deze site. Alles is overzichtelijk en makkelijk. Toen ik het proefexemplaar liet afkomen,was ik al tevreden,maar heb voor een groter...

Snelle service

nvt

Prima!

Geen verplichte velden in de feedback en een NVT toevoegen bij reactiesnelheid.

Heleen

Heel fijn! Makkelijk om zelf kaartjes aan te passen en snel geleverd

Jennifer

Snel geleverd en fijne website

Ruime keus

Nvt

Diana

Ik ben zeer tevreden. Het is een prachtig kaartje. En mooi op tijd.en de site geeft duidelijke info.

Zeer duidelijke info op de site

Nvt

anonymous

Goede en snelle service

Vriendelijk

Maa8ke

Fijne service en ruime mogelijkheden om de kaarten aan te passen.

Makkelijk navigeerbare site

Japke Lamers

Bestelling van 125 geboortekaartjes gedaan op vrijdag. Deze zaterdag binnen gekregen alleen zonder enveloppen. Zondag was er familiefeest waar we dus grotendeels met eigen enveloppen de kaartjes...

Het is resultaat gericht opgelost zondere enige compensatie. Tuurlijk met excuus maar ik baalde behoorlijk. Ook omdat ik zaterdag visite had die met alle liefde al die kaartjes in de enveloppen had gedaan.

Reactie HierBenIk:

Beste Japke,

Bedankt voor je feedback!

Het spijt me dat je bestelling niet direct compleet geleverd is.
Bij het inpakken van je bestelling zijn we inderdaad vergeten om de enveloppen in te pakken.

We begrijpen dat het erg vervelend is dat je bestelling niet meteen compleet was.
Om die reden hebben we toen je ons maandag hebt gebeld met deze mededeling, natuurljk direct alsnog de enveloppen voor je verpakt en verzonden. Het bedrag voor de enveloppen die je niet meer nodig had, hebben we uiteraard ook meteen naar je teruggestort.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
We hopen dat ondanks de vertraging, de geboortekaartjes geheel naar wens zijn en jullie veel leuke reacties hebben ontvangen op jullie ontwerp!

Team HierBenIk!