2096 beoordelingen

2096 Reviews

Angela

Wij zijn er blij met jullie als bedrijf. Communicatie is zeer goed en het resultaat mag er zeker wezen

Goede communicatie, snelle levering, mooi resultaat.

Geen. Zeer goede ervaring met dit bedrijf

Ilona

Zeer goed!

Het bedrijf denkt met je mee.

Geen op of aanmerkingen

Kelly

Hele goede service, kaartjes snel in huis! Klantenservice ook top bij vragen snel antwoord en hulp

Snelle reactie op vragen

Ik kon slecht vinden hoeveel het per kaartje kostte, en wel of geen foliedruk kwam ik eerst niet uit. Met klantenservice snel geholpen

Anke

Goed en gemakkelijk

Snel, handige website, niet moeilijk en fijn dat ook het logo er vanaf kan.

Tip: Als er een correctieronde is gevraagd, zou ik die persoon even per mail laten weten wat de eventuele wijzigingen zijn of dat deze er niet zijn. Zo weten de kerverse ouders dat jullie er echt... Tip: Als er een correctieronde is gevraagd, zou ik die persoon even per mail laten weten wat de eventuele wijzigingen zijn of dat deze er niet zijn. Zo weten de kerverse ouders dat jullie er echt naar gekeken hebben en zij niet het gevoel hebben dat er niets mee is gedaan. En als er niets is aangepast qua correcties of lay-out, dan weten zij dat ze gewoon super goed hun best hebben gedaan. Het geboortekaartje is toch een blijvend iets in hun leven en hier ben je gewoon een tijd mee bezig als aanstaande ouders om het te perfectioneren.

Nicole

Een proefdruk gemaakt en snel geleverd. En uiteindelijk de kaarten laten versturen bij de geboorte door “hier ben ik” Ideaal en snel geleverd ook. Prima service en zou het iedereen aanraden, neemt... Een proefdruk gemaakt en snel geleverd. En uiteindelijk de kaarten laten versturen bij de geboorte door “hier ben ik” Ideaal en snel geleverd ook. Prima service en zou het iedereen aanraden, neemt veel werk uit handen voor een normale prijs ook nog.

Snelle levering en communicatie

Geen verbeter tips

Chelsea

Snel, ruime en duidelijke keuze en opties

Snel, klantvriendelijk, overzichtelijk, duidelijk

Ga zo door!

Shalinie Chander-Puri

Top en snelle service

Alles is makkelijk via internet te regelen

Zou handig zijn als jullie ook postzegels mee verkopen. Ik had er maar 30 nodig en was verplicht om een vel van 50 te kopen bij post nl.

Anthony

Goede kwaliteit en service.

Product wordt erg netjes verpakt geleverd.

Geen.

Danielle Moonen

Mooie kaarten, goede en snelle service

Hele snelle levering!

Inge

Mooie kaartjes, makkelijk te bestellen en snel binnen. Alleen door de weinig slaap en alles wat even om z'n kop staat door o.a. onze pasgeboren baby, hadden we de verkeerde maand genoteerd. Helaas... Mooie kaartjes, makkelijk te bestellen en snel binnen. Alleen door de weinig slaap en alles wat even om z'n kop staat door o.a. onze pasgeboren baby, hadden we de verkeerde maand genoteerd. Helaas werd dit niet opgemerkt door het bedrijf. Het was zeker 5 sterren waardig geweest als ze even contact op hadden genomen voor een extra check.

Snelle levering, mooie kwaliteit kaartjes

Check de kaartjes even goed na en bel de koper eventueel voor een extra check. In ons geval zou dat heel fijn zijn geweest en zou ons extra kosten bespaard zijn gebleven.