Judith

Zeer tevreden

Alles is vlot verlopen, mooi kaartje als eindresultaat

Anneke

Perfect! Super mooie kaartjes binnen gekregen en een bijpassend raambord van de geboorte van ons jongetje.

Top kwaliteit en snelle levering

N.V.T.

Angelique

Great

Quick

Christiaan

Snelle levering, mooie quality, en fijn programma om een kaart te ontwerpen

Duidelijke omschrijvingen

Meer mogelijkheden in symbolen , eventueel mogelijkheid om iemand anders kaart te laten ontwerpen dat je alleen fotos hoeft toe te sturen en informatie, met eventueel samenwerking ander bedrijf of... Meer mogelijkheden in symbolen , eventueel mogelijkheid om iemand anders kaart te laten ontwerpen dat je alleen fotos hoeft toe te sturen en informatie, met eventueel samenwerking ander bedrijf of zelf doen.

Reactie HierBenIk:

Beste Christiaan,
Bedankt voor je feedback.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en dienstverlening!
Wat betreft je tips: heb je onze beeldbank...
Beste Christiaan,
Bedankt voor je feedback.
Wat betreft je tips: heb je onze beeldbank al gezien? We werken continu aan onze beeldbank om deze uit te breiden met mooie symbolen, afbeeldingen en achtergronden waar onze klanten gebruik van kunnen maken bij het ontwerpen van het perfecte geboortekaartje. En je tip over het laten maken van een uniek ontwerp op maat: ik begrijp je wens. Op dit moment is dat inderdaad helaas nog niet mogelijk. Omdat het maken van een ontwerp op maat relatief veel tijd kost en mijn collega's in de studio al erg druk zijn met het maken van nieuwe ontwerpen waar iedereen gebruik van kan maken en alle verzoeken voor design aanpassingen op bestaande ontwerpen uit onze collectie, hebben ze momenteel helaas niet de mogelijkheid om ook ontwerpopdrachten aan te nemen. Maar wie weet wordt dit in de toekomst wel mogelijk.
Ontzettend bedankt voor de tip in ieder geval! Veel geluk met de kleine aanwinst!

Hans

Goede en snelle service

Veel keuze, snelle levering

Mogelijkheid om, na afname van fysieke kaarten, ook een digitale afdruk te maken.

Denise

Mooie service, maar trage bezorging

Veel keus, makkelijk eigen kaart te maken

Snellere bezorging

Reactie HierBenIk:

Beste Denise,
Bedankt voor je feedback.
Fijn dat je tevreden bent over onze service!
Beste Denise,
Bedankt voor je feedback.
Fijn dat je tevreden bent over onze service!
Wat betreft je feedback over de snelheid van leveren, je hebt je bestelling op zaterdagavond bij ons geplaatst. Omdat je voor kaartjes met foliedruk hebt gekozen, hebben deze een extra productiedag nodig. Vandaar dat wij deze pas dinsdag na het weekend hebben kunnen verzenden. Ik hoop dat ik hiermee het één en ander heb verduidelijkt!
Nogmaals bedankt voor je feedback!

Patricia

Leuke kaartjes, er zijn veel mogelijkheden (lettertype, plaatjes, kleuren...) en de levering is snel.

Veel mogelijkheden

Het zou fijn zijn dat vanaf een bepaald bedrag het verwijderen van de logo op de kaartjes gratis zou zijn. De kaartjes zijn duur genoeg om ook nog extra te moeten betalen hiervoor.

Jennifer

Top ervaring. Daardoor al 2 keer geboorte kaartjes besteld en laten bezorgen

Cca

Snelle service

Snel bezorging, makkelijk te bewerken

Maud

Leuke kaartjes en een super service

Service en kwaliteit