Inge

Heel fijn en mooie kaartjes

Binnen 2 dagen had ik kaartjes binnen

Ga zo door

Monique

Super makkelijk om het kaartje te maken en te bestellen. Vrijdag bevallen, zaterdag besteld maandag in huis! Top service

Snelle service

Kelly

Vlotte levering, kaartje kwam aan net zoals ik deze gemaakt had !

100 procent hetzelfde, snelle levering!

Otilia

Ben super blij met de kaartjes

Ziet netjes uit

Geen idee

Nicole

Positief

Weet zo niks

Niet van toepassing

Desvaux Stephanie

We voelden meteen een klik met Valerie. Heel snel werd ons idee meteen een mooi ontwerp
Top service! Top kwaliteit!

Service. Kwaliteit.

Carla

Super fijne site en top service

Super snelle levering

Filip

Top!

Prima service!

Linda

Wij hebben hier onze geboortekaartjes besteld en we zijn zeer tevreden over de service van hierbenik. We hadden een kaartje uitgezocht, maar wilden eigenlijk graag een andere binnenkant. Een... Wij hebben hier onze geboortekaartjes besteld en we zijn zeer tevreden over de service van hierbenik. We hadden een kaartje uitgezocht, maar wilden eigenlijk graag een andere binnenkant. Een telefoontje naar hierbenik en binnen een kwartier was het geregeld! Zeer vriendelijk geholpen, ook toen het daarna nog een keer aangepast moest worden. Dit was geen enkel probleem.
Bij de proefdruk kregen we van alle enveloppen een klein voorbeeldblaadje. Hetzelfde geld voor de verschillende soorten papier die je kunt kiezen voor de kaart. Dit was erg fijn. Hierdoor hebben we een andere keuze gemaakt dan we eigenlijk eerst hadden, maar doordat je echt ziet wat voor een kleuren en papiersoorten het zijn kun je een betere keuze maken. Wij zouden hierbenik zeker aanbevelen aan anderen! De service en kwaliteit zijn echt top.

Zie beoordeling

Geen, ga vooral zo door.

Jeroen

Geweldige editor voor eigen draai aan kaarten, super helpdesk personeel met juiste tips/tricks

- Mooie editor
- Meedenkend en behulpzaam