Joyce

Prima service

Fijne gebruiksvriendelijke website. Snelle reactie via de mail en goed meegedacht.

Hrg1

Prachtige mogelijkheden om zelf kaartjes te ontwerpen, klantenservice reageert snel en netjes

Veel mogelijkheden, klantenservice

Waarschuwing geven in het programma als letters te klein worden en en daardoor gaan 'vloeien' bij folie druk.

leonie

Goede service

Kijk even naar de prijs van de sluitzegel. Er staat dat ze 5,50 per vel kosten, maar zijn per afbeelding wisselend in prijs

Ilse

Mooie geboortekaartjes, goede service donderdag besteld vrijdag al geleverd!

Peter

Goede service, producten snel binnen

Snelle service

Was lastig om waarde van tijd, lengte en gewicht netjes uitgelijnd te krijgen op kaart. (Besteld met telefoon)

Laura

Heel fijn, super snel en vriendelijk

Snelheid

K.L.

Zeer tevreden

Snelheid

Miranda

Heel blij met onze geboortekaartjes

Snelle en nette levering

Gewoon tevrede

Kimberley

Geboortekaarten in groot aantal besteld. Helaas bleek bij levering dat de kaarten niet goed zijn afgesneden waardoor het adres niet volledig zichtbaar is. Jammer voor zo'n bedrag.

Gebruiksvriendelijk in het ontwerpen

Let op tijdens het drukken en snijden van de bestellingen.

Reactie HierBenIk:

Beste Kimberly,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over de ontvangen kaartjes!
Kan het zijn dat je niet eerder contact met ons hebt...
Beste Kimberly,
Bedankt voor je feedback.
Kan het zijn dat je niet eerder contact met ons hebt gehad hierover? Ik kan er namelijk niets over vinden...
Voor de volledigheid heb ik je bestelling even gecontroleerd en ik zie dat je inderdaad de plaatsnaam in je ontwerp buiten de veiligheidsmarge hebt geplaatst. Alles wat buiten deze veiligheidsmarge wordt geplaatst kan weggesneden worden bij het snijden van de kaarten.
Als je de plaatsnaam op dezelfde positie had laten staan als op je proefdruk, dan was het wel goed gegaan. Jammer dat je niet voor de zekerheid ervoor hebt gekozen om je ontwerp door mijn collega's van de studio te laten controleren. Die hadden dit dan voor het drukken zeker gezien.
Misschien dat je contact met mijn collega's van de klantenservice kunt opnemen? Die kijken graag voor je wat we in dit geval nog voor je kunnen betekenen!

Sanne

Makkelijk te bestellen, duidelijke website.

Duidelijke site, veel keus, makkelijk bewerkprogramma.

Om het kaartje makkelijk te bewerken moet je echt een computer/ tablet gebruiken. Met de telefoon lukte dit niet goed.