Mark Visser - Kadaster

Goede training, helpt mij zeker op weg

Blijft boeien, geen verslapping.

Kadaster

Positieve ervaring.
plezierige onderverdeling tussen theorie en praktijk oefeningen met pakkende voorbeelden. Zet je goed aan het denken.

cursusleider paste goed met de groep

Natascha Harms Sportbedrijf Rotterdam

Met het gehele team hebben wij een training effectief werken ingezet, verdeeld over twee dagen. Het contact is als prettig ervaren en ook de training is door iedereen goed ontvangen.

De waarde van de training zit in het praktisch kunnen toepassen van de mogelijkheden die worden voorgehouden. Daarbij is Martin als trainer goed in staat gebleken om door te vragen en om een spiegel... De waarde van de training zit in het praktisch kunnen toepassen van de mogelijkheden die worden voorgehouden. Daarbij is Martin als trainer goed in staat gebleken om door te vragen en om een spiegel voor te houden. Met als resultaat dat een ieder op zijn eigen manier getriggerd werd om over het eigen handelen na te denken. Nu het in praktijk brengen!

De Lichtenvoorde

De training werkt verhelderend en zet je aan het denken. De manier waarop de training gegeven werd was prettig, mede door het geven van voorbeelden bij de verschillende items. Dit maakt duidelijk... De training werkt verhelderend en zet je aan het denken. De manier waarop de training gegeven werd was prettig, mede door het geven van voorbeelden bij de verschillende items. Dit maakt duidelijk hoe je om gaat met bepaalde aspecten en hoe het anders kan om het meer open te houden. .
Ik vond het prettig en leerzaam en probeer er wat mee te doen.

Prima, enthousiaste cursusleider.

Persoonlijke benadering.

Taggi Eenstroom

De training speelt in op de behoefte van ieder persoonlijk in het kader van effectief werken. Tijdens de eerste training dag wordt algemeen verteld waar je op moet letten om de tijd die je hebt... De training speelt in op de behoefte van ieder persoonlijk in het kader van effectief werken. Tijdens de eerste training dag wordt algemeen verteld waar je op moet letten om de tijd die je hebt beter in te zetten en om het overzicht te bewaren. Op de twee training dag komt de trainer in groepjes van twee nog het één en ander toelichten. Ik heb echt meer inzicht gekregen in mijn manier van werken en hoe ik meer overzicht kan bewaren. De trainer Rob Pijlman wist het ook leuk, energiek en met enige humor te brengen.

* Energieke en humorvolle trainer; weet de aandacht goed vast te houden.
* Er wordt ingespeeld op ieders behoefte, naast groepsverband is er ook ruimte voor jouw eigen vragen.
* Goede...
* Energieke en humorvolle trainer; weet de aandacht goed vast te houden.
* Goede tips meegekregen voor Outlook, waar ik zelf nooit opgekomen was.

Hilly Schäffer/Kadaster

Lesmateriaal is prima en de afspraken worden goed nagekomen.

Cursus is echt op de praktijk gericht en bij de terugkomdag is er voldoende aandacht voor de persoonlijke punten.

Marloes Meulenbroek

Heeft een positieve indruk achtergelaten en zou jullie zeker aanbevelen bij anderen

Heel snel in kunnen schatten en schakelen naar de wensen van de deelnemers.

De Lichtenvoorde

Het was een erg prettige, persoonlijke training. Mijn verwachting van tevoren was allerlei praktische tips in bijvoorbeeld Outlook, dit was maar een klein onderdeel. Het ging veel meer over ons als... Het was een erg prettige, persoonlijke training. Mijn verwachting van tevoren was allerlei praktische tips in bijvoorbeeld Outlook, dit was maar een klein onderdeel. Het ging veel meer over ons als team en hoe we gaan vormgeven aan onze WHY-uitkomst. Een erg nuttige dag!

De uitleg van de cursusleider was duidelijk, zeker de praktische voorbeelden spreken tot de verbeelding en blijven in je hoofd hangen. Erg verhelderend om zaken vanuit een geheel ander perspectief... De uitleg van de cursusleider was duidelijk, zeker de praktische voorbeelden spreken tot de verbeelding en blijven in je hoofd hangen. Erg verhelderend om zaken vanuit een geheel ander perspectief te benaderen!

De Lichtenvoorde

Prettige samenwerking. Gericht onze wens vertaald naar een aansprekende training.

Kundige, toegankelijke trainer die goed in kan spelen op de behoeften van de groep.