Annelien Dijkman/ Moma beauty

Tevreden. Arjan weet voor iedereen handige tips om het zo voor jezelf zo effectief mogelijk te maken. De tips waren erg bruikbaar en zijn we allemaal meteen gaan inzetten.

Voor elk persoon is wel een oplossing

Rosita

Het was een leerzame training. Veel geleerd en tips gekregen.

M. Tempert/ Moma Beauty

Een training waar je erg veel aan hebt. Ze geven goede handvatten om je werk beter te plannen en overzicht te creëren.

Moma Beauty

- Duidelijke uitleg
- Veel aangehad
- Prettig om later nog een mail te krijgen, ter herinnering
- fijn dat persoonlijke punten besproken werden onder de cursus

persoonlijke punten werden besproken tijdens de cursus, het is prettig begrepen te worden. En een uitleg te krijgen naar jou problemen.

LUMC

Prettige communicatie. Goede afstemming over het gewenste resultaat.

Goede cursusleider, die adequaat doorvroeg op bepaalde kwesties.
Overzichtelijk cursus material met handige tips.

Lena drenth

Duidelijke aansprekende info wat er voor gezorgd heeft dat ik me heb ingeschreven. Ondanks veel info wel bekent is in de training is het krachtig door manier dat het aangeboden wordt. De... Duidelijke aansprekende info wat er voor gezorgd heeft dat ik me heb ingeschreven. Ondanks veel info wel bekent is in de training is het krachtig door manier dat het aangeboden wordt. De ilustraties/onderzoeken en de herhalingen
Geen kunstje die je kunt leren maar aangaan van nieuwe routines. Oefeningen zijn helpend geweest, om te ervaren waar je invloed op wilt uitoefenen en daadwerkelijk in actie wilt komen.
Het deel waardoor ik meer overzicht krijg in mijn agenda en Outlook vind ik nog lastig. Hierin zal ik hulp vragen de komende tijd.

Rob is een hele goede luisteraar, sluit naadloos aan op de vragen en geeft daarin de adviezen. Inzet op eigen verantwoordelijkheid werken vanuit commitment, positief formulering, werking van het... Rob is een hele goede luisteraar, sluit naadloos aan op de vragen en geeft daarin de adviezen. Inzet op eigen verantwoordelijkheid werken vanuit commitment, positief formulering, werking van het brein. Programma heeft mij tot nu toe opgeleverd dat ik uit de modus van "meer van hetzelfde" kom met allemaal kunstjes om grip op mijn werk te krijgen maar een nieuwe routine ben aangegaan.

Motivaction

Ik ben zeer tevreden over de training. Het heeft me ten eerste doen nadenken over waarom ik dit werk eigenlijk ben gaan doen en het heeft me geïnspireerd om vaker de diepgang in te gaan met... Ik ben zeer tevreden over de training. Het heeft me ten eerste doen nadenken over waarom ik dit werk eigenlijk ben gaan doen en het heeft me geïnspireerd om vaker de diepgang in te gaan met klanten.

Inmiddels heb ik mijn mailbox anders ingericht en werk ik vanuit mijn taken en ik ben erg tevreden. Ik kan heel gefocust van taak naar taak gaan en ik heb veel meer het idee dat ik van alles heb bereikt op een dag.

Er zit een hele sterke theorie achter die telkens terugkomt, in alle stukken die we hebben behandeld.

Motivaction

Inhoudelijke training door empathische, aardige trainer met verstand van zake. Ik vreesde een dag vol tips en trucs (met als gevolg dat iedereen dat 2 weken probeert en dat het daarna weer naar de... Inhoudelijke training door empathische, aardige trainer met verstand van zake. Ik vreesde een dag vol tips en trucs (met als gevolg dat iedereen dat 2 weken probeert en dat het daarna weer naar de achtergrond verdwijnt), maar door eerst diep in te gaan op het waarom en het ook direct te koppelen aan (werk)doelen, werd het iets dat beklijft. Ik was echt positief verrast! Ook zeer prettig dat de trainer duidelijk een doel voor ogen had, maar ook zeer flexibel inspeelde op wat ter tafel kwam en zich goed had voorbereid op hoe ons werk er uitziet (of dit snel wist op te pikken) en wat dat betekent qua timemanagement.

Zie hierboven.

Unidex BV

Een fijne trainer, legt alles goed uit. Staat open voor alle vragen en motiveert om te starten met de veranderingen.
Na de eerste training dag genoeg tijd en ruimte gekregen om te beginnen met...
Na de eerste training dag genoeg tijd en ruimte gekregen om te beginnen met het doorvoeren en aanpassen van de nieuwe werkgewoontes.
Ik merkte al snel verandering op werk: er kwam meer structuur, wat dan weer rust en overzicht geeft.

Effectief! ;-)
Geeft goede tips, waarmee je direct aan de slag kunt op de werkvloer.

Femke Konings / Motivaction

Het was een leuke cursus waar iedereen met nieuwe ideeen en positieve energie vandaan kwam.

Praktische toepasbaarheid en nieuwe inzichten ("hoe had ik deze vraag kunnen voorkomen")