Sunny Cars

Snelle reactie op de offerteaanvraag, goede inhoudelijke uitleg over de training en een zeer succesvolle teamdag waarin niet alleen overzicht in je werk aan bod kwam, maar vooral ook waarom je iets... Snelle reactie op de offerteaanvraag, goede inhoudelijke uitleg over de training en een zeer succesvolle teamdag waarin niet alleen overzicht in je werk aan bod kwam, maar vooral ook waarom je iets oppakt. Perfect voor ons team op dit moment. Vooral de individuele follow up sessie werd als zeer waardevol ervaren.

Zone.college

Ik kan mijn ervaring met Rob Pijlman beschrijven, deze is open, direct, daagt uit om na te denken, eyeopener en Rob reageert ook nog snel op vragen. Heel fijn.

Ik vind terugkomende opdrachten na de training super.

Renske Sunny Cars

Prettig, helder verhaal, goede tips.

Ja, persoonlijke aandacht en cases uit de realiteit erbij pakken als voorbeeld

NV HVC

Ik vond de cursus informatief, to the point en heeft mij nieuwe inzichten gegeven.

Toegespitst op onze ervaringen en zaken waar wij tegenaan lopen.

Louisa Waalkes HVC

Leuke ervaring! Toch weer nieuwe inzichten op gedaan die ik in mijn werk kan gebruiken

enthousiast en optimistisch, energiek

Danielle Kroezen / Dechra

Er wordt snel gereageerd. Plaats cursus is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer.

aanbod van de geboden cursus

Hetty van Rooij-Koolen

De eerste ervaring was iets te eager, een kijk op de website en download brochure leverde direct mails, linkedin search connectieverzoek etc. De website is te druk waardoor de professionaliteit... De eerste ervaring was iets te eager, een kijk op de website en download brochure leverde direct mails, linkedin search connectieverzoek etc. De website is te druk waardoor de professionaliteit niet sterk naar voren komt. De cursus zelf was top!

Goede locatie. De groep was misschien iets te groot en divers. Rob Pijlman geweldige vent die op respectvolle en no-nonsense wijze echt een andere werkwijze weet over te brengen. Niet zweverig, heel praktisch en sluit daardoor heel goed aan bij ieders werkpraktijk.

Afeer

Duidelijke heldere training, goede oefeningen. Er wordt meegedacht over specifieke eigen situaties

Sterke communicatie, goede feedback, bruikbare tips.

Afeer

Duidelijke, heldere uitleg tijdens de training waar van de cursist een pro-actieve houding wordt verwacht.

Communicatie, daadkracht, goede feedback

René de Roo/Afeer

Een goed bedrijf, die een 'no-nonsense'-aanpak hanteert. Binnen 2 dagen was duidelijk of 'HetEffectieveWerken.nl' iets voor ons kon betekenen en een afspraak voor training gemaakt!

'no-nonsense', praktijkgericht