Sereen Bring at Work

Heel positief! Erg leerzame training waar ik niet alleen op werkgebied iets aan heb, maar zeker ook privé. Er is veel meer rust in mijn werkwijze gekomen en wil dit ook vasthouden.

Bring at Work

Ik heb de training met succes ervaren. Ik heb veel geleerd wat ik ook in mijn dagelijkse ritme kan toepassen.

Bring at Work

Hele leuke trainingen mogen bijwonen. Ondanks dat het tot de avonduurtjes was heb ik mijn energie mede dankzij de trainer positief kunnen gebruiken

Als team zijn wij gelijk aan de slag gegaan en merk ik dat wij in team building sterker zijn geworden

Yumila- Bring at Work

Leuke, positieve en effectieve training. Goeie vragen en opdrachten die ik zeker zal gaan gebruiken.

Faber

Zeer positief

De training welke wij gevolgd hebben was leerzaam, leuk en positief. We gaan de opgedane kennis zeker toepassen

Faber Personeelsdiensten

Prettig training waar ik zeker punten uit ga halen die me helpen bij het beter organiseren van mijn werk

persoonlijkheid trainer,

K.A. van der Eijk

Zeer goede verdieping op dieperliggende voorwaarden voor verandering bij ieder persoonlijk.
De praktische training over het werken met taken in outlook kon iets strakker, maar is wel zeker een toevoeging.

Faber, Saskia

Training Effectief Werken gehad. Een hele leuke dag gehad, waarbij we ook echt de diepte zijn in gegaan! Zeer leerzaam, het heeft me echt tot nadenken gezet. Bedankt daarvoor!

Martin is een prettige vent, die heel goed luistert en op zaken inspeelt. Je voelt je gehoord en dat is heel prettig.

M. Vroemen / Christiaens BV

Professioneel bedrijf met prettige medewerkers

Helder en duidelijk methodiek werkt sterk op enthousiasme

Ger Rijkers / VHE

De training wordt op een fijne manier gegeven.
Dikwijls zijn dit soort trainingen slaapverwekkend. Was nu zeker niet het geval.
De toekomst zal uitwijzen of de tips werken. Ik heb er...
De training wordt op een fijne manier gegeven.
De toekomst zal uitwijzen of de tips werken. Ik heb er vertrouwen in.