M. Bakker

In een groep met alle projectleiders binnen ons bedrijf hebben we de cursus time-management gevolgd. Cursusleider Martin is erg bedreven met het vak, geeft goede handvatten om je tijd beter in te...

- Bedrevenheid
- Interactie
- Past materie specifiek toe op doelgroep

Christiaens Group

Prettig.

Enthousiaste instructeur die je focus vast kon houden.

Ruud Raijmakers/Christiaens Group

Goede ervaring met een trainer die inspireert en tot cultuurverandering aanzet op een praktische manier.

Verhelderende tips en tools voor een gestructureerde en effectieve manier van werken

Sportbedrijf Rotterdam

Een fijne en leerzame ervaring waar iedereen aan bod kwam met zijn of haar problemen.

Dat er echt naa behoefte gekeken is en niet naar wat je zelf allemaal wel niet kan aanbieden.

Mark Visser - Kadaster

Goede training, helpt mij zeker op weg

Blijft boeien, geen verslapping.

Kadaster

Positieve ervaring.
plezierige onderverdeling tussen theorie en praktijk oefeningen met pakkende voorbeelden. Zet je goed aan het denken.

cursusleider paste goed met de groep

Natascha Harms Sportbedrijf Rotterdam

Met het gehele team hebben wij een training effectief werken ingezet, verdeeld over twee dagen. Het contact is als prettig ervaren en ook de training is door iedereen goed ontvangen.

De waarde van de training zit in het praktisch kunnen toepassen van de mogelijkheden die worden voorgehouden. Daarbij is Martin als trainer goed in staat gebleken om door te vragen en om een spiegel voor te houden. Met als resultaat dat een ieder op zijn eigen manier getriggerd werd om over het eigen handelen na te denken. Nu het in praktijk brengen!

De Lichtenvoorde

De training werkt verhelderend en zet je aan het denken. De manier waarop de training gegeven werd was prettig, mede door het geven van voorbeelden bij de verschillende items. Dit maakt duidelijk...

De Lichtenvoorde

Prima, enthousiaste cursusleider.

Persoonlijke benadering.

Taggi Eenstroom

De training speelt in op de behoefte van ieder persoonlijk in het kader van effectief werken. Tijdens de eerste training dag wordt algemeen verteld waar je op moet letten om de tijd die je hebt...

* Energieke en humorvolle trainer; weet de aandacht goed vast te houden.
* Er wordt ingespeeld op ieders behoefte, naast groepsverband is er ook ruimte voor jouw eigen vragen.
* Goede tips meegekregen voor Outlook, waar ik zelf nooit opgekomen was.