Unidex BV

Een fijne trainer, legt alles goed uit. Staat open voor alle vragen en motiveert om te starten met de veranderingen.
Na de eerste training dag genoeg tijd en ruimte gekregen om te beginnen met...
Na de eerste training dag genoeg tijd en ruimte gekregen om te beginnen met het doorvoeren en aanpassen van de nieuwe werkgewoontes.
Ik merkte al snel verandering op werk: er kwam meer structuur, wat dan weer rust en overzicht geeft.

Effectief! ;-)
Geeft goede tips, waarmee je direct aan de slag kunt op de werkvloer.

Femke Konings / Motivaction

Het was een leuke cursus waar iedereen met nieuwe ideeen en positieve energie vandaan kwam.

Praktische toepasbaarheid en nieuwe inzichten ("hoe had ik deze vraag kunnen voorkomen")

C.I.V. Superunie BA

Het was een effectieve training, het zal niet meevallen om alles wat we geleerd hebben in de praktijk te brengen.

Motivaction International B.V.

Cursus timemanagement

Goede inhoudelijke opzet (niet alleen "how to's", maar ook onderliggende ideeën).
Trainer is vriendelijk, cursus zit goed in elkaar. Fijn om aan het einde van de training ook aan de slag te kunnen met het inrichten van de mailbox en dat dit zo goed beschreven wordt. Wel is de manier van taken etc. om time te managen niet voor iedereen 100% perfect (kan misschien ook bijna niet), dus nog even zoeken hoe je het precies inricht.

Motivaction

Goed, duidelijke training met nuttige inzichten waarmee ik gelijk aan de slag kon

helder, praktisch, nuttig

Anneke van den Bor

Ik heb een individuele training time management gehad. Wanneer "tijd" je grootste vijand is voor het uitvoeren van je werkzaamheden is dit een erg leerzame training. Trainer Arjan Bloemendaal is erg... Ik heb een individuele training time management gehad. Wanneer "tijd" je grootste vijand is voor het uitvoeren van je werkzaamheden is dit een erg leerzame training. Trainer Arjan Bloemendaal is erg betrokken en zoekt samen met jou direct naar oplossingen.

Doordat het een individuele training is, is er veel ruimte voor persoonlijke vragen. Tevens worden tijdens deze training de knelpunten in de werkzaamheden zichtbaar en kan er naar oplossingen worden... Doordat het een individuele training is, is er veel ruimte voor persoonlijke vragen. Tevens worden tijdens deze training de knelpunten in de werkzaamheden zichtbaar en kan er naar oplossingen worden gezocht.

Sjoukje van Danfoss Editron

Ik heb meegedaan met een individuele inschrijving time management. Ik vond het een erg leerzame training. Veel eye openers maar ook weer even de focus op dat wat je eigenlijk wel weet maar niet... Ik heb meegedaan met een individuele inschrijving time management. Ik vond het een erg leerzame training. Veel eye openers maar ook weer even de focus op dat wat je eigenlijk wel weet maar niet (meer) doet.

Doordat de groep klein is, is er veel ruimte voor persoonlijke vragen.

Susan Gons/ modern time management

Uitstekend

Rob luistert goed en weet daardoor mooie ieders persoonlijke situatie in combinatie met doel er bij te pakken.

Vera

Goed voorbereid, geen vast programma, kunnen makkelijk inspringen op vragen uit de groep.

Kijkt goed naar welke vragen er in de groep zijn.

Michiel FukkinkDGMR

Leuke, energieke vorm van workshop geven. Ik heb Rob Pijlman gehad als kapitein van deze workshop.

Veel handvatten gekregen om dingen anders te doen of te verbeteren. Ook mogen concluderen dat er ook best veel zaken al heel goed gaan.

Open sfeer en het creeren van een veilige omgeving om deze workshop te doen. Dat maakt het mogelijk aan je zelf te werken zonder dat er last van drempelvrees is.