Eurofins Logistics Benelux

Martin is een vrolijke man die weet hoe hij iets moet overbrengen. Veel van ons konden deze cursus goed gebruiken. Hij wist op een een doorslaggevende manier impact te maken op de groep.

Inhoudelijk sterk, inlevingsvermogen, gestructureerd

IW Noord Holland

Goede hands on training!

persoonlijk, actie gericht en effectief

Regio West-Brabant

De trainer laat je nadenken over belangrijke zaken waar je nog niet over hebt nagedacht, maar die wel een grote invloed op je werkdruk hebben. Dat vond ik heel sterk. Het is een korte maar... De trainer laat je nadenken over belangrijke zaken waar je nog niet over hebt nagedacht, maar die wel een grote invloed op je werkdruk hebben. Dat vond ik heel sterk. Het is een korte maar krachtige training. Ik volgde deze digitaal via Teams, maar dit was geen belemmering. Je krijgt hele duidelijke handvatten waar je direct mee aan de slag gaat. Zodoende zie je snel resultaat. Ik heb deze manier van werken helemaal omarmd.

De 1 op 1 coaching met de training die je op aanvraag vond ik echt een meerwaarde. Tevens ontvang je na afloop van de training nog 4 maanden tips en tricks, die je direct kunt toepassen, zodat je... De 1 op 1 coaching met de training die je op aanvraag vond ik echt een meerwaarde. Tevens ontvang je na afloop van de training nog 4 maanden tips en tricks, die je direct kunt toepassen, zodat je niet de neiging hebt om weer in je oude patroon terug te vallen.

Regio West-Brabant

Ik heb goede ervaringen. Fijne docent, goede tips om me verder te kunnen.

Veel praktsiche tips

Construsoft BV

Communicatie en informatie prima geregeld. Helder en overzichtelijk.

Prima communicatie, prima content. Veel doelgerichte info die direct goed toe te passen is.

Maic / Construsoft

Lekker vlot en direct

Duidelijke sprekende voorbeelden

Construsoft

Was positief, ik ben blij dat ik deelgenomen heb aan de training Effetief Werken!

De training werd op een prettige en maartoch wel prikkelende wijze verzorgd waarbij ook voldoende ruimte was voor de behandeling van vragen en opmerkingen van alle deelnemers. Dat Rob een ervaren... De training werd op een prettige en maartoch wel prikkelende wijze verzorgd waarbij ook voldoende ruimte was voor de behandeling van vragen en opmerkingen van alle deelnemers. Dat Rob een ervaren trainer is is goed te merken!

Stichting Het Zuid-Hollands Landschap

Stichting Het Zuid-Hollands Landschap heeft een zeer goede ervaring met Heteffectievewerken.nl. Prettig contact, duidelijke uitleg over doel en middelen, goede nazorg en follow up. Al met al zeer... Stichting Het Zuid-Hollands Landschap heeft een zeer goede ervaring met Heteffectievewerken.nl. Prettig contact, duidelijke uitleg over doel en middelen, goede nazorg en follow up. Al met al zeer tevreden met zowel de werkwijze als ook het persoonlijk contact.

Persoonlijk contact, nazorg, en de werkwijze.

Roland van den Bogaard/gemeente Zevenaar

Een goede ervaring!

Heldere uitleg met ruimte om vragen te stellen, cases uit te werken. Niet onbelangrijk: omdat het een online bijeenkomst was, is de behoefte aan een korte pauze bij mij grotere dan normaal. Ook hier... Heldere uitleg met ruimte om vragen te stellen, cases uit te werken. Niet onbelangrijk: omdat het een online bijeenkomst was, is de behoefte aan een korte pauze bij mij grotere dan normaal. Ook hier was ruimte voor.

gemeente Zevenaar

Prettige samenwerking.

Bruikbare tips. Flexibele indeling van training naar behoefte deelnemers