Michiel FukkinkDGMR

Leuke, energieke vorm van workshop geven. Ik heb Rob Pijlman gehad als kapitein van deze workshop.

Veel handvatten gekregen om dingen anders te doen of te verbeteren. Ook mogen...

Open sfeer en het creeren van een veilige omgeving om deze workshop te doen. Dat maakt het mogelijk aan je zelf te werken zonder dat er last van drempelvrees is.

DGMR H. Jager

Cursus effectief werken

Enthousiaste cursusleider.
Persoonlijke aanpak
Goede tips om effectiviteit te verbeteren

Patrick Mouthaan

Mijn ervaring is beperkt. Alleen het volgen van een 2 daagse cursus inclusief de communicatie vooraf van het aanmelden.

Deze kan ik niet benoemen.

Ingrid van der Oord Bring at Work

We hebben een leuke 2 daagse training gehad over effectief werken. Wat mij opvalt is dat de trainer betrokken is en met overtuiging de zaken aanpakt. Op sommige vlakken vind ik het wel iets te...

We hebben de aanbevelingen direct in kunnen zetten, dus goed overgebracht.

Sereen Bring at Work

Heel positief! Erg leerzame training waar ik niet alleen op werkgebied iets aan heb, maar zeker ook privé. Er is veel meer rust in mijn werkwijze gekomen en wil dit ook vasthouden.

Bring at Work

Ik heb de training met succes ervaren. Ik heb veel geleerd wat ik ook in mijn dagelijkse ritme kan toepassen.

Bring at Work

Hele leuke trainingen mogen bijwonen. Ondanks dat het tot de avonduurtjes was heb ik mijn energie mede dankzij de trainer positief kunnen gebruiken

Als team zijn wij gelijk aan de slag gegaan en merk ik dat wij in team building sterker zijn geworden

Yumila- Bring at Work

Leuke, positieve en effectieve training. Goeie vragen en opdrachten die ik zeker zal gaan gebruiken.

Faber

Zeer positief

De training welke wij gevolgd hebben was leerzaam, leuk en positief. We gaan de opgedane kennis zeker toepassen

Faber Personeelsdiensten

Prettig training waar ik zeker punten uit ga halen die me helpen bij het beter organiseren van mijn werk

persoonlijkheid trainer,