Jorinda van der Velden

Erg blij dat ik deze cursus heb gevolgd. Soms logische dingen, zoals het doen! maar heel gemakkelijk gezegd. Jezelf veranderen! Soms ook eyeopener, zelf regie, zelf, beslissen, zelf doen. Ik hoop... Erg blij dat ik deze cursus heb gevolgd. Soms logische dingen, zoals het doen! maar heel gemakkelijk gezegd. Jezelf veranderen! Soms ook eyeopener, zelf regie, zelf, beslissen, zelf doen. Ik hoop het effectieve werken helemaal eigen te maken.

Op het einde van de cursus het toetsen van het geleerde door middel van een rollenspel. Hoeft niet ingewikkeld en moeilijk te zijn, kan heel simpel, maar zo duidelijk!

Tot nog toe erg positief. Ze wisten mijn wens/behoefte goed te achterhalen en hier op aan te sluiten.

- Behoefte in kaart brengen
- Professionele coaching
- Goede vertaalslag theorie naar praktijk

Workshop time management

Concrete aanpak

GF

Duidelijke taal

Walibi Holland

Goede training, duidelijk en ook concrete tips

Trainer houdt de aandacht vast, concreet, handige tools

Walibi Holland

Prima, leuk en leerzame training gevolgd

Juiste inhoud, prettige manier van delen

Bert / Walibi

Met het bedrijf zelf ik heb geen ervaring, wel met de trainer Rob. Dat was een prettige trainer

Ik heb het product zelf niet aangeschaft, dus kan ik geen antwoord op geven.

BIRD

Prettig, leerzaam en motiverend

Arjan - fantastische coach met heel veel energie.
Ik vond het heel leerzaam om al de 'uitdagingen' met elkaar in de groep te bespreken.
Arjan heeft mij heel goed geholpen om te zien waar mijn verbeteringspunten zijn en hoe ik kan dat verbeteren.
Bedankt voor een leerzaam 2 dagen!

Coöperatie ParkeerService Amersfoort

Helder en duidelijke communicatie.

De persoonlijke uitleg om zaken voor elkaar te krijgen op de computer.

Gemeente De Fryske Marren

Goede ervaring. Nuttig en effectief. De cursus ook op een leuke manier gebracht.

Goede voorbeelden
Interactie met cursisten