Twente Marketing

Ondanks dat het was omgezet naar een online cursus, toch veel van geleerd

Zat veel energie in, goed betrekken van deelnemers, mooie voorbeelden, praktische tools afgewisseld met kennis

MarketingOost

Ik vond de training erg goed, maatwerk voor een klein clubje collega's/deelnemers maar zeker ook aandacht voor persoonlijke issues.
De trainer beschikt over veel kennis en kunde op dit...
De trainer beschikt over veel kennis en kunde op dit vakgebied.

Pragmatische aanpak

Rabobank

Samen met collega's heb ik de training effectief werken gevolgd. Deze werd gegeven door Rob Pijlman. De training bestond uit een klein deel theorie en verder werd er aandacht besteed aan problemen... Samen met collega's heb ik de training effectief werken gevolgd. Deze werd gegeven door Rob Pijlman. De training bestond uit een klein deel theorie en verder werd er aandacht besteed aan problemen of vragen die wij zelf hadden.

Rob weet erg veel en was erg flexibel om de training aan te passen op de vragen die wij hadden.

Karin van den Blink / Movisie

1 company training en 2 teamtrainingen gevolgd

Trainer is expert in het snel inschatten van mensen en speelt daar gelijk op in. Trainer weet de training leuk, levendig en to the point te houden. En bovenal alle tips en tricks werken ook... Trainer is expert in het snel inschatten van mensen en speelt daar gelijk op in. Trainer weet de training leuk, levendig en to the point te houden. En bovenal alle tips en tricks werken ook echt!!
Het verandert de hele manier van werken en dat is zoooo fijn.

Gregor Rezelman / Van der Bel Sloopwerken

Mijn ervaring met het bedrijf is uitstekend, de punten waar ik tegenaan liep in mijn werk kon ik goed bij ze kwijt.

Goede kennis aanwezig en dit wordt duidelijk overgebracht.
Tijdens de cursus wordt er ingespeeld op de vraag van de klant.

Rosanne van Kooten Movisie

Leerzaam en goed georganiseerd

Inhoudelijk sterk en een prettige trainer

MarketingOost

Fijne samenwerking, heldere uitleg trainer en concreet aan de slag

Duidelijk, helder en concreet

MO

Ondanks dat het online was toch interactief, handig en interressant.

Interactie, tips

MarketingOost

Duidelijk, helder en direct toepasbaar

praktisch
werkt echt

Movisie

Training die inzicht geeft in waarom je je druk voelt en hoe je je minder druk kan voelen met, belangrijk, concrete tips om meteen uit te voeren!
Nog te verbeteren: combinatie van online en...
Nog te verbeteren: combinatie van online en offline training, met name wanneer online er iemand met een auditieve beperking meedoet en een tolk. Een tip bijv.: neem tijd voor het communiceren van last minute beslissingen (dat het niet nodig is om de antwoorden van degenen die offline aanwezig zijn te vertolken bijv. i.v.m. slechte verstaanbaarheid) aan degenen die online aanwezig zijn.

Concrete tips, aanmoediging om 'het gesprek aan te gaan' en je werk anders in te richten