Marjon Hovius Kwadraad

Het was een zinvolle training met een gemotiveerde trainer, die oog had voor alle verhalen van de collega's.

Kwadraad Maatschappelijk werk

Het was een interessante cursus en ik vind Arjan een goede trainer. Hij heeft zich goed staande weten te houden met zes vrouwen.

De beknopte wijze waarop deze training is gegeven.

kwadraad

Leuke workshop, veel goede inzichten

CRH

Zeer goede klik met Arjan.
Arjan zag al heel snel waar de bottlenecks zaten.
En daar zijn wij effectief mee aan de slag gegaan.

- Snelle respons
- Duidelijke brochure

Annelien Dijkman/ Moma beauty

Tevreden. Arjan weet voor iedereen handige tips om het zo voor jezelf zo effectief mogelijk te maken. De tips waren erg bruikbaar en zijn we allemaal meteen gaan inzetten.

Voor elk persoon is wel een oplossing

Rosita

Het was een leerzame training. Veel geleerd en tips gekregen.

M. Tempert/ Moma Beauty

Een training waar je erg veel aan hebt. Ze geven goede handvatten om je werk beter te plannen en overzicht te creëren.

Moma Beauty

- Duidelijke uitleg
- Veel aangehad
- Prettig om later nog een mail te krijgen, ter herinnering
- fijn dat persoonlijke punten besproken werden onder de cursus

persoonlijke punten werden besproken tijdens de cursus, het is prettig begrepen te worden. En een uitleg te krijgen naar jou problemen.

LUMC

Prettige communicatie. Goede afstemming over het gewenste resultaat.

Goede cursusleider, die adequaat doorvroeg op bepaalde kwesties.
Overzichtelijk cursus material met handige tips.

Lena drenth

Duidelijke aansprekende info wat er voor gezorgd heeft dat ik me heb ingeschreven. Ondanks veel info wel bekent is in de training is het krachtig door manier dat het aangeboden wordt. De... Duidelijke aansprekende info wat er voor gezorgd heeft dat ik me heb ingeschreven. Ondanks veel info wel bekent is in de training is het krachtig door manier dat het aangeboden wordt. De ilustraties/onderzoeken en de herhalingen
Geen kunstje die je kunt leren maar aangaan van nieuwe routines. Oefeningen zijn helpend geweest, om te ervaren waar je invloed op wilt uitoefenen en daadwerkelijk in actie wilt komen.
Het deel waardoor ik meer overzicht krijg in mijn agenda en Outlook vind ik nog lastig. Hierin zal ik hulp vragen de komende tijd.

Rob is een hele goede luisteraar, sluit naadloos aan op de vragen en geeft daarin de adviezen. Inzet op eigen verantwoordelijkheid werken vanuit commitment, positief formulering, werking van het brein. Programma heeft mij tot nu toe opgeleverd dat ik uit de modus van "meer van hetzelfde" kom met allemaal kunstjes om grip op mijn werk te krijgen maar een nieuwe routine ben aangegaan.