Present

Ik heb een fijne training gehad, die goed aansluit bij mijn behoeftes.
Ik heb een fijne training gehad, die goed aansluit bij mijn behoeftes.
Het was voor mij een fijne ervaring dat er veel aandacht was voor ieder probleem van alle deelnemers op zich en dat dit in groepsverband werd behandeld zodat we er allemaal van konden leren

Goede begeleiding en erg klantgericht. (alsnog een fysieke training terwijl ik de training al had afgerond).

Zwart Techniek / Annette Maas

Goede ervaring

- zowel online als persoonlijk op locatie training gehad
- sympathieke trainer
- duidelijke taal, goede interactie
Minder goed: het was handiger geweest om voor de 2e sessie de...
- zowel online als persoonlijk op locatie training gehad
- sympathieke trainer
- duidelijke taal, goede interactie
Minder goed: het was handiger geweest om voor de 2e sessie de 'lesstof' te mailen, zodat je deze alvast kon doorlezen.

B&A Services / Zwart Techniek

Ik vond dit een leerzame cursus vooral het praktijk gedeelte met het inrichten van de mailbox met de taken. Dit geeft overzicht en rust voor mijn werkpakket.

De cursus werd op een prettige manier gegeven met veel interactie.

Sanne van Aller, RINO Groep

Heel erg bedankt voor een inspirerende digitale bijeenkomst over effectief werken.
Het is lastig op een scherm om betrokkenheid bij deelnemers te creeren. Het helpt om in een kleinere groep te zijn. Erg mooi was het om de dia’s kort te laten zien en dan terug te schakelen naar de deelnemers. Ook het gericht vragen stellen is een goede werkvorm.
Mogelijk is het nog wel een uitdaging om een manier te vinden waarmee je kunt stimuleren dat deelnemers onderling met elkaar delen. Collega's kunnen elkaar tips geven waar je als ingevlogen expert nooit aan zou hebben gedacht. En hiermee kan je ook nog eens bevorderen dat mensen meer gaan samenwerken, één van de beste manieren om effectief te zijn: hoe mooi is dat!

Sterk: Dia's kort laten zien en gericht vragen stellen aan deelnemers.
Nog sterker: meer stimuleren dat deelnemers onderling gaan delen.

De RINO Groep

Incompany workshop gevolgd van 1 dagdeel over inzet van outlook om met meer focus / effectiever te kunnen werken. Cursus vond online plaats.

goed toegepast op werksituatie ons bedrijf,
praktische vertaalslag van inzichten/werkprincipes naar je eigen werkpraktijk,
tijd ingeruimd voor praktische oefening en al anders...
goed toegepast op werksituatie ons bedrijf,
praktische vertaalslag van inzichten/werkprincipes naar je eigen werkpraktijk,
tijd ingeruimd voor praktische oefening en al anders organiseren inbox,
trainer speelt goed in op leerbehoefte deelnemers en heeft vlot tempo wat prettig was.

RINO Groep

Positief!

goed voorbereid, prettige trainer, goede dynamiek.

Koen

Enorm interessante training

Empathisch, begripvol, realistisch, hands-on tips en tricks die je direct in je werk kan toepassen!

Gijs Dijkman Finext Control

Super gave training, veel praktijk voorbeelden, de groep wordt goed betrokken in de training, de training mag ook een hele dag zijn ipv een halve dag.

Rob is een natuurlijk verteller en kan de groep de hele tijd boeien. Er worden veel handige handvatten meegegeven waardoor je gelijk de theorie in de praktijk kan brengen.

Present

Twee interessante en leerzame dagen gehad via zoom. het was boeiend en goed afgewisseld met chatrooms.

veel aandacht voor persoonliljke cases

Finext

Een training effectief werken gekregen door Rob, met een groep van 10 mensen in het talentprogramma van Finext

Kennis van zaken, duidelijke punten die we kunnen aanpakken