Jessica Vennik (PARK NOW)

Ik ben bijzonder tevreden over de training! Zowel de inhoud als de trainer zelf hebben mij enorm op weg geholpen.

Verder ben ik ook heel blij met de follow-up. Zowel tussentijds als na...

Verder ben ik ook heel blij met de follow-up. Zowel tussentijds als na afloop van de training, werden er diverse materialen met ons gedeeld. Naast de standaard opvolging, krijgen deelnemers met specifieke aandachtspunten tijdens de training, ook nog apart materiaal toegestuurd en zelfs nog een losse vervolgsessie aangeboden.

Onnodig te zeggen, maar ‘Ja, ik raad deze training iedereen aan!’

De training bevat een goede mix van theorie en praktijk.

De training bevat een goede mix van theorie en praktijk.

De trainer is een energieke vent, die met zijn strakke manier van het training geven, direct zorgt voor betrokkenheid van de deelnemers. Hij weet goed in te spelen op situaties die voor ons relevant zijn en daardoor sluit de training extra goed aan.

Domijn

Ik vond het een superleuke interactieve cursus ondanks dat het online was.

Interactie en communicatie naar deelnemers toe was erg goed. We mochten met elkaar in discussie zonder druk van tijd o.i.d. en zijn hierdoor tot goede inzichten gekomen.

Renee Nijmeijer / Woningcorporatie Domijn

Cursus was erg goed en duidelijk. Trainer was erg enthousiast!

Enthousiaste trainer, duidelijk lesmateriaal.

Domijn

Goed! Ik dacht dat ik al best effectief werkte maar heb toch veel nieuwe informatie gekregen waarmee het nog effectiever kan.

Bevlogen spreker, nuttige handvaten, praktische tips. Ook fijn dat er nazorg bij zit.

Domijn Enschede

Leuk training! De training nodigt uit om ook echt aan de slag te gaan. Vooral het opnieuw inrichten van je mailbox en werken met taken sprak mij erg aan.

Schrijven met duidelijk stappenplan en uitleg door docent live.

Marcel de Jong

De training was erg goed opgezet. Online werkte het prima.

Martin weet de aandacht van de cursisten te behouden. Geen lange monologen, maar goede een op een gesprekken en lekker informeel.

PARK NOW Group

Training is zeer goed bevallen. Is goed gekeken welke prioriteiten of verbeterpunten er voor onze specifieke bedrijfssituatie belangrijk zijn.

Rob geeft praktische tips en anticipeert goed op de individuele situatie van de deelnemers.

PARK NOW Group / Parkmobile

Extreem toepasselijk en duidelijk communicatie. Ik zag het als 'inzichtelijk', 'verhelderend' en een training bomvol tips.

Communicatie van trainer is extreem sterk. Hij is een leuk persoon, maar ook streng in zijn handelen (wat positief is gezien hij een doel voor ogen heeft die duidelijk is). Door de interactie was... Communicatie van trainer is extreem sterk. Hij is een leuk persoon, maar ook streng in zijn handelen (wat positief is gezien hij een doel voor ogen heeft die duidelijk is). Door de interactie was iedereen betrokken, dat deed hij ook door zelf personen bij naam te noemen en te betrekken. Presentaties werden alleen gebruikt wanneer het nodig was en ookal werd er nog tijd aan besteed aan de presentatie dan stopte hij soms zijn scherm zodat je naar -hem- aan het kijken en luisteren was. Dit was zo ontzettend sterk. Wat hij zei werd zo primair. Praten tijdens een slide is de prater secundair aan de slide waar iedereen naar kijkt.

Innofunding

Ik heb goede ervaringen met het bedrijf, documenten werden tijdig verstrekt. De (locatie) was goed geregeld en er hebben zich geen problemen voorgedaan met het traject tot, gedurende en na de... Ik heb goede ervaringen met het bedrijf, documenten werden tijdig verstrekt. De (locatie) was goed geregeld en er hebben zich geen problemen voorgedaan met het traject tot, gedurende en na de training.

Enthousiaste trainer, met veel bevlogenheid werd de stof op een authentieke manier overgebracht. Ondanks dat er veel wordt stof wordt overgebracht, zijn onderdelen individueel al van veel waarde.... Enthousiaste trainer, met veel bevlogenheid werd de stof op een authentieke manier overgebracht. Ondanks dat er veel wordt stof wordt overgebracht, zijn onderdelen individueel al van veel waarde. Door slechts 1 of enkele punten te integreren in jouw dagelijkse routine kan je al veel meer rust/effectiviteit bereiken.

Innofunding

De communicatie met Martin voorafgaand aan de training was prettig. Er werd stug volgehouden ons te binden zonder dat dit vervelend werd. Tijdens en ook na de training was er alle ruimte voor het... De communicatie met Martin voorafgaand aan de training was prettig. Er werd stug volgehouden ons te binden zonder dat dit vervelend werd. Tijdens en ook na de training was er alle ruimte voor het behandelen van persoonlijke punten, ook als deze buiten het kader van de training vielen.

De training zelf was goed opgezet met onderbouwing van wetenschappelijke inzichten en doorvlochten met persoonlijke ervaringen. Dit maakte het lesmateriaal herkenbaar en betrouwbaar. Tussentijds was... De training zelf was goed opgezet met onderbouwing van wetenschappelijke inzichten en doorvlochten met persoonlijke ervaringen. Dit maakte het lesmateriaal herkenbaar en betrouwbaar. Tussentijds was er aandacht voor de eigen problematiek, zodat iedereen antwoord kreeg op hetgeen hem of haar zou helpen. Onze training met Martin vond vanwege de covid-lockdown virtueel plaats over twee middagen. Ondanks de limieten van virtuele bijeenkomsten wist Martin het interactief en boeiend te houden, wat gezien de groepsgrootte (10 pers.) geen eenvoudige opgave was.