Politievakbond ACP

We hebben Rob Pijlman van het effectieve werken hier over de vloer gehad, zowel voor een workshop als een-op-een begeleiding en dat is heel goed bevallen. Zowel zijn manier van presenteren als de... We hebben Rob Pijlman van het effectieve werken hier over de vloer gehad, zowel voor een workshop als een-op-een begeleiding en dat is heel goed bevallen. Zowel zijn manier van presenteren als de inhoud van het verhaal hebben een heel goede indruk achtergelaten. Ik dacht dat ik de boel redelijk op de rit had, qua effectief werken. Maar heb toch zeker nog een aantal nieuwe punten/inzichten opgedaan.

Vond het heel erg goed dat het niet alleen een knoppen/outlook training was, maar dat er ook daadwerkelijk een goed verhaal achter zit. Niet alleen 'hoe doe je het', ook of vooral 'Waarom doe je... Vond het heel erg goed dat het niet alleen een knoppen/outlook training was, maar dat er ook daadwerkelijk een goed verhaal achter zit. Niet alleen 'hoe doe je het', ook of vooral 'Waarom doe je dit? En aan welk doel draagt dit bij?'

Ordina

De trainer legde goed uit, interessante stellingen, ruimte voor discussie, uitdaging om ermee aan de slag te gaan.

ik heb zelf niet besloten over de aanschaf en kan daarmee deze vraag lastig beantwoorden.

Leerzame dag gehad.

Cursus leider was duidelijk en helder.

M. Lagcher REASeuro

Leuke cursus, met goede tips die ik voor outlook nu al toepas

Fijn naslagwerk om alles nog een keer in na te kijken

Remco Derksen

Het was een prettige dag waarin de ervaring van Martin vertaalt werd naar de praktijk en onze situatie. Martin speelde goed in op de zaken die mijn collega's en ik aandraagde. Verder heb ik een... Het was een prettige dag waarin de ervaring van Martin vertaalt werd naar de praktijk en onze situatie. Martin speelde goed in op de zaken die mijn collega's en ik aandraagde. Verder heb ik een aantal keer in de spiegel gekeken en alles vertaalt naar mijn eigen werkwijze. De eerstvolgende werkdag ben ik direct aan de slag gegaan met mijn mailbox.

De cursusleider is als zeer prettig ervaren.

REASeuro

Goede training waarbij er veel interactie is met de deelnemers. Tevens vele praktijkvoorbeelden behandeld. Al met al veel bruikbare info gekregen.

Jazeker, ieder onderdeel is gespiegeld aan praktijkvoorbeelden. Hierdoor wordt bespreekbaar gemaakt hoe je de training in de praktijk goed kunt toepassen.

REASeuro

Zeer prettige en goede training.

Mariska van der Hoeden

Goede training, wordt concreet en goed toepasbaar.

Persoonlijke benadering toegespitst op persoon/bedrijf/functie

TKP

In company training

Meeslepende en leuke manier van vertellen van de trainers

Heinhuis

Positieve ervaring; enthousiaste trainers/coaches

Je wordt goed aan het denken gezet over wat en waarom je doet wat je doet in je werk. Verder zeer bruikbare, praktische en pragmatische tips gekregen die eenvoudig te implementeren zijn.