KTBA

Eerste training met Het Effectieve Werken gevolgd. Het onderwerp van de training was 'Overtuigen' gevolgd bij KTBA.

Efficiënte training met duidelijk uitleg over hoe gesprekken praktische aangepakt kunnen worden.
De lesgever Martin heeft de theorie in voorbeelden vaak op een goede manier naar boven laten komen.

VSNU

Het was te theoretisch

het enthousiasme

ktba

Fijne training gehad over overtuigen

Persoonlijke toenadering

Derjan / KTBA

Verzorgen van training Time-management op locatie

Praktische cursus, met voorbeelden uit de praktijk (van de trainer). Het heeft mij geholpen om georganiseerder te werken en goed om te gaan met Office in het bijzonder.

Menkveldbouw

Het was zeer leerzaam en effectief.

goed luisteren / advies opmaat / enthousisme

Tim van den Beukel / KTBA People in food

De training het nieuwe timemanagement gegeven door Rob heb ik als zeer waardevol ervaren. Hierdoor heb ik de inzichten gekregen die ik zocht om stappen te zetten in mijn werk richting een compleet... De training het nieuwe timemanagement gegeven door Rob heb ik als zeer waardevol ervaren. Hierdoor heb ik de inzichten gekregen die ik zocht om stappen te zetten in mijn werk richting een compleet overzicht en daardoor minder onrust. Een training gegeven met aandacht.

Aandacht voor de persoon. Pakkende voorbeelden. Goede vragen.

VSNU

Martin is een energieke man met kennis van zaken. Opvallend is zijn positieve insteek, zodat je zelfs bij het kleinste (rot) klusje op zoek gaat naar de gewenste uitkomst

zie boven

Jaco van Rij / KTBA

Bijzonder waardevolle en effectieve training

De trainer inventariseert de individuele behoeften en zorgt voor een persoonlijke, op maat gemaakte aanpak.

ACP Alie Nijboer

Prima om even weer tips te krijgen en feedback over je eigen valkuilen

goede opzet van het programma, alles was interessant en leerzaam

ACP

Ik heb de training effectief werken (timemanagement) als positief ervaren. Met een deel van de informatie was ik bekend uit een (eerder) coachingstraject. Ontzettend fijn om bepaalde info en... Ik heb de training effectief werken (timemanagement) als positief ervaren. Met een deel van de informatie was ik bekend uit een (eerder) coachingstraject. Ontzettend fijn om bepaalde info en (aanvullende) handvatten weer scherp op het netvlies te krijgen. Ook goed om weer eens stil te staan bij de eigen mindset. Vond het bovendien van meerwaarde dat we de training met meer collega's volgden. Nieuw was de werkwijze met Outlook. Daar ga ik veel aan hebben.

Concrete handvatten, hand-out om zaken na te lezen, betrokken coach