MK

Rob is down to earth, eerlijk en erg behulpzaam. Zijn verhaal en strekking is duidelijk en inspirerend. Aanrader om langs te laten komen op je bedrijf.

Duidelijk, eerlijk, behulpzaam, inspirerend

Equinix

Een non-spitituele benadering van iets spiritueels

No nonsens instelling

Sharine de Ruiter / Sportbedrijf Rotterdam

Ik vond de training van Martin heel erg fijn. Ik ben de tips over het gebruik van Outlook de dag erna gelijk gaan toepassen en het zorgt echt voor meer rust in mijn hoofd.

Martin liet iedereen zich op zijn gemak voelen waardoor er een veilige en vertrouwde situatie gecreëerd werd waarin iedereen zich vrij genoeg voelde om persoonlijke ervaringen te delen. Martin gaf... Martin liet iedereen zich op zijn gemak voelen waardoor er een veilige en vertrouwde situatie gecreëerd werd waarin iedereen zich vrij genoeg voelde om persoonlijke ervaringen te delen. Martin gaf dan ook echt tips gericht op jou als persoon in plaats van alleen maar algemene tips. Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren en zou zeker vaker cursussen van Marin volgen.

Gemeente Zevenaar

Prettige cursus.

Direct toepasbaar en merkbaar. Prettige docent.

Mirjam Equinix

Inspirerende training gevolgd met concrete actiepunten die mijn werk aanpak meteen effectiever maakten

Brengt overzicht en controle in je werk

Enshore

Zeer positief

Heldere structuur van het cursus materiaal, interactieve sessies en toepassing van materiaal wordt getoetst.

Dennis / Enshore

Plezierig en leuk

Professioneel, to the point en zeer vakkundig

Eye Filmmuseum

Groepstraining effectief werken

Er was binnen de training veel ruimte voor ons om aan te geven waar onze behoeftes lagen. Zo werd de training maatwerk: persoonlijk en voor iedereen interessant

Franka van Dooren / Eye Filmmuseum

Heel positief, kundig en enthousiast

Geïnteresseerd, ruimte voor meebewegen met de input/behoeftes van de groep, leuke sfeer.

Brightfish BV.

7/10, goede uitleg, veel handvaten. Soms wat vaag, maar wordt goedgemaakt met concrete stappen en voorbeelden

top handleidingen en instructies