Dusseldorp ISM

Positief. Heldere presentatie en uitleg. De uitdaging zit hem voor mij in het goed inrichten, toepassen en focus houden. De eerste bijeenkomst vond ik erg leuk.
Bij de tweede bijeenkomst zakte...
Bij de tweede bijeenkomst zakte in de middag de energie weg. Na een werkvorm gingen we ideeƫn spuien om meer focus te krijgen in het werk. Voor mij een belangrijk thema. Het gesprek dat daarop volgde vond ik traag. Hierop had Martin m.i. of met een effectieve werkvorm vorm aan kunnen geven, of meer sturing geven in het gesprek of eerder stoppen met de training.

Wijze van brengen en de inhoud, een dijk aan voorbeelden en ervaring om in te spelen op alle weerstand en belemmeringen die opgeworpen werden waarom het bij een ander niet zou kunnen werken en erg... Wijze van brengen en de inhoud, een dijk aan voorbeelden en ervaring om in te spelen op alle weerstand en belemmeringen die opgeworpen werden waarom het bij een ander niet zou kunnen werken en erg enthousiast. Goede tips en tricks. Een enthousiaste trainer.

team.blue NL

Bijzonder leuke en leerzame training. De training was informeel van aard en veel gericht op praktijk. Er is voldoende theorie aangereikt maar daar lag niet de nadruk op.

Naast de praktische tools die worden aangereikt om je werk in te richten wordt er een breed toepasbare methode aangeleerd die je helpt om veel issues op te lossen of zelfs te voorkomen.

Jumbo

Positief

Informeel en "interactief". Relevante, actuele voorbeelden.

Bart van Leeuwen / Jumbo

Goede cursus

geen uitschietende sterke punten. Algemeen verhaal was goed.

InWork B.V.

Gisteren de training afgerond en ben erg enthousiast. Heb de afgelopen jaren vaker soortgelijke cursussen/trainingen/workshops mogen volgen. In vergelijking daarmee staat deze training bij de... Gisteren de training afgerond en ben erg enthousiast. Heb de afgelopen jaren vaker soortgelijke cursussen/trainingen/workshops mogen volgen. In vergelijking daarmee staat deze training bij de favorieten

- Praktische en gedetailleerde uitleg Outlook (instellingen.aanpassingen en gebruik van inbox/agenda/taken etc.
- Heldere pragmatische tips en trucs om stress/druk te verlagen zonder aan werk in te boeten
- meer werk in minder tijd
- continue focus op het eindresultaat (ipv het proces alleen).
- Prettige trainer met kennis van zaken(Rob Pijlman)

Goede ervaring, prettige trainer

duidelijk lesmateriaal

Positief

Nuchter, duidelijk, informeel, informatief

NKC

Fijne coach en waardevolle informatie

persoonlijke benadering, waardevolle tips

Tauw

Effectieve en enthausiast gegeven cursus

Effectief, entousiasme

Leuk contact