Clémence M./Babboe

Zeer tevreden met de training!

Professionele ervaring van de trainer, praktische toepassing, interessante feiten, veel dialoog en delen van ervaringen van het team

Augustinianum

Goed en te kort

Fijne combi theorie en praktisch

Equinix

Goede communicatie en nakomen van de gemaakte afspraken

Gehele training

Gemeente Zevenaar

Hele leuke training en helpt met structuur aan te brengen in je werk. Hierdoor weet je wat gedaan is en wat je vervolgens kan oppakken. Ik ben er heel goed mee geholpen.

Heldere uitleg
In staat om mee te denken in oplossingen voor jou werkzaamheden

Saskia - CBR

Ik heb een duo training time management gevolgd. Deze was verrassend volledig (van theorie naar praktijk) en in 1 dag training ben ik van chaos naar overzicht gegaan in mijn manier van werken. Na er... Ik heb een duo training time management gevolgd. Deze was verrassend volledig (van theorie naar praktijk) en in 1 dag training ben ik van chaos naar overzicht gegaan in mijn manier van werken. Na er nu een tijdje mee te hebben gewerkt, kan ik iedereen aanraden die moeite heeft met overzicht te krijgen in de vele dagelijkse taken om deze training te volgen.

Punctueel, realistisch en volledig

NKC

Positief, leerzame elementen, maar ook een aantal elementen waarvan ik op de hoogte was

Duidelijk, tips & tricks voor praktijk, verhaal goed verpakt

Dresz International B.V.

Vol enthousiasme is Rob bij Dresz International een meerdaagse training komen geven. Zeer tevreden hoe hij uit eigen ervaringen put, het team betrokken houdt, het team aan het werk en aan het denken... Vol enthousiasme is Rob bij Dresz International een meerdaagse training komen geven. Zeer tevreden hoe hij uit eigen ervaringen put, het team betrokken houdt, het team aan het werk en aan het denken zet. Het heeft tot inzichten en tot betere communicatie geleid.

Enthousiasme, veel verhalen waar je je in in kunt leven, praktische tips. Zet het belang van het bedrijf altijd voorop. Goede filosofie.

Gemeente Zevenaar

Prettig, laagdrempelig

Communiceren snel en duidelijk

Sportbedrijf Rotterdam

Ik heb een hele fijne en leerzame dag gehad

alles werd rustig uitgelegd

Dresz International

Ik heb de training als prettig ervaren met goede en concrete tips en Rob verteld het verhaal goed en duidelijk.

Doordat Rob zijn verhaal / de training met zeer concrete voorbeelden vertelde, was het goed te volgen en heel interactief ook.