Bea Willemse / Avebe

Er werd mij een zeer verrassende methodiek m.b.t. het outlook sysyteem aangeleerd; alle mails overzetten naar taken

cursus is te volgen in de buurt
enthousiaste cursusleider

Samir Attaleb / Peri

Zeer positief

Dhr. Rob Pijlman legde de materie goed uit, had er zelf veel ervaring mee gehad wat mij beïnvloede om alles uit de kast te halen om deze cursus in mijn werk en zelfs privé leven toe te passen.
Hij kon zelfs de negatieve en cynische cursisten motiveren en kon ze op hun eigen denkwijze en inlevingsvermogen benaderen en begeleiden.
De cursus is goed samengevat en Rob kon mij ook nog tijdens de een uur durende evaluatie opvolggesprek nieuwe hulp middelen in Outlook laten zien.
Enige verbetering kan wellicht bij de uitleg in de uittreksel bij Stap 3-3.2 waarbij vermeld moet worden dat je voor elke handeling wel in het juiste venster moet zijn ( takenlijst / emaillijst enz. ).

Veronique Nagtegaal

De training Time-management sprak mij erg aan, omdat de training meer is dan alleen 2 dagen uitleg over de methode. Het vooraf nadenken over wat je uit de training wilt halen en de motivatie na de...

- begeleiding na de trainingsdagen
- kleinschalig
- werkt met echte situaties, dus direct toepassen
- ruimte voor discussie
- goede voorbereiding

mathijs mutsaars / Peri

Ik heb er een hele goede ervaring mee gehad
ik heb nu veel meer overzicht in mijn werk
ook heb ik aangevraagd bij mijn baas dat ik meer informatie over grote projecten krijg
voor...

Alles is echt super uitgelegd
en heb er ook bijna alles van toegepast

UMG-groep, Meeùs Assurantiën

Duidelijke informatie via de website. Praktische tips die meteen toepasbaar zijn.

Heldere communicatie. Inspirerende training.

Tom van Keulen / DENSO Europe B.V.

Goede cursus (modern time management) waarbij het geleerde de volgende dag direct in de praktijk kon worden gebracht en meteen zijn vruchten afworp.

Persoonlijke aanpak: er wordt heel goed gekeken naar de problemen die jij in de praktijk ervaart.

Arend Fennema, Tussenvoorziening

Ik heb een training time management gevolgd

Training zat goed in elkaar, sterke en persoonlijke trainster, flexibel wat betreft betaling.

Schöne

Goede ervaring

Prima uitleg gegeven

Petra Leijssen

Zeer goed

Echt handige manier van werken heb ik aangeleerd

Apollo Hotels

Altijd goede trainingen

vooral fijn dat er niet zo op de klok gelet wordt. Het maakt niet uit wanneer een bepaald onderwerp bijvoorbeeld uitloopt.