Danielle Kroezen / Dechra

Er wordt snel gereageerd. Plaats cursus is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer.

aanbod van de geboden cursus

Hetty van Rooij-Koolen

De eerste ervaring was iets te eager, een kijk op de website en download brochure leverde direct mails, linkedin search connectieverzoek etc. De website is te druk waardoor de professionaliteit...

Goede locatie. De groep was misschien iets te groot en divers. Rob Pijlman geweldige vent die op respectvolle en no-nonsense wijze echt een andere werkwijze weet over te brengen. Niet zweverig, heel praktisch en sluit daardoor heel goed aan bij ieders werkpraktijk.

Afeer

Duidelijke heldere training, goede oefeningen. Er wordt meegedacht over specifieke eigen situaties

Sterke communicatie, goede feedback, bruikbare tips.

Afeer

Duidelijke, heldere uitleg tijdens de training waar van de cursist een pro-actieve houding wordt verwacht.

Communicatie, daadkracht, goede feedback

René de Roo/Afeer

Een goed bedrijf, die een 'no-nonsense'-aanpak hanteert. Binnen 2 dagen was duidelijk of 'HetEffectieveWerken.nl' iets voor ons kon betekenen en een afspraak voor training gemaakt!

'no-nonsense', praktijkgericht

Positief

Sterke persoonlijkheid trainer

VSNU

Leuke begeleider, tempo van de training was te laag. Helaas kwamen de relevante tips aan het eind met als gevolg dat er te weinig tijd was om de tips gelijk door te voeren in outlook.

KplusV

Een ontzettend fijne eendaagse training gehad van Martin!

Je krijgt veel goede handvaten mee om effectief te werken. De training is leuk, leerzaam en interactief.

KplusV

Leuke, interessante en leerzame dag gehad.

- Trainer
- Boekje

- Informatie

Corine Janssen, KplusV

Mooie afwisseling van theorie en praktijk, laagdrempelig en waardevolle input.

Ik heb mijn doel van de dag bereikt, doordat ik heldere handvatten heb gekregen die ik zeker ga toepassen om meer rust in mijn hoofd te krijgen en meer focus in mijn werk aan te brengen. Ik ben hier vandaag al mee begonnen.