PARK NOW Group

Training is zeer goed bevallen. Is goed gekeken welke prioriteiten of verbeterpunten er voor onze specifieke bedrijfssituatie belangrijk zijn.

Rob geeft praktische tips en anticipeert goed op de individuele situatie van de deelnemers.

PARK NOW Group / Parkmobile

Extreem toepasselijk en duidelijk communicatie. Ik zag het als 'inzichtelijk', 'verhelderend' en een training bomvol tips.

Communicatie van trainer is extreem sterk. Hij is een leuk persoon, maar ook streng in zijn handelen (wat positief is gezien hij een doel voor ogen heeft die duidelijk is). Door de interactie was... Communicatie van trainer is extreem sterk. Hij is een leuk persoon, maar ook streng in zijn handelen (wat positief is gezien hij een doel voor ogen heeft die duidelijk is). Door de interactie was iedereen betrokken, dat deed hij ook door zelf personen bij naam te noemen en te betrekken. Presentaties werden alleen gebruikt wanneer het nodig was en ookal werd er nog tijd aan besteed aan de presentatie dan stopte hij soms zijn scherm zodat je naar -hem- aan het kijken en luisteren was. Dit was zo ontzettend sterk. Wat hij zei werd zo primair. Praten tijdens een slide is de prater secundair aan de slide waar iedereen naar kijkt.

Innofunding

Ik heb goede ervaringen met het bedrijf, documenten werden tijdig verstrekt. De (locatie) was goed geregeld en er hebben zich geen problemen voorgedaan met het traject tot, gedurende en na de... Ik heb goede ervaringen met het bedrijf, documenten werden tijdig verstrekt. De (locatie) was goed geregeld en er hebben zich geen problemen voorgedaan met het traject tot, gedurende en na de training.

Enthousiaste trainer, met veel bevlogenheid werd de stof op een authentieke manier overgebracht. Ondanks dat er veel wordt stof wordt overgebracht, zijn onderdelen individueel al van veel waarde.... Enthousiaste trainer, met veel bevlogenheid werd de stof op een authentieke manier overgebracht. Ondanks dat er veel wordt stof wordt overgebracht, zijn onderdelen individueel al van veel waarde. Door slechts 1 of enkele punten te integreren in jouw dagelijkse routine kan je al veel meer rust/effectiviteit bereiken.

Innofunding

De communicatie met Martin voorafgaand aan de training was prettig. Er werd stug volgehouden ons te binden zonder dat dit vervelend werd. Tijdens en ook na de training was er alle ruimte voor het... De communicatie met Martin voorafgaand aan de training was prettig. Er werd stug volgehouden ons te binden zonder dat dit vervelend werd. Tijdens en ook na de training was er alle ruimte voor het behandelen van persoonlijke punten, ook als deze buiten het kader van de training vielen.

De training zelf was goed opgezet met onderbouwing van wetenschappelijke inzichten en doorvlochten met persoonlijke ervaringen. Dit maakte het lesmateriaal herkenbaar en betrouwbaar. Tussentijds was... De training zelf was goed opgezet met onderbouwing van wetenschappelijke inzichten en doorvlochten met persoonlijke ervaringen. Dit maakte het lesmateriaal herkenbaar en betrouwbaar. Tussentijds was er aandacht voor de eigen problematiek, zodat iedereen antwoord kreeg op hetgeen hem of haar zou helpen. Onze training met Martin vond vanwege de covid-lockdown virtueel plaats over twee middagen. Ondanks de limieten van virtuele bijeenkomsten wist Martin het interactief en boeiend te houden, wat gezien de groepsgrootte (10 pers.) geen eenvoudige opgave was.

Online 2 dagen training gedaan

- Dat er aangeven wordt dat er naar de toelichting uitgekeken wordt;)
- Goed dat de focus op effectief werken ligt en niet (alleen) op time management.
- Verfrissend dat Martin aangaf dat...
- Dat er aangeven wordt dat er naar de toelichting uitgekeken wordt;)
- Verfrissend dat Martin aangaf dat hij ook niet alles wist (niemand doet dat, dus juist sterk!:), maar met collega's erbij (bijna) wel en hoe hij tot de trainingsopdracht kwam, goed dat het open is.
- Handige oef/tips etc, grootste makke met trainingen in het alg is dat het in de (mentale) bureaula verdwijnt, na deze training gebruiken meeste van onze collega's de tips nog steeds.
- Verbeterpuntje: meer tijd voor vragen van de deelnemers, of anders gezegd: 'wat vinden jullie hiervan?' ipv 'vragen hierover?' na een stukje theorie, dan komt er meer discussie op gang tussen deelnemers en komen vraagstukken die spelen etc vanzelf boven. Die kunnen dan behandeld worden.

Innofunding

Zeer enthousiast, vriendelijk en optimistisch.

Ik vond de workshop goed. Enkele nieuwe aspecten die blijven hangen, maar ook enkele reeds bekende aspecten. Maar toch heel goed om deze bekende aspecten zo bij elkaar te horen. Hoewel bekend, deed... Ik vond de workshop goed. Enkele nieuwe aspecten die blijven hangen, maar ook enkele reeds bekende aspecten. Maar toch heel goed om deze bekende aspecten zo bij elkaar te horen. Hoewel bekend, deed ik er niks mee. Dat doe ik nu wel, en het werkt toch echt :)
Ik merk in de paar dagen dat ik nu wat dingen implementeer, dat het al werkt en ik meer overzicht en rust heb, waardoor ik over het algemeen effectiever ben (en me ook effectief voel).

Nick Sanders Eurofins Logistics

Ik heb de training als erg positief ervaren, zeker als starter is het prettig om aan het begin van je carriere een goede werkwijze aan te wennen in programma's als Outlook. Daarnaast was het prettig... Ik heb de training als erg positief ervaren, zeker als starter is het prettig om aan het begin van je carriere een goede werkwijze aan te wennen in programma's als Outlook. Daarnaast was het prettig om sommige dingen even te bespreken en te relativeren waar Martin ons allemaal goed mee heeft geholpen!

Verbaal sterk, licht psychologisch benaderd waardoor de tips en tricks ook echt binnenkwamen en het belang ervan benadrukt werd.

Eurofins Logistics Benelux

Martin is een vrolijke man die weet hoe hij iets moet overbrengen. Veel van ons konden deze cursus goed gebruiken. Hij wist op een een doorslaggevende manier impact te maken op de groep.

Inhoudelijk sterk, inlevingsvermogen, gestructureerd

IW Noord Holland

Goede hands on training!

persoonlijk, actie gericht en effectief

Regio West-Brabant

De trainer laat je nadenken over belangrijke zaken waar je nog niet over hebt nagedacht, maar die wel een grote invloed op je werkdruk hebben. Dat vond ik heel sterk. Het is een korte maar... De trainer laat je nadenken over belangrijke zaken waar je nog niet over hebt nagedacht, maar die wel een grote invloed op je werkdruk hebben. Dat vond ik heel sterk. Het is een korte maar krachtige training. Ik volgde deze digitaal via Teams, maar dit was geen belemmering. Je krijgt hele duidelijke handvatten waar je direct mee aan de slag gaat. Zodoende zie je snel resultaat. Ik heb deze manier van werken helemaal omarmd.

De 1 op 1 coaching met de training die je op aanvraag vond ik echt een meerwaarde. Tevens ontvang je na afloop van de training nog 4 maanden tips en tricks, die je direct kunt toepassen, zodat je... De 1 op 1 coaching met de training die je op aanvraag vond ik echt een meerwaarde. Tevens ontvang je na afloop van de training nog 4 maanden tips en tricks, die je direct kunt toepassen, zodat je niet de neiging hebt om weer in je oude patroon terug te vallen.