KinderRijk

Zeer inspirerend

Bevlogen, doel gericht

Twee effectieve trainingsmiddagen gehad met veel informatie en handige handvatten om mee te werken.

Overzichtelijk en op maat voor het bedrijf een training gehad.

Fijne organisatie

Arjan is een prettige coach, geeft iedereen de ruimte en als afronding een individueel gesprek.

Een postitieve, energieke training. Veel praktische tips waar je mee aan de slag kan.

Goede energie van trainer. Veel praktische informatie die gelijk toepasbaar is.

Goede training waar ik in de praktijk ook echt iets aan heb. Goede,inspirerende trainer die een goede balans wist te vinden tussen stof overbrengen en rumte aan de groep te geven. We hebben ook erg... Goede training waar ik in de praktijk ook echt iets aan heb. Goede,inspirerende trainer die een goede balans wist te vinden tussen stof overbrengen en rumte aan de groep te geven. We hebben ook erg veel gelachten!

de opzet van de training, 2 dagedelen bijeenkomst, een coachingsgesprek en nog een aantalweken via de email reminders. Top

Sylvia

duidelijke uitleg en goede tools gegeven

New Energy Drukwerk

Uitstekend!

Heldere uitleg, concrete handvatten om werkprocessen te verbeteren en vanuit beter overzicht te werken

Marcel van Eck | New Energy Drukwerk

Prima! leuke training en zal me zeker helpen.

De training is zo ingericht dat de aandacht goed vastgehouden wordt.

Leon AFAS Software

Goede training effectief werken gehad! Veel praktische tips. Naast het pure timemanagement; indelen van agenda groeperen van taken ook uitgelegd hoe je dit het beste kunt toepassing in outlook en... Goede training effectief werken gehad! Veel praktische tips. Naast het pure timemanagement; indelen van agenda groeperen van taken ook uitgelegd hoe je dit het beste kunt toepassing in outlook en eventuele andere programma's. Uitgebreid naslagwerk en nog 2 maanden ondersteuning indien nodig. Ook focus op effectief werken ipv alleen time management. Dus ook stukje nee zeggen wordt meegenomen.

Trainer zeer betrokken en ook tussen de trainingen door en na de training veel informatie via de mail gekregen

Nicolet Zwijnenburg

Een cursus waar je zeker iets aan hebt, het geeft je meer rust en overzicht.

Door kleine veranderingen kan je al best veel veranderen