Gerwin Verkerk

Prima training! Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar tips & tricks om meer structuur en grip te krijgen op de dagelijkse werkzaamheden!

Goede uitleg van de trainer aan de hand van praktijkvoorbeelden.

Olympic Food Group

Goed!

Hele zinvolle, leuke training. Arjan is een enthousiaste trainer die theorie en praktijk goed weet af te wisselen. Ruim voldoende gelegenheid voor vragen. Echt een aanrader deze training!

Monica Wissing / Nederlands Fonds voor de Film

Prettig.

Luisteren naar wat de deelnemers uit de cursus willen halen en daar dan op inhaken.

Tauw

Positieve ervaring, professioneel bedrijf

Veel praktische tips die gelijk toegepast konden worden en mij echt meer tijd en rust opleverden

Impluz

Persoonlijk en professioneel, denkt mee met de klant.

Meedenken, ook tijdens cursus nog inspelen op actuele vragen.

Filmfonds

Time management cursus

De begeleider neemt de tijd om de problemen die deelnemers ondervinden in hun dagelijkse werk te bespreken en hier een oplossing voor te bieden

Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek (OFGV)

Zeer leerzaam. Leerdoelen zijn direct toepasbaar in de praktijk\werk.

Praktische oplossingen om efficiënter en doelmatiger te kunnen werken. De regie houden en overzicht houden in de werkzaamheden. Zodat er minder chaos in je werk\hoofd ontstaat.

Anneroos / Domijn

Leuke training met veel tips die direct toe te passen zijn!

Het was een leerzame training. De trainer speelt goed in op vragen van deelnemers en er is genoeg afwisseling tussen praktijk en theorie.

Myrthe

Hele goede ervaring. Praktische training, Martin stelt de juiste vragen en komt met praktisch inzetbare tips.

Praktische aanpak, zegt waar het op staat, ervaring

Jessica Vennik (PARK NOW)

Ik ben bijzonder tevreden over de training! Zowel de inhoud als de trainer zelf hebben mij enorm op weg geholpen.

Verder ben ik ook heel blij met de follow-up. Zowel tussentijds als na...

Verder ben ik ook heel blij met de follow-up. Zowel tussentijds als na afloop van de training, werden er diverse materialen met ons gedeeld. Naast de standaard opvolging, krijgen deelnemers met specifieke aandachtspunten tijdens de training, ook nog apart materiaal toegestuurd en zelfs nog een losse vervolgsessie aangeboden.

Onnodig te zeggen, maar ‘Ja, ik raad deze training iedereen aan!’

De training bevat een goede mix van theorie en praktijk.

De training bevat een goede mix van theorie en praktijk.

De trainer is een energieke vent, die met zijn strakke manier van het training geven, direct zorgt voor betrokkenheid van de deelnemers. Hij weet goed in te spelen op situaties die voor ons relevant zijn en daardoor sluit de training extra goed aan.