kindercentrum Camelot

Na toch even zoeken naar iets wat bij mij paste, kwam ik uit bij Het Effectieve Werken. Het eerste contact verliep snel en prettig.

Het is heel persoonlijk. dat is voor mij erg belangrijk. Niet één van de velen.

Franco Brouwer / TNO

Juiste aanpak van gevraagde coaching voor ons. En tijdens de dag ook voldoende ruimte om andere dingen te bespreken.

Kleine groep.

Dick Vloedgraven / Adwise

Heel postiev en tastbaar resultaat.

Heel prettige trainer die eigenlijk alleen maar door het stellen van de juiste vragen, een ieder individu laat nadenken over mogelijke tools of oplossingen. Er wordt je niet gezegd wát je fout doet of wát je anders móet doen, maar er wordt heel doordacht gestuurd op hoe je zelf het heft in eigen handen kunt nemen en wat voor jou het beste werkt.

Bobby Sprakel / Adwise

Ik heb een goede ervaring met het effectieve werken. Fijne manier van training geven.

Passie voor het werk en het gevoel geven mensen te willen leren hoe het beter kan.

Steven

Enorm nuttige trainingssessies gehad waarbij o.a. doeldenken en het effectief omgaan met binnenkomend werk behandeld werden. Heb er elke dag nog profijt van!

Demian

Vooraf was ik enigszins sceptisch, maar naar afloop zeer tevreden over de training. Het geeft een goede houvast om in je dagelijkse werkzaamheden structuur en rust aan te brengen.

Praktijkervaring, kan problemen ontleden & relativeren

Marlon van der Zwaan, Adwise

Erg leuke en praktische training waarbij je direct handvatten krijgt om toe te passen in de dagelijkse praktijk. Zeker een aanrader!

I&O Research

Leuke leerzame workshop gevolgd

I&O Research

Goede training, nuttig tips!

Interactieve insteek, zelf aan de slag met opdrachten gedurende de dag.
Kleine groep

Robert Nordeman