NKC

Leuke interactieve training 'effectief werken'

Snelle reactie

Zone.college

Inhoudelijk sterk programma en prima georganiseerd

Goede degelijke voorbereiding en een cursusleider die betrokken is en weet waar hij het over heeft

Yorick

Ik heb een bijzonder aangename ervaring met dit bedrijf.

Duidelijke en toegankelijke communicatie, diverse werkbare instrumenten, open en actieve training, reflectief en impactmakend.

Jeroen Stoot

2-daagse groepstraining in Hengelo.

Heldere opbouw en structuur (geeft weer rust), inspelen op individuele vragen, meteen in praktijk brengen, echt praktische handvaten geven die grip en inzicht bieden. Leuke insteek met humor. Goede... Heldere opbouw en structuur (geeft weer rust), inspelen op individuele vragen, meteen in praktijk brengen, echt praktische handvaten geven die grip en inzicht bieden. Leuke insteek met humor. Goede (wetenschappelijke) onderbouwing.

Zone.college

Een training met alle facetten van timemanagement.

Veel tips die ik zeker ga gebruiken.

Delpharm Bladel

Fijne en duidelijke training. Trainster nam ook voor iedereen de tijd.

Mike

Training gehad van Rob Pijlman. Werd vol enthousiasme gegeven met nuttige bruikbare praktijktips.

Duidelijke uitleg, concrete voorbeelden die direct toepasbaar zijn in de praktijk, interactief. Flexibel mbt wijzigen van cursusdagen.

Sandra Knopper

Fijne en nuttige training gevolgd.

Goed om direct de nieuwe methodiek toe te passen

Thalia Baljet, Huisartsen Eemland

Prettige partij om mee samen te werken

Positieve instelling, helder, transparant

huisartseneemland

Voor was de cursus heel erg verhelderend, met name omdat er veel praktische tips uit voort kwamen waar ik wat mee kan

Live ondersteuning met de inrichting van Outlook was voor mij heel fijn