Nespresso Nederland

Zeer tevreden en aan te raden aan anderen.

Interactief: Martin neemt iedereen mee bij de discussie.
Goede en praktische voorbeelden.
Interactief: Martin neemt iedereen mee bij de discussie.
Goede en praktische voorbeelden.
Follow up: cursisten kunnen de technieken toepassen na de eerste sessie gedurende 4 weken. Bij de 2de sessie wordt dan zowel de positieve als negatieve ervaringen gedeeld. Martin komt dan met adviezen en suggesties.

Nestle

Heel positief! Fijne sfeer, Martin straalt veel ervaring uit en deelt veel verhalen en ervaringen. En een interessante training, waar ik zeker wat uit heb gehaald om een stuk effectiever te werken.

Veel ervaring, ad hoc sparren over challenges, goede tips & trics die gelijk in de praktijk te brengen zijn. Follow up is top, daardoor heb je ook de tijd gehad om even te oefenen. En een fijne,... Veel ervaring, ad hoc sparren over challenges, goede tips & trics die gelijk in de praktijk te brengen zijn. Follow up is top, daardoor heb je ook de tijd gehad om even te oefenen. En een fijne, open sfeer!

Jasper van Sambeek - Sleutelnet

Inmiddels over de jaren viermaal een training mogen genieten en steeds worden mijn verwachtingen weer overtroffen.

Martin weet als geen ander te verbinden met de groep en in te spelen op wat relevant is voor onze organisatie. Bijzonder spreekt mij aan dat hij het 'waarom' erbij haalt, met name hoe hersenen van... Martin weet als geen ander te verbinden met de groep en in te spelen op wat relevant is voor onze organisatie. Bijzonder spreekt mij aan dat hij het 'waarom' erbij haalt, met name hoe hersenen van mensen biologisch in elkaar zitten en wat daardoor wel en niet werkt bij mensen.

Sleutelnet

Ontzettend waardevolle training gehad van Martin. Ik heb zijn tips direct toegepast en ga effectief werken implementeren in mijn dagelijks werken. Deze training had op geen beter moment kunnen komen... Ontzettend waardevolle training gehad van Martin. Ik heb zijn tips direct toegepast en ga effectief werken implementeren in mijn dagelijks werken. Deze training had op geen beter moment kunnen komen want ik was toe aan structuur in de chaos.

Duidelijke training, makkelijk toe te passen in praktijk. Leuk ook om de feiten te horen. Martin had de hele training onze volledige aandacht, hij zorgde voor genoeg pauzes en bracht alles helder en... Duidelijke training, makkelijk toe te passen in praktijk. Leuk ook om de feiten te horen. Martin had de hele training onze volledige aandacht, hij zorgde voor genoeg pauzes en bracht alles helder en duidelijk. Hij zorgde voor verbinding en vroeg naar de meningen van iedereen.

Sandra van der Geer / Sleutelnet

Positief

Martin kan goed vertellen, leuke opdrachten, goede eye-openers en hele bruikbare tips weet ik inmiddels :)

Ab Ovo

Heldere cursusopzet.

Trainer weet een ontspannen sfeer te creƫren, dmv oa humor

Duurzaamheids Adviseur

Time Management training gekregen van Rob Pijlman, zeer waardevol omdat het mij gechallenged heeft in de focus.

Taken & werkzaamheden linken aan (hogere) doelen icm zeer praktische inrichting van mail/taken/agenda, echt top! Kon niet beter!

Bob

De cursus time-management is erg goed bevallen. Trainer Rob heeft op een leuke en goed te volgen manier uitgelegd waar de meeste ruimte tot verbetering ligt.

Goede trainer, fijne locatie, relevante inhoud, persoonlijke aandacht, prettige sfeer.

Rudi / Schurter Electronics

Training effectief werken gevolgt, wat een "eye-opener" was dat. Heel praktische training met handige trucs om je werk/projecten beter te plannen en organiseren. Door aangedragen punten toe te... Training effectief werken gevolgt, wat een "eye-opener" was dat. Heel praktische training met handige trucs om je werk/projecten beter te plannen en organiseren. Door aangedragen punten toe te passen ga je veel effectiever en beter om met je planning, agenda en verstoringen.

Erg praktische en goed opgezette training - zeer ervaren en goede trainer

Tim Eurofins

Positief.

Bijzonder aardige en vaardige trainer met tastbare tips & tricks.