Roland van den Bogaard/gemeente Zevenaar

Een goede ervaring!

Heldere uitleg met ruimte om vragen te stellen, cases uit te werken. Niet onbelangrijk: omdat het een online bijeenkomst was, is de behoefte aan een korte pauze bij mij grotere dan normaal. Ook hier... Heldere uitleg met ruimte om vragen te stellen, cases uit te werken. Niet onbelangrijk: omdat het een online bijeenkomst was, is de behoefte aan een korte pauze bij mij grotere dan normaal. Ook hier was ruimte voor.

gemeente Zevenaar

Prettige samenwerking.

Bruikbare tips. Flexibele indeling van training naar behoefte deelnemers

Gemeente Zevenaar

Zeer goede ervaring. Manier van "lesgeven" spreekt erg aan. Praktijkgericht en maatwerk.

De aangereikte "handvaten" zijn zeer toepasbaar. Ik heb ervaren dat kleine aanpassingen in je manier van werken, grote invloed kunnen hebben op je gevoel.

Tauw

Ik ervaar het Effectieve Werken als proactief, enthousiast, ervaren en flexibel. Martin heeft meegedacht aan oplossingen van het geven van de trainingen online afgewisseld met fysieke bijeenkomsten.

Charisma, ervaring en enthousiasme.

Peter Mathot / Jumbo

Zeer fijne benadering, goede indeling van de cursus en ruimte voor disussie en 'andere' inzichten

Doelgericht en verhelderend

Pien

In verhoudingsgewijs korte tijd veel 'wijzer' geworden.

-Praktische handvatten met theorie onderbouwd.
-Je krijgt er energie van.
-Practice what you preach: je krijgt zelf keuzes voorgelegd en het wordt niet gebracht als wet van Meden en Perzen.

TAUW bv

Mijn ervaring met de training Modern Timemanagement is erg positief. Ondanks dat ik grotendeels al bekend was met de ideeën en werkwijzen vond ik het erg fijn om praktische implementatie hiervan te... Mijn ervaring met de training Modern Timemanagement is erg positief. Ondanks dat ik grotendeels al bekend was met de ideeën en werkwijzen vond ik het erg fijn om praktische implementatie hiervan te zien. Dit heeft mij samen met de realisatie dat de werkgever deze onderwerpen ook belangrijk vind gemotiveerd om de veranderingen waarmee ik al begonnen was door te zetten.

- Positieve en toegangelijke trainer
- Goede voorbeelden van implementatie methode
- Meedenken en vragen naar persoonlijke knelpunten

Andy van Boven / Tauw

Training Moderne Timemanagement

Duidelijke handvaten die in de praktijk toe te passen zijn
Goede coach
Niks moet

Tauw

Training Modern Timemanagement als onderdeel junioren traject bij Tauw. Postieve ervaring, de training werd aangepast naar onze behoeften en wensen, was interactief, afwisselend en gaf nieuwe... Training Modern Timemanagement als onderdeel junioren traject bij Tauw. Postieve ervaring, de training werd aangepast naar onze behoeften en wensen, was interactief, afwisselend en gaf nieuwe inzichten.

Het inspelen op de behoeften van de groep. Het tijdens de training in praktijk brengen van een aantal zaken, hierdoor werd je gedwongen het direct te doen en de voordelen te ervaren. Wanneer ik dit... Het inspelen op de behoeften van de groep. Het tijdens de training in praktijk brengen van een aantal zaken, hierdoor werd je gedwongen het direct te doen en de voordelen te ervaren. Wanneer ik dit thuis had moeten doen had ik het niet gedaan.

Jolien

Het effectieve werken

Niet zo zeer op micro niveau, maar meer op macro nivea: wat zijn mijn verantwoordelijkheden en welke taken horen daar - in verschillende volgorde van belang - onder?