RSDKRH

duidelijk

RSD KRH

Goede training.

Concrete handvatten worden geboden.

Miranda Krotje

Heel prettige ervaring; een 2-daagse training op een uitstekende locatie.

Bekwame trainer, goede en tijdige communicatie, goed trainingsmateriaal (hand-out; e-learning)

MendriX

Gelijk van het begin enthousiast over de aanpak.

Rob Pijlman geeft een uitstekende uitleg over hoe je zelf kunt verbeteren door gebruik te maken van de tips mbt het effectief werken. Door direct aanpassingen te maken in Outlook, werken met taken,... Rob Pijlman geeft een uitstekende uitleg over hoe je zelf kunt verbeteren door gebruik te maken van de tips mbt het effectief werken. Door direct aanpassingen te maken in Outlook, werken met taken, tijdens de sessie krijg je direct resultaat; meer overzicht en hoofd leeg einde dag!

Linthorst Techniek

Zeer positief

prettige communicatie, heldere uitleg, toegankelijk

Linthorst Techniek BV

verhalen vertellen en tot nadenken aanzetten

DOK

Prima ervaring met HetEffectieveWerken,

duidelijke informatie op de website, info mails komen op tijd en fijne trainingslocatie

Martijn van der Heijden

Zeer prettige training en en goede communicatie.

fijne sfeer tijdens de training

RSD

Prettige training, bruikbare tips. Direct toegepast in middag.

Directe aanpak, heldere uitleg. Instructies als naslagwerk mee, niet overloos doorgenomen.

REGIONALE SOCIALE DIENST KROMME RIJN HEUVELRUG

Geweldig leuke en nuttige training gehad

De energie van de trainer was absoluut aanstekelijk. Het voelde alsof ik werd meegesleept in een tornado van inspiratie en motivatie.

Maar de training was niet alleen maar theorie. Nee,...

Maar de training was niet alleen maar theorie. Nee, integendeel! Tijdens de training werd ik meteen aangespoord om mijn nieuwe inzichten direct in de praktijk te brengen. Het was als een krachtige startmotor die mijn effectiviteit op het werk meteen een flinke boost gaf.