Hypernode

Behulpzaam op meerdere punten!

Flexibel en echt op maat!

MFI BV

Goed bedrijf. Leuke training. Veel interactie. Aanrader

Veel goede tips. Fijn dat veel praktijkvoorbeelden aan te pas komen. Veel interactie. Goede tips voor de toekomst

Geosonda BV

De cursus werd met veel enthousiasme gegeven. Veel tips en trucs meegekregen die ik meteen in de praktijk heb toegepast.

Duidelijk, enthousiast

Capable B.V.

Ik vond de training heel waardevol. Het heeft mij veel nieuwe inzichten gegeven hoe ik effectiever en efficiënter kan werken. De training werd verzorgd door Cathy, die alles op een heel leuke manier... Ik vond de training heel waardevol. Het heeft mij veel nieuwe inzichten gegeven hoe ik effectiever en efficiënter kan werken. De training werd verzorgd door Cathy, die alles op een heel leuke manier heeft uitgelegd.

Veel goede tips die gelijk in praktijk toegepast kunnen worden.

Capable B.V,

De cursusdag was erg fijn en door het interactieve gedeelte en de opdrachten krijg je nieuwe inzichten, snap je beter hoe je met bepaalde externe factoren om kunt gaan, maar blijft het ook leuk en... De cursusdag was erg fijn en door het interactieve gedeelte en de opdrachten krijg je nieuwe inzichten, snap je beter hoe je met bepaalde externe factoren om kunt gaan, maar blijft het ook leuk en wordt de dag niet statisch of saai. Je aandacht blijft erbij. Tevens hele goede tips gegeven wat betreft "organiseren" en hoe je je aandachtsspier kunt trainen!

- Interactie -> gelijk toepassen en tot nadenken aanzetten.
- 1e stap tot verbetering aan laten kaarten -> zorgt ervoor dat je gemotiveerd bent om het gelijk toe te passen.
- Cathy was erg...
- Interactie -> gelijk toepassen en tot nadenken aanzetten.
- Cathy was erg enthousiast en zorgde ook voor humor, dat was top!
- luistert goed, denkt mee en denkt vooral in oplossingen, niet in problemen wat voor sommige groepsleden wel nodig was dit was fijn.

Geosonda

Positief

duidelijke uitleg, waardoor je er ook echt iets mee kan

R. Timmerman

Goed training ontvangen

Duidelijk, enthousiast, veel kennis

Cool kunst en cultuur

Prima en overzichtelijk

communicatie

ASz

Prettige communicatie. Door deze training ben ik veel efficiënter gaan werken. Heeft een enorm positieve impact gehad.

trainer haalt de essentiële zaken boven en geeft veel tips. Fijne samenwerking

Sam Vlas (Stichting Koraal)

Vakkundige training time management. Ervaringen zijn zeer positief, en kan nu met genoeg praktische tips en trucs aan de slag. Trainer was ervaren en kon zich makkelijk inleven in verschillende... Vakkundige training time management. Ervaringen zijn zeer positief, en kan nu met genoeg praktische tips en trucs aan de slag. Trainer was ervaren en kon zich makkelijk inleven in verschillende situaties. Wellicht in de eerste helft van de training op locatie iets teveel (soms bekende) theorie, Amerikaanse zelfhulp-achtige oneliners etc., maar met name in de tweede helft werd het met de praktische tools en tips een waardevolle aanvulling op het eigen veranderproces. Nu begint het in de praktijk brengen, en daar zullen zeker nog wat uitdagingen ontstaan, maar een uitstekende basis is gelegd!

Door kleinere groep waren eigen inbreng en situaties uit eigen (werk)situaties makkelijk en doelgericht te bespreken. De dagen op locatie waren uitstekend verzorgd, en de sfeer was aanstekelijk.... Door kleinere groep waren eigen inbreng en situaties uit eigen (werk)situaties makkelijk en doelgericht te bespreken. De dagen op locatie waren uitstekend verzorgd, en de sfeer was aanstekelijk. Fijn dat de training niet in catchphrases e.d. bleef hangen, maar dat er vooral interactie en reflectie werd uitgenodigd.