AdQuipment medical b.v.

Nuttige training op een ontspannen manier

Een hele praktische training met handvatten die je echt direct in praktijk kunt brengen. Sympathieke en fijne trainer die met de juiste vragen vrij snel tot de kern van de problemen kwam en daarmee... Een hele praktische training met handvatten die je echt direct in praktijk kunt brengen. Sympathieke en fijne trainer die met de juiste vragen vrij snel tot de kern van de problemen kwam en daarmee de oplossing kon aanreiken.

Nationaal Ouderenfonds

Positieve ervaring

Alles wordt wel besproken en dat het in twee dagen is verdeeld

Renske

Positief, ontspannen sfeer. Op sommige vlakken had ik op meer diepgang gehoopt

De meeste belangrijke principes van Time Management zijn wel voorbij gekomen, en veel aandacht voor de persoonlijke situatie van iemand en zijn werkomgeving (wat ook voor de andere cursisten erg... De meeste belangrijke principes van Time Management zijn wel voorbij gekomen, en veel aandacht voor de persoonlijke situatie van iemand en zijn werkomgeving (wat ook voor de andere cursisten erg leerzaam is)

Dimence

Tijdens een tweetal teams overleggen kreeg ik ondersteuning om outlook efficiënter en effectiever te gebruiken en in te richten. Via via kreeg ik een mail dat ik mij kon aansluiten bij dit overleg.

Makkelijk bereikbaar, flexibel en ondersteunend.

doen'r

Via doen'r een training timemanagement gehad.. Bijzonder interessante avond, waarin de materie enthousiast werd gedeeld!

Er worden daadwerkelijk concrete tips en handvaten gedeeld zodat je ook echt uit de voeten kan met de materie. Dit wordt niet alleen tijdens de training zelf gedeeld, maar ook achteraf. Op deze... Er worden daadwerkelijk concrete tips en handvaten gedeeld zodat je ook echt uit de voeten kan met de materie. Dit wordt niet alleen tijdens de training zelf gedeeld, maar ook achteraf. Op deze manier kan je rustig nog een keer alles doornemen en alles zo instellen dat het ook voor jou werkt. Top dus!

Jill Looijen

Motiverend

Goede trainer, helder verhaal, goed toepasbaar.

E. Baan

Goed, veel geleerd.

Nette communicatie, persoonlijk benaderbaar.

Spar

Training op spar HK

Fijne benaderbare trainer. Hoogbtempo praktische hulp.

Raymond de Koning

Prima ervaring

Mooie samenvatting van zaken waarmee je direct effect kan bereiken.

Wendy, beleidsmedewerker bij een universiteit

Super

Een goede combinatie van de psychologie achter je werk efficient organiseren, praktische tools leren inzetten (mailbox organiseren etc) en het uitwisselen van ervaringen met mede-cursisten.