Madeleine Hoogendoorn/ Nieuw Leven Facility Groep

Zeer interessant en motiverend

Je aandacht valt niet weg, en het voelt simpel toepasbaar

Nieuw Leven Facility Groep

Leuke en effectieve training. Had van mij nog iets uitgebreider gemogen, nog 1 dagdeel was leuk geweest. Dan wat meer ruimte om dieper in te gaan op persoonlijke uitdagingen, denk dat dit achteraf... Leuke en effectieve training. Had van mij nog iets uitgebreider gemogen, nog 1 dagdeel was leuk geweest. Dan wat meer ruimte om dieper in te gaan op persoonlijke uitdagingen, denk dat dit achteraf toch wat "verwaterd".

Korte lijnen, prettig dat het is ingedeeld in 2 trainingen, inhoudelijk sterk, goed inspelen op behoefte klant

Sverre alliander

Prettig

Goede praktijk voorbeelden en een passende training voor iedereen kunnen geven.

Nieuw Leven Facility Groep

We hebben een informatieve training gehad die mij weer wat tools heeft gegeven op het gebeid van effectief werken.

Motiverende uitleg

Adquipment Medical BV

Goed, Martin is een fijn persoon die de cursus kwam geven.

Heel duidelijk en vond dat Martin goed doorvroeg om tot de kern te komen en met de handvatten die hij gaf werk ik nu inmiddels 2 weken en moet zeggen ik heb zeker iets meer rust. Dus ga dit gewoon... Heel duidelijk en vond dat Martin goed doorvroeg om tot de kern te komen en met de handvatten die hij gaf werk ik nu inmiddels 2 weken en moet zeggen ik heb zeker iets meer rust. Dus ga dit gewoon verder doorvoeren want het is een prettige manier van werken.

Provincie Gelderland

Ontzettend goed van te voren telefonisch contact en de vraag waarom je de training wilt volgen. En dat er nog een na coaching is.

Uitleg door docent Cathyu het was niet alleen maar zitten maar ook in beweging komen letterlijk. Samen in groepjes werken en ruimte om vragen te stellen.

interprojects

Uitstekend

duidelijk zelfs voor een niet ictèr

AdQuipment medical bv

Overall zeer positieve ervaring met resultaat

Duidelijke uitleg, prettige cursusleider

Kirsten Windridge / AdQuipment medical b.v.

Leuke en inspirerende training. Niet te veel poespas of omwegen op tot het punt te komen. Kort, bondig maar wel duidelijk.

Duidelijke en niet te theoretische uitleg. Begeleiding instellingen outlook erg fijn.

AdQuipment medical b.v.

Nuttige training op een ontspannen manier

Een hele praktische training met handvatten die je echt direct in praktijk kunt brengen. Sympathieke en fijne trainer die met de juiste vragen vrij snel tot de kern van de problemen kwam en daarmee... Een hele praktische training met handvatten die je echt direct in praktijk kunt brengen. Sympathieke en fijne trainer die met de juiste vragen vrij snel tot de kern van de problemen kwam en daarmee de oplossing kon aanreiken.