Hendo de Zeeuw

Fijne mensen om mee zaken te doen, zeer goede service met top product ontvangen met zeer snelle levertijd😄👍 Nogmaals bedankt!

Peter

Prima prijs en goede service en communcatie

Eveliene

Hele goede ervaring met het designhuys. Communicatie verliep heel soepen en wij kregen snel antwoord op onze vragen. Onze PVC vloer ligt er prachtig bij. Wij zijn een tevreden klant!

MM

Super snelle levering!

Alex

I have ordered a new floor and the team where very helpful and accommodating in terms of organizing delivery and small requests in line with the contractor putting it in place.

Ilse

Goede service! Snelle reacties en ruilen ging soepel. Zeker een aanrader!

Petra

Zeer snelle (gratis) levering van een mooi vloerkleed, vriendelijk mailcontact.
Een voorbeeld voor velen!

Reactie hetDesignhuys.nl:

Bedankt voor de mooie review Petra!
Groeten,
hetDesignhuys.nl

Mirjam

De website is duidelijk, bestellen kan snel en eenvoudig. Levering was sneller dan verwacht, en de communicatie daarover goed.

Hallo Mirjam,
Vriendelijk dank voor deze review, daar zijn we altijd super blij mee.
Geniet van het prachtige vloerkleed.

Sylvia lubbers

Super geholpen met ons mooie kleed. Echt een aanrader!!

Rogier en Paulien

Scherpe prijs en een uitstekende service!

Scherpe prijs en een uitstekende service!

In het voortraject heeft Berry ontzettend goed meegedacht over de mogelijkheden voor de vloeren in ons nieuwe huis. Uiteindelijk hebben wij gekozen om alles van Montinique te doen. Pvc op de begane grond en 1e verdieping en laminaat op zolder. De communicatie ging heel vlot, net als het leggen van de vloeren.
Er was een probleem omdat de pvc stroken niet recht bleken te zijn, dit werd snel opgelost met een nieuwe levering. Al met al zorgde dit niet voor een vertraging, waardoor wij zonder problemen konden verhuizen. De mannen hebben hard doorgewerkt en wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat!!!
Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie vloer.

Goedemorgen Rogier en Paulien,
Bedankt voor jullie positieve review, daar zijn we erg blij mee. De stoffeerders vonden het eindresultaat ook erg mooi.
Veel woonplezier gewenst in jullie...
Goedemorgen Rogier en Paulien,
Veel woonplezier gewenst in jullie prachtige woning.
Berry Dijkhuis
hetDesignhuys.nl en Dijkhuis Wonen