Ik kon snel terecht en voelde mij serieus genomen. Werd op tijd geholpen. Voelde prettig.

Ik heb waarschijnlijk een te hoge verwachting van de therapeut doordat ik een zeer uitgebreid opgeleide therapeut gewend was.
De massage vond ik echt slecht maar de schok Wave en draainealding...
De massage vond ik echt slecht maar de schok Wave en draainealding ging oké.
En ze heeft ook een echo gemaakt.
Maar kreeg geen tips en adviezen.
Later kreeg ik de andere fisio en die vond ik beter. Maar helaas is ze gestopt bij jullie.

Ik zou de praktijk en Romy specifiek aanraden als zeer kundig en toegankelijk. Mijn klachten zijn helaas niet echt verbeterd, maar ik denk niet dat dit aan haar deskundigheid ligt, maar meer aan de... Ik zou de praktijk en Romy specifiek aanraden als zeer kundig en toegankelijk. Mijn klachten zijn helaas niet echt verbeterd, maar ik denk niet dat dit aan haar deskundigheid ligt, maar meer aan de hardnekkigheid van de klachten.

De fysiotherapeut was erg fijn om mee te overleggen en gaf prima adviezen.
Ze was ook plezierig in omgang. Helaas is dit haar laatste werk week bij het Zorgperron.

Deskundige, persoonlijke begeleiding, met veel duidelijkheid. Ik voel mij op mijn gemak, veilig hier.