Je aankoop wordt beschermd

Zeer goed

snelle levering

zou niet weten

Joanne

Prima levering, mooie kwaliteit producten en goede prijs.

Prettig bedrijf. Snelle afhandeling. Zeer goede service.

Personeel doet heel veel om de klant tevreden te stellen. Had een kussensloop die ik persoonlijk niet zo geweldig vond.
Na een telefoontje kreeg ik direct foto's toegezonden van andere kussenslopen waaruit ik kon kiezen. Top service.

Snelle levering, netjes verpakt en mooi kwaliteit?

Suzanna Lanckohr

Positief

Klantvriendelijk

Keur

Prima service, klantvriendelijke dames en snelle levering

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Rita

Razend snelle en Goede service!!

Snelheid van reageren, handelen en bezorging en dat er een Euro in het pakket erbij zat om neem ik aan het financieel kloppend te maken

Enige was dat ik netjes een email kreeg dat het pakketje was verzonden en een track en trace code zou krijgen van postNL. Ik was daar alert op, maar heb dat nooit gekregen van postNL (voor 1e keer). Wel lag het pakketje netjes de volgende dag in de brievenbus met een extra Euro (misschien die bespaard is op track en trace??) - dit deel was onduidelijk.

telefonisch zeer goed te bereiken en super vriendelijke medewerker aan de telefoongehad

Mala

Een aantal dingen besteld maar een van de items bleek niet meer op voorraad. Kreeg een alternatief aangeboden maar deze werd in de verkeerde maat geleverd. Na terugsturen alsnog een juist vervangend...

Vriendelijk personeel aan de telefoon.

Ik kreeg een aantal 'goodies' meegezonden waaronder een make-up tasje. Nu zullen sommige mensen daar geheid blij mee zijn maar in kader van duurzaamheid vond ik het zelf verspilling van materiaal. Had het liever niet ontvangen (ook al was het als aardigheidje bedoelt).

Het was jammer dat ze het gevraagde niet konden leveren. Er was nog wel moeite gedaan maar de fabriek kon niet aanleveren dus overmacht. Daarna werd naar een andere oplossing gezocht. Minder prettig...

het meedenken van de medewerker om alsnog een oplossing te vinden

op de site vermelden dat er schaarste is van dat product