Van Meerbeeck chantal

Aanbod is groot

Reactie Textielhuis:

Beste, mevrouw Baleman,
Beste, mevrouw Baleman,
Bedankt voor uw review. Het bestelde hoeslaken is inderdaad een zachte (velours) badstof kwaliteit. Dit staat ook duidelijk in de omschrijving hoor. (Residence collectie badstof velours hoeslaken). De samenstelling is exact hetzelfde als de 'normale' badstof, nl. 80% katoen en 20% polyester. Deze velours kwaliteit is in gebruik veel zachter waardoor deze de andere kwaliteit heeft verdrongen.
Producten die overigens niet voldoen aan de verwachting kunnen natuurlijk kosteloos naar ons retour worden gestuurd.
Vincent | Team Textielhuis

Kloet

Prima product geleverd

Henny van Genderen

Prachtige spullen en prima service.

Fijn dat ik even opgebeld werd, omdat mijn bestelling iets langer ging duren. Heel netjes vind ik dat!

Adriana

Bestelling kwam supersnel, verzendkosten vielen mee

alle producten goed te overzien

HvH

Duidelijk bestelproces, goede communicatie, snelle levering, concurrerende prijzen.

Goede service, goede communicatie

Anne

Prima, duidelijk en snel

Jo boekhout

Overzichtelijk

Lieselot Schollier

Eerste maal dat ik bij jullie iets heb gekocht.

Ik heb alles onmiddellijk gewassen en ik wou de kussenslopen strijken. Wat zie ik, er was één bij die aan de zijkant niet goed was dichtgestikt. Er was een grote opening.

Spruijt Ed

Goed en correct