A.R

Heeft de scheiding goed geregeld en ze denk met je mee.Snel reactie voor vragen en antwoorden.

J. Meijer

Eelke pakt het betrokken en efficiënt aan. Onze scheiding verliep daardoor erg soepel. Zeker een aanrader!

Elles

Eelke heeft ons super geholpen bij de afwikkeling van onze scheiding. Met alle respect en rust heeft zij ons bijgestaan. Wij hebben dankzij Eelke heel snel kunnen schakelen en alles snel op papier... Eelke heeft ons super geholpen bij de afwikkeling van onze scheiding. Met alle respect en rust heeft zij ons bijgestaan. Wij hebben dankzij Eelke heel snel kunnen schakelen en alles snel op papier kunnen zetten waar we,ondanks alles, heel blij mee zijn!

Onafhankelijk, objectief en eerlijk

Chantal

Eelke zorgde ervoor dat alles overzichtelijk werd in deze tijd waarin er zoveel op ons af kwam. Ze zorgt ervoor dat je je gehoord en begrepen voelt en past het tempo van het proces aan waar nodig... Eelke zorgde ervoor dat alles overzichtelijk werd in deze tijd waarin er zoveel op ons af kwam. Ze zorgt ervoor dat je je gehoord en begrepen voelt en past het tempo van het proces aan waar nodig zodat het voor alle partijen prettig voelt. Het vertrouwen in Eelke zorgde ervoor dat wij onze scheiding in goed overleg en op ons eigen tempo hebben kunnen doorlopen.

Heerenveen

Ervaring is alleen maar positief.
Aardig ..neemt de tijd ..duidelijk uitleg.
Geduld.. als heel fijn ervaren.

Vakkundig (en vlot) door de scheiding heen geloodst. Prettige opbouw van de te bespreken onderwerpen en ons telkens goed op de hoofdlijnen gehouden. Snelle reactie op aanvullende vragen. Eigenlijk... Vakkundig (en vlot) door de scheiding heen geloodst. Prettige opbouw van de te bespreken onderwerpen en ons telkens goed op de hoofdlijnen gehouden. Snelle reactie op aanvullende vragen. Eigenlijk zonder extra stress dit proces door Eelke kunnen doorlopen en voor ons allebei naar volle tevredenheid.

Eelke heeft ons deskundig begeleid en geholpen bij onze scheiding en heeft altijd snel gereageerd op onze vragen via email.

Ik heb een goede ervaring met scheidingsburo , en met name Eelke , ze correspondeerd via mail en zet alles op een rijtje , als mij iets niet duidelijk is dan legt ze het stap voor stap uit , ook... Ik heb een goede ervaring met scheidingsburo , en met name Eelke , ze correspondeerd via mail en zet alles op een rijtje , als mij iets niet duidelijk is dan legt ze het stap voor stap uit , ook zaken waar wij niet aan dachten , werd overlegd .
Al met al is alles snel en makkelijk voor ons geregeld .

Het scheidingsburo met name Eelke heeft me enorm goed begeleid en het is me erg goed bevallen , alles online en via mail en Telefoon . Ze denkt met je mee en geeft goede adviezen .
Daar ik...
Daar ik in een zeer moeilijke situatie zit , is Het fijn iemand te hebben die met je mee denkt