R

Eelke heeft ons echt heel goed geholpen in een moeilijk proces om tot goede afspraken te maken. Ze is onafhankelijk, onpartijdig en empatisch. Zou zeker aanbevelen

Heleen

Eelke heeft ons tijdens deze, toch al vervelende situatie goed bijgestaan. Gaf duidelijk aan wat zij voor ons kon betekenen en heeft alles helder en duidelijk uitgelegd. Was ook zeer makkelijk... Eelke heeft ons tijdens deze, toch al vervelende situatie goed bijgestaan. Gaf duidelijk aan wat zij voor ons kon betekenen en heeft alles helder en duidelijk uitgelegd. Was ook zeer makkelijk benaderbaar bij eventuele vragen.

Marc

Deskundig, efficiënt en snel. Precies wat je nodig hebt om je door dit vervelende proces te loodsen.

A.R

Heeft de scheiding goed geregeld en ze denk met je mee.Snel reactie voor vragen en antwoorden.

J. Meijer

Eelke pakt het betrokken en efficiënt aan. Onze scheiding verliep daardoor erg soepel. Zeker een aanrader!

Elles

Eelke heeft ons super geholpen bij de afwikkeling van onze scheiding. Met alle respect en rust heeft zij ons bijgestaan. Wij hebben dankzij Eelke heel snel kunnen schakelen en alles snel op papier... Eelke heeft ons super geholpen bij de afwikkeling van onze scheiding. Met alle respect en rust heeft zij ons bijgestaan. Wij hebben dankzij Eelke heel snel kunnen schakelen en alles snel op papier kunnen zetten waar we,ondanks alles, heel blij mee zijn!

Onafhankelijk, objectief en eerlijk

Chantal

Eelke zorgde ervoor dat alles overzichtelijk werd in deze tijd waarin er zoveel op ons af kwam. Ze zorgt ervoor dat je je gehoord en begrepen voelt en past het tempo van het proces aan waar nodig... Eelke zorgde ervoor dat alles overzichtelijk werd in deze tijd waarin er zoveel op ons af kwam. Ze zorgt ervoor dat je je gehoord en begrepen voelt en past het tempo van het proces aan waar nodig zodat het voor alle partijen prettig voelt. Het vertrouwen in Eelke zorgde ervoor dat wij onze scheiding in goed overleg en op ons eigen tempo hebben kunnen doorlopen.

Heerenveen

Ervaring is alleen maar positief.
Aardig ..neemt de tijd ..duidelijk uitleg.
Geduld.. als heel fijn ervaren.

Vakkundig (en vlot) door de scheiding heen geloodst. Prettige opbouw van de te bespreken onderwerpen en ons telkens goed op de hoofdlijnen gehouden. Snelle reactie op aanvullende vragen. Eigenlijk... Vakkundig (en vlot) door de scheiding heen geloodst. Prettige opbouw van de te bespreken onderwerpen en ons telkens goed op de hoofdlijnen gehouden. Snelle reactie op aanvullende vragen. Eigenlijk zonder extra stress dit proces door Eelke kunnen doorlopen en voor ons allebei naar volle tevredenheid.