Vakkundig (en vlot) door de scheiding heen geloodst. Prettige opbouw van de te bespreken onderwerpen en ons telkens goed op de hoofdlijnen gehouden. Snelle reactie op aanvullende vragen. Eigenlijk... Vakkundig (en vlot) door de scheiding heen geloodst. Prettige opbouw van de te bespreken onderwerpen en ons telkens goed op de hoofdlijnen gehouden. Snelle reactie op aanvullende vragen. Eigenlijk zonder extra stress dit proces door Eelke kunnen doorlopen en voor ons allebei naar volle tevredenheid.

Eelke heeft ons deskundig begeleid en geholpen bij onze scheiding en heeft altijd snel gereageerd op onze vragen via email.

Ik heb een goede ervaring met scheidingsburo , en met name Eelke , ze correspondeerd via mail en zet alles op een rijtje , als mij iets niet duidelijk is dan legt ze het stap voor stap uit , ook... Ik heb een goede ervaring met scheidingsburo , en met name Eelke , ze correspondeerd via mail en zet alles op een rijtje , als mij iets niet duidelijk is dan legt ze het stap voor stap uit , ook zaken waar wij niet aan dachten , werd overlegd .
Al met al is alles snel en makkelijk voor ons geregeld .

Het scheidingsburo met name Eelke heeft me enorm goed begeleid en het is me erg goed bevallen , alles online en via mail en Telefoon . Ze denkt met je mee en geeft goede adviezen .
Daar ik...
Daar ik in een zeer moeilijke situatie zit , is Het fijn iemand te hebben die met je mee denkt

A. Olijerhoek

Scheiden is nooit de bedoeling wanneer je besluit te trouwen.
Scheiden is nooit de bedoeling wanneer je besluit te trouwen.
Een emotionele tijd. Ik zag dan ook op om het gesprek aan te gaan met de mediator. Hoe gaat zoiets etc. Echter toen we Eelke Bolkelman ontmoetten viel er al een soort last van mijn schouder. Ze laat je op je gemak voelen. Neemt de tijd, rustig en heel duidelijk. Ze maakt zo een moeilijke tijd net wat lichter.

Geraldine de Koning

Eelke, dank je wel. Voor je rust, helderheid, begrip, (menselijk) inzicht, kennis, oplossingsgerichte aanpak, neutraliteit, flexibiliteit en geduld. Je hebt ons op een kundige en persoonlijke manier... Eelke, dank je wel. Voor je rust, helderheid, begrip, (menselijk) inzicht, kennis, oplossingsgerichte aanpak, neutraliteit, flexibiliteit en geduld. Je hebt ons op een kundige en persoonlijke manier door deze chaos geleid en stapsgewijs richting een nieuwe fase geleid. Ik weet niet hoe we het zonder jou hadden moeten regelen.
Hopelijk hebben niet veel echtgenoten het nodig maar voor diegenen die toch besluiten die moeilijke stap tot een echtscheiding te zetten verwijs ik ze heel graag naar jou.

Maurice Chambon

Ik heb Eelke ervaren als een zeer behulpzaam en deskundig persoon.
Objectief , open en eerlijk.
Ze neemt de tijd om te luistern en geeft deskundig advies.
Ze geeft veel...
Ik heb Eelke ervaren als een zeer behulpzaam en deskundig persoon.
Objectief , open en eerlijk.
Ze neemt de tijd om te luistern en geeft deskundig advies.
Ze geeft veel vertrouwen waardoor je de juiste keuzes maakt.

Nogmaals bedankt voor alle hulp en je luisterend oor.

De scheiding was voor mijn een emotionele periode in mijn leven, daarom zocht ik een persoon die ons goed en fijn zou begeleiden. Ook iemand die mij/ons zou begrijpen. Eelke neemt echt de tijd voor... De scheiding was voor mijn een emotionele periode in mijn leven, daarom zocht ik een persoon die ons goed en fijn zou begeleiden. Ook iemand die mij/ons zou begrijpen. Eelke neemt echt de tijd voor je en wat fijn is, ze vergeet onze kinderen ook niet. Ze voert, als je dat wil kindgesprekjes, om de kinderen een luisterend oor te bieden.
Verder is het fijn dat ze goed op de hoogte is van de nieuwe ontwikkelingen en wat wettelijk wel/ niet kan.
Ik ben blij dat ze ons heeft geholpen in deze moeilijke periode!

Inmiddels is er na een lange vervelende periode meer duidelijkheid tussen mij en mijn ex partner. Hier heeft uiteindelijk Eelke Bokelman toch nog bij kunnen ondersteunen. Je moet er zelf uit zien te... Inmiddels is er na een lange vervelende periode meer duidelijkheid tussen mij en mijn ex partner. Hier heeft uiteindelijk Eelke Bokelman toch nog bij kunnen ondersteunen. Je moet er zelf uit zien te komen, een extra ondersteuning en hulp daarbij kan handig zijn.

Wij hebben Eelke als een ervaren, behulpzaam en warm persoon ervaren. Doordat mijn partner en ik wilden scheiden hebben we alles besproken en tot de conclusie gekomen ons huwelijk een 2e kans te... Wij hebben Eelke als een ervaren, behulpzaam en warm persoon ervaren. Doordat mijn partner en ik wilden scheiden hebben we alles besproken en tot de conclusie gekomen ons huwelijk een 2e kans te geven.
Wij willen Eelke voor alle betrokkenheid en steun als rots in de branding enorm bedanken.
Ook rust binnen ons gezin vindt zij erg belangrijk en dat hebben we dankzij haar weer gevonden.