F. Borsboom

Fijne zaak aardig personeel.
Vaklui goed verzorgd werk.

J. Yperlaan

Prachtige PVC-visgraatvloer door Rijswijkse Vloerenhuis!

Prachtige PVC-visgraatvloer door Rijswijkse Vloerenhuis!

De transformatie van onze woonkamer- en keukenvloer werd werkelijkheid dankzij het fantastische werk van Het Rijswijkse Vloerenhuis!
Het deskundige team heeft eerst de vloer perfect geëgaliseerd, waarna ze een prachtige PVC-visgraatvloer hebben gelegd die werkelijk het middelpunt van ons interieur is geworden.
vanaf het allereerste contact waren ze buitengewoon vriendelijk en professioneel. Ze namen de tijd om naar onze wensen te luisteren en ons te voorzien van een advies dat perfect aansloot bij onze ruimtes. Hun expertise was duidelijk merkbaar tijdens het gehele project en ze waren altijd bereid om onze vragen te beantwoorden; hoe klein of uitgebreid ook.
Wat ons echt opviel, was het geduld van het team. Ze namen de tijd om elk detail van het legproces zorgvuldig af te werken (incl. het aanbrengen van plinten), waardoor het eindresultaat absoluut perfect is. Hun toewijding aan klanttevredenheid was duidelijk, en we voelden ons volledig ondersteund gedurende het hele project.

Kortom, als je op zoek bent naar een vloerspecialist die niet alleen vakmanschap levert, maar ook vriendelijkheid en geduld toont, dan is Het Rijswijkse Vloerenhuis de juiste keuze. We zijn ontzettend blij met het resultaat en zullen hun diensten zeker aanbevelen aan anderen.

Bedankt, Rijswijkse Vloerenhuis, voor het verfraaien van ons huis!

S. Eckhardt

De service begint al in de winkel.
Er wordt de tijd genomen om iets op maat voor je te vinden.
Totaal niet opdringerig maar wel met heel veel passie word je geholpen.

Het leggen...
De service begint al in de winkel.
Er wordt de tijd genomen om iets op maat voor je te vinden.
Totaal niet opdringerig maar wel met heel veel passie word je geholpen.

Het leggen ging zo professioneel, geconcentreerd en kijken hoe het mooiste beeld ontstond bij het leggen van visgraat vloer alsof het voor in het eigen huis was. Ook de raamdecoratie werd zeer kundig gemonteerd. Ook hier werd meegedacht voor oplossingen. Ook voor nazorg staan ze direct voor de deur om de klant tevreden te krijgen.

Vakkundig, klant staat centraal, passie voor het vak & vriendelijk.

Robert Jan Kamer

Wat een fantastische mensen; Betrokken, meedenkend, professioneel, helemaal top. Het advies was prettig, niet opdringerig maar aangeven wat de mogelijkheden waren. Na het maken van de keus door ons... Wat een fantastische mensen; Betrokken, meedenkend, professioneel, helemaal top. Het advies was prettig, niet opdringerig maar aangeven wat de mogelijkheden waren. Na het maken van de keus door ons was er regelmatig contact omdat we vragen hadden, dat was nooit te veel. Het leggen ging vlot en het resultaat is in één woord: Fantastisch! Een enorme aanrader, dit bedrijf.

Klantgericht én vaklui!

Fam. van Eck

We kwamen bij Het Rijswijkse Vloerenhuis terecht, omdat we graag een Floorify vloer wilden. In de winkel werden we heel vriendelijk en professioneel geholpen. Je merkt ook dat de sfeer binnen het... We kwamen bij Het Rijswijkse Vloerenhuis terecht, omdat we graag een Floorify vloer wilden. In de winkel werden we heel vriendelijk en professioneel geholpen. Je merkt ook dat de sfeer binnen het (familie)bedrijf goed is, dat geeft vertrouwen. Uiteindelijk besloten om zowel de Floorify vloer te laten leggen als de trap te bekleden. Het resultaat is prachtig! We zijn er heel blij mee. Ook met de goede communicatie vooraf en de manier hoe jullie de klus hebben uitgevoerd. Helemaal top dus!

Afspraken nakomen en communicatie

P. Rijskamp

We zijn heel blij met het uiteindelijke resultaat: een prachtige, egale vloer, perfect afgewerkt.
De mannen werkten als een geolied team samen, de sfeer was prima!
Wij raden iedereen aan...
De mannen werkten als een geolied team samen, de sfeer was prima!
Wij raden iedereen aan in zee te gaan met dit bedrijf!

Teamwerk, deskundigheid

Ton Dam en Angelique Koeleman

Ontzorgen van A tot Z
Ontzorgen van A tot Z
Vanaf het eerste gesprek met Serge wisten we dat we met Het Rijswijkse Vloerenhuis een goede keuze zouden maken. Dat hebben zij zeker waar gemaakt. Het team Mohammed en Josh heeft onze Meister 7404 Baywood Oak vakkundig gelegd. Zij hebben ook onze meubels verplaatst en hielden ons goed op de hoogte over de voortgang. Wij zijn zeer tevreden en erg blij met het resultaat.

Luisteren naar de wensen/eisen van de klant, klantvriendelijkheid

T.J. Ter Horst

Vanaf het eerste contact veel vertrouwen en heel goede info gekregen.
De plaatsing van de pvc traptreden heel erg goed gedaan door echte vakmensen.
Bij een volgende klus zeker naar Het...
Vanaf het eerste contact veel vertrouwen en heel goede info gekregen.
De plaatsing van de pvc traptreden heel erg goed gedaan door echte vakmensen.
Bij een volgende klus zeker naar Het Rijswijkse Vloerenhuis.

Uitstekende zaak

Gerald Wedding

Het Rijswijkse vloerenhuis met name Serge, was bereid om helemaal in Weert een Floorify vloer te leggen..Respect daarvoor!
Het werk was fantastisch dat geldt ook voor de perfecte en social...
Het werk was fantastisch dat geldt ook voor de perfecte en social service.
Het was een gezellige dag ondanks het ontzettend harde werk.
Ik beveel iedereen dit bedrijf aan.

Snelle reactie, goede prijs, perfecte kwaliteit.

Hans Willemse

Wij zijn zeer tevreden met de PVC vloer die bij ons is gelegd in de badkamer en toilet.
In de winkel goede uitleg gehad wat voor ons het beste zou zijn in de badkamer en toilet.
De heren...
De heren die de vloer hebben gelegd hebben dit zeer netjes gedaan en zelfs nadat ze klaar waren alles netjes schoongemaakt en gestofzuigd.
Wij kunnen iedereen Het Rijswijkse Vloerenhuis.nl aanbevelen.