9.9/10

Hethie de Boer & Frieda de Vos

Vandaagdoor de haagsejongens de vloer laten leggen. Wat eengouwe gozers.Hard werken pietje precies. Wat lichte vloer mooi en wat een werk. Het huis is van 1950 en dus niet overal even recht maar... Vandaagdoor de haagsejongens de vloer laten leggen. Wat eengouwe gozers.Hard werken pietje precies. Wat lichte vloer mooi en wat een werk. Het huis is van 1950 en dus niet overal even recht maar nadat de vloer is gelegd zie je daar niets van. Ben super blij dat ik gekozen heb voor het Rijswijksevloerenhuis . Het was het wachten waard. heel erg bedankt . Het was een genot om jullie in ons nieuwe huis te hebben. Keep up het good work.

Ben super blij dat ik gekozen heb voor het Rijswijksevloerenhuis.

Fam. Veen

Wij zijn bijzonder vriendelijk en deskundig in de winkel ontvangen en te woord gestaan. Offerte inmeten leveren en plaatsen : perfect ! Wij zijn heel erg tevreden ! De vloer is prachtig gelegd door... Wij zijn bijzonder vriendelijk en deskundig in de winkel ontvangen en te woord gestaan. Offerte inmeten leveren en plaatsen : perfect ! Wij zijn heel erg tevreden ! De vloer is prachtig gelegd door zeer aardige en nette medewerkers . Het Rijswijksevloerenhuis is een echte aanrader !

Offerte , inmeten ,leveren en plaatsen : perfect !

Lizette Groeneveld

Nogmaals, wat een goed bedrijf. Pas een splinternieuwe vloer, een stuk scherp ijzer laten vallen, gaatje in de vloer. Direct Herman gebeld en dezelfde dag nog onzichtbaar gerepareerd. Fantastisch 👍

Fam. Ramgatie

Mooie vloer netjes afgewerkt en goed afgeleverd.Geen rommel achter gelaten. eerlijk geweest betreft hoge / lage vloer van ons . Keurig !

Keurig afgeleverd !

Cock Hoogeduin

Bijzonder goed geholpen bij de aanschaf. Uitermate tevreden bij oplevering en goed overleg met de leggers. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Goed overleg met de leggers.

Dhr / Mvr Broekema - Roach

Wij zijn erg tevreden met het advies in de winkel en met de installatie van onze nieuwe vloer! de mannen werken keihard en zeer netjes . Ook heel fijn dat er goed gecommuniceerd met de klant.... Wij zijn erg tevreden met het advies in de winkel en met de installatie van onze nieuwe vloer! de mannen werken keihard en zeer netjes . Ook heel fijn dat er goed gecommuniceerd met de klant. Dank!

Er word goed gecommuniceerd met de klant!

P. Dullaard

De heren doen zeer goedhun werk ! Oog voor detail en service .

Oog voor detail .

Lizette Groeneveld

Van de eerste Kennismaking tot de oplevering en plaatsing een dikke 10 . Wat een vaklui! En door, werken tot 21:00 uur geen probleem ! Het moet toch af!! En sorry:) geen min puntjes te bedenken:)... Van de eerste Kennismaking tot de oplevering en plaatsing een dikke 10 . Wat een vaklui! En door, werken tot 21:00 uur geen probleem ! Het moet toch af!! En sorry:) geen min puntjes te bedenken:) Zeer zeker een aanrader!

Vaklui!!!

Rodney en Esther

Erg tevreden, zowel over verkoop als plaatsen van de vloer en de trappen. Een goede en hoffelijke uitleg en service. Mooie p.v.c. vloeren van Floorify.

Een goede en hoffelijke uitleg en service!

Pieter Aaftink

Mijn ervaring met het Rijswijkse voerenhuis is alleen maar positief.
Ik wil Herman en Serge bedanken voor alle support.
Voor mij geen andere leverancier vor vloeren. Top gegaan.

Klantvriendelijk en meedenkend

Ga zo door