Ramses van Bragt

Zeer tevreden over de professionaliteit, vriendelijkheid het meedenken de tijdige levering.
Kortom: Een absolute aanrader!

Fam. Balaban

Top service, klantvriendelijk, wij kwamen in een warme bad bij hun. Ze zijn zeer dienstverlenend, gaan voor kwaliteit, denken met je mee en nemen alle tijd voor je. Wij zijn zo blij met onze... Top service, klantvriendelijk, wij kwamen in een warme bad bij hun. Ze zijn zeer dienstverlenend, gaan voor kwaliteit, denken met je mee en nemen alle tijd voor je. Wij zijn zo blij met onze laminaatvloeren. De dienstverlening en de klantvriendelijkheid in de winkel is niet te beschrijven, je voelt je gelijk thuis bij hun. Wij zijn in veel zaken geweest maar hoe wij daar ontvangen en geholpen zijn was echt top! Ook de vloerleggers, echte vakmannen, toppers! Ze hebben de vloeren prachtig gelegd, de plinten zijn ook super mooi en strak gelegd. Geen woorden voor. Ik zou dit bedrijf echt iedereen aanraden. Wat een top service van A tot Z!!

Kwaliteit, dienstverlend, klantvriendelijk, vakmensen, top service

Ga zo door!!!

Ellen van Duyn

Vloer is erg mooi gelegd.
Service is ook goed, afspr. wordt nagekomen.
Medewerkers werken erg netjes en zijn vriendelijk.

Service

Geen.

Familie Nijmeijer - van der Velde

Een fijn en warm familie bedrijf.
Wij zijn goed en geduldig geholpen in de winkel.
Communicatie altijd vlot en eerlijk.
Op drie verdiepingen een prachtige nieuwe vloer en plinten.

Service en communicatie.

L.K. van Harrewijn

Ik ben bijzonder tevreden

Super - super gedaan - vakwerk - kan niet beter

Goed team

Nico Koekkoek & Jeanne Veldwijk

We zijn superblij met de vloeren én de service van Het Rijswijkse Vloerenhuis! Tarah heeft ons uitstekend geholpen met het uitzoeken van een pvc-vloer en tapijt voor ons huis. Ze begreep onze wensen... We zijn superblij met de vloeren én de service van Het Rijswijkse Vloerenhuis! Tarah heeft ons uitstekend geholpen met het uitzoeken van een pvc-vloer en tapijt voor ons huis. Ze begreep onze wensen en dacht met ons mee. Een voorbeeld: we hadden met haar hulp een aantal tapijtstalen uitgezocht en toen zij kort daarna een nieuwe map met tapijtstalen ontving, heeft zij zelf nog een nieuwe staal besteld omdat die ook bij onze voorkeuren paste. Echt super, zo pro-actief! Serge heeft ons goed geholpen met de praktische/technische kant van het leggen; daardoor is het zelf plaatsen van de pvc-vloer een succes geworden. En Serge heeft geregeld dat onze kat een mooie deurmat bij z'n kattenluikje heeft :) Erwin heeft heel mooi én snel tapijt gelegd en ons tips gegeven voor overloopprofielen. We zijn erg blij met het resultaat! Verder mag niet onvermeld blijven dat álle medewerkers ontzettend vriendelijk en behulpzaam zijn. Het was een waar genoegen om een vloer bij jullie te kopen!

Klantgerichtheid, kennis, plezier in het vak

Geen!

Fam de Vries

Helemaal Top!

Helemaal Top!

Vanaf de eerste stap over de drempel in de winkel t/m de laatste stap over de drempel na de klus van een visgraad gelegde vloer, in 2 dagen. Heel vakkundig . Wij kunnen niet anders zeggen, en zeggen het zeker voort.

Bedankt mannen en dat met dit warme weer, een dikke pluim.

Zeer netjes, het werk & communicatie

Zou er zo snel geen weten.

Arnout rietveld

Zelden hebben wij zo n service, vriendelijke benadering en warm welkom ervaren als in dit bedrijf. Deskundig advies, prima service en vakkundige afhandeling van de bestelde producten. Wij bevelen... Zelden hebben wij zo n service, vriendelijke benadering en warm welkom ervaren als in dit bedrijf. Deskundig advies, prima service en vakkundige afhandeling van de bestelde producten. Wij bevelen het Rijswijkse Vloerenhuis bij iedereen van harte aan. Serge, dochter en andere medewerkers bedankt en chapeau!

Service, klanten contact en warme benadering van de klant.

Zou ik niet weten!

Rick en Tamara

Hele gezellige en lieve mensen met kennis van het vak.
Denken goed met je mee. Snelle levering.

Hessel van der Hoeven

Wij zijn onwijs goed geholpen met een prachtige bekleding op twee trappen. Er goede prijs/kwaliteit, zeer net en vriendelijk personeel en ze laten alles ook nog eens heel schoon achter.
Al met...
Al met al vanaf het moment dat we de winkel instapten tot aan oplevering een fijne ervaring!

Zie boven

Ze blijven maar "u" en "meneer" zeggen! ;)