Glenn Boere

Mooi product. Fijne service

Fijn contact. Heldere uitleg. Goed gemonteerd.

Zo houden!

M.Brinkman

Prima bedrijf, echt een aanrader.
Goede prijs / kwaliteitsverhouding.
Werken heel netjes, oog voor detail.
De vloer ziet er prachtig uit.

Werken heel netjes met oog voor detail

Geen.

Sander van den Oever en Shirley de Wit

We zijn ontzettend blij met onze vloer dankzij de top service van "Het Rijswijkse Vloerenhuis!"

Nadat we, ondanks een goed gevoel, er kwa kleur niet helemaal uitkwamen bij "Het Rijswijkse Vloerenhuis" hebben we onze vloer bij een andere partij besteld ( incl legservice.)
Echter was het daar probleem op probleem: o.a. onduidelijke facturen, slechte communicatie, tot twee keer toe niet kunnen / willen leggen wegens verzonnen redenen en willen plaatsen zonder leggarantie.
Na het verlengen van de huur van ons oude huis en vervolgens een echt niet meer te verschuiven verhuizing hebben we de legservice geannuleerd wegens 0% vertrouwen op een goede uitkomst.
Direct contact opgenomen met de partij waar we wel vertrouwen in hadden: " Het Rijswijkse Vloerenhuis."
Daar werden we met een glimlach, een bak koffie en een luisterend oor ontvangen.
Ondanks de drukke planning kon er wat geschoven worden zodat er toch op zeer korte termijn gelegd kon worden.
Er is met veel zorg en aandacht gewerkt om tot een mooi resultaat te komen.
Ook straalt de passie en gezelligheid af van iedereen die we bij " Het Rijswijkse Vloerenhuis " zijn tegengekomen.
We zijn heel blij met het eindresultaat en dankbaar dat " Het Rijswijkse Vloerenhuis " ons zo uit de brand heeft weten te helpen.

Top service, advies, klantvriendelijkheid.

Daniël Klein

Op 28 feb 2024 onze woon/slaapkamer vloertegels laten leggen.
Vanaf eerste gesprekken tot uitzoeken en het leggen. Top geregeld.
De collega's waren meedenkend en secuur is hun werk.

Meedenkend, secuur

Law

Goede service, goede prijs.
Netjes afgewerkt en schoon gemaakt.
Goede service, goede prijs.
Netjes afgewerkt en schoon gemaakt.
We hadden een tijd afgesproken voor het inmeten maar helaas kwam er iets tussen en was het geen probleem om iets later te komen.
Nogmaals hele aardige mensen we zijn tevreden.

Aardige sociale nette mensen

Dit hebben wij niet

Henny Leget

Voor de 2e keer gekozen voor Het Rijswijkse Vloerenhuis voor het leggen van mijn PVC vloer. Deze keer is het weer mooi gelegd. deze keer in visgraat. Met 4 man begonnen ze aan de klus en aan het... Voor de 2e keer gekozen voor Het Rijswijkse Vloerenhuis voor het leggen van mijn PVC vloer. Deze keer is het weer mooi gelegd. deze keer in visgraat. Met 4 man begonnen ze aan de klus en aan het eind van de dag waren ze klaar. Ook het verzetten van de meubels was geen probleem. Top werk geleverd mannen!!
De horren en vitrage zijn ook helemaal top! Serge maakt altijd tijd voor je.

klantgericht, kennis en kunde, denken met je mee.

K. Zwerus

Jullie service is uitstekend.
Alle afspraken zijn nagekomen.
Er wordt keurig gewerkt. De moeilijkste stukken bijv. in de meterkast wordt mooi afgewerkt.
Wat ik ook prettig vind is...
Jullie service is uitstekend.
Alle afspraken zijn nagekomen.
Wat ik ook prettig vind is dat men zeer beleefd is. Dat kom je tegenwoordig niet meer tegen.

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen ook voor prijs en kwaliteit.

Nakomen afspraken

Sandra Chaudron

Fantastische service en een mooi produkt!

Hele vriendelijke en enthousiaste mensen met mooie producten.

Jordy Pol

Supermooi gelegt, erg vriendelijk, geweldige service.
Was echt super blij er mee.
Vond het ook onwijs leuk om te zien hoe goed ze te werk gingen.

Harold van Offeren en Martine van Meeteren

Traprenovatie

Kort geleden is Het Rijswijkse Vloerenhuis alweer voor de derde keer bij ons langs geweest.

De eerste keer voor laminaat in woonkamer en hal, de tweede keer om...
Traprenovatie

De eerste keer voor laminaat in woonkamer en hal, de tweede keer om strips aan te brengen op de trap naar zolder om uitglijden te voorkomen en de laatste keer om onze trap naar de eerste verdieping te renoveren.

En voor de derde keer waren we zeer tevreden: goede en vriendelijke voorlichting, bruikbare tips, goede afspraken en een prachtig eindresultaat. Hierbij komt nog dat ze netjes werken en geen rommel achterlaten.

Kortom voor ons is het Rijswijkse Vloerenhuis een echte aanrader!