Martha Vermolen - DenHaag

Ik begon mijn zoektocht naar een vloer op internet. Ik ging naar de vestiging van "de reus" Carpet Right. Met de uitleg over de vloer was ik niet geholpen. Een familie bedrijf in de megastores kon... Ik begon mijn zoektocht naar een vloer op internet. Ik ging naar de vestiging van "de reus" Carpet Right. Met de uitleg over de vloer was ik niet geholpen. Een familie bedrijf in de megastores kon het wel goed uitleggen en min of meer had ik besloten bij hen te kopen. Toch nog even verder kijken op internet. Daar zag ik de reviews van Het Rijswijkse Vloerenhuis.....fake?? Ik naar de winkel, in alle rust mocht ik rond kijken. Hoe voelt de vloer aan je blote voeten, kan ik salsa dansen ? p.v.c. parket of laminaat? Ze lieten me alleen in de showroom dat was heel prettig. Nadat ik mijn keuze had gemaakt kwam Serge om me deskundig te adviseren over de ondervloer, type laminaat en kleur. Wat mij vooral zo trof is zijn passie voor zijn vak, dat ziet men zelden nog. En hij liet mij mappen vol zien met handgeschreven reviews niks fake dus. Geweldig trots is hij en.........dat mag hij ook! Want gisteren zijn, zijn vakmensen de vloer komen leggen. Zo goed meedenkend en behulpzaam met de meubels verplaatsen steeds met mij overleggen hoe ik de details wil. Ik ben op en top tevreden en ontzettend blij met mijn vloer waar ik heerlijk salsa op kan dansen......Serge en team! Dank jullie wel!

De handgeschreven reviews!! en passie voor het vak.

x

Joke Hogendoorn

Wat een top-bedrijf en wat een service.

Zelden zulke goede service ontvangen. Alle afspraken worden nakomen. Communicatie is top. Ik weet wel waar ik de volgende keer moet zijn. Personeel uitermate correct en vriendelijk.

Geen.

Rick en Debby

Prachtige p.v.c. vloer gelegd in visgraat motief. Leuke vlotte, professionele vakmannen die alle tijd namen om de vloer hoogwaardig af te werken.
Van het uitzoeken en bestellen van de vloer,...
Van het uitzoeken en bestellen van de vloer, het dichtsmeren van de sleuven van de vloerverwarming tot het leggen van de vloer, de plinten en de laatste kit randen : Alle communicatie hierin was zeer correct en top!

Wij zijn hele blije klanten!

Goede communicatie.

Fam.Kuiper

Ik ben zeer tevreden over het leggen van onze laminaat vloer.
Ook extra werk keuken plinten, inloop mat snijden was geen enkel probleem...Ze werken zeer netjes.

Ze werken keurig netjes.

Nico van Soldt

Had online een paar pakken laminaat besteld, een relatief kleine bestelling dus. Helaas bleek in één pak de planken beschadigd te zijn, ik kon de keukenvloer niet afmaken. Meteen een mailtje met... Had online een paar pakken laminaat besteld, een relatief kleine bestelling dus. Helaas bleek in één pak de planken beschadigd te zijn, ik kon de keukenvloer niet afmaken. Meteen een mailtje met foto gestuurd en twee dagen later werd ik gebeld dat een vervangend pak naar mij onderweg was met excuses voor het ongemak.Terwijl ik me al een beetje had voorbereid op een mogelijke discussie over de schuldvraag.Ik weet nu waarom deze zaak zo'n hoog klantwaarderingscijfer heeft! Door de ongekende servicegerichtheid en toewijding en daar voeg ik graag mijn hoge cijfer aan toe!

Klantvriendelijkheid, vakmanschap en toewijding.

De livechat ook daadwerkelijk live maken.

Op een zeer vriendelijke wijze in de winkel geholpen en geadviseerd. Bij vragen later waren ze zeer goed bereikbaar. Altijd vriendelijk en beleefd.

De dag van het plaatsen van de vloer...

De dag van het plaatsen van de vloer met 4 man sterk in een zeer prettige sfeer de vloer gelegd. En wat is hij prachtig geworden! vakmanschap!

Meedenkend, oplossend, duidelijk, vriendelijk, trots, passie, samenwerkend, netjes, vakmensen, beleefd zijn woorden die passen bij dit team.

In een zeer drukke tijd van verhuizen en klussen is een team die nakomt wat het beloofd TOP!!

In een zeer drukke tijd van verhuizen en klussen, een team die nakomt wat het beloofd nogmaals TOP!!

Het Rijswijkse Vloerenhuis heeft op 3 verdiepingen tot volle tevredenheid laminaat gelegd. Onlangs de tweede klus: een dichte en een open trap bekleden met de zelfde laminaat. Een precieze klus,... Het Rijswijkse Vloerenhuis heeft op 3 verdiepingen tot volle tevredenheid laminaat gelegd. Onlangs de tweede klus: een dichte en een open trap bekleden met de zelfde laminaat. Een precieze klus, maar dat is precies waar de mannen van "Het Rijswijkse Vloerenhuis" in uitblinken. In goed overleg op de cruciale momenten en meedenken om zo min mogelijk overlast te bezorgen (zagen). Na afloop is alles keurig netjes achtergelaten. Wij kunnen hen zeker aanraden!

Werken keurig netjes en laten alles keurig achter.

Jennifer en Daniel Winkels

Wat een super mooie vloer hebben wij gekregen! Erg professioneel gemonteerd dat kan je er van af zien! En wat een geweldig aardig personeel! Altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden onze oude... Wat een super mooie vloer hebben wij gekregen! Erg professioneel gemonteerd dat kan je er van af zien! En wat een geweldig aardig personeel! Altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden onze oude vloer 10 jaar geleden ook hier gekocht en nog steeds een super service!.....Dikke aanrader!

Super service.

x

M. van Groeningen

In het hele appartement is een Floorify p.v.c. vloer gelegd. Ik ben uitermate tevreden over "Het Rijswijkse Vloerenhuis". De monteurs hebben snel en heel netjes gewerkt, keurig alle afspraken... In het hele appartement is een Floorify p.v.c. vloer gelegd. Ik ben uitermate tevreden over "Het Rijswijkse Vloerenhuis". De monteurs hebben snel en heel netjes gewerkt, keurig alle afspraken nagekomen. Een dikke 10 voor het bedrijf en zijn medewerkers / monteurs.

Heel netjes gewerkt en alle afspraken nagekomen.

niet

Paul kampschreur ( Den-Haag )

Nadat "Het Rijswijkse Vloerenhuis" al naar tevredenheid mijn vloer heeft aangelegd ( laminaat vloer ), hebben zij mij ook goed geadviseerd over de gordijnen.

De adviseur kwam aan huis om...

De adviseur kwam aan huis om in te meten, met enkele voorbeelden die ik al in de showroom had uitgekozen.

Na vijf weken zijn de gordijnen geleverd. Het resultaat is naar mijn volle tevredenheid. Alle gordijnen hingen binnen twee uur voor de ramen en sluiten precies aan op de onderkant van de ramen. Hiermee is mijn nieuwe woning echt helemaal af.

Goed advies tot aan huis....Dank!