Ger en Ineke Bach

Wij stapten binnen bij het Rijswijkse Vloerenhuis. Gewoon even kijken. We werden ontvangen door Serge en zijn vrouw! Er werd ons gelijk een drankje aangeboden en konden op ons gemak kijken. Niks... Wij stapten binnen bij het Rijswijkse Vloerenhuis. Gewoon even kijken. We werden ontvangen door Serge en zijn vrouw! Er werd ons gelijk een drankje aangeboden en konden op ons gemak kijken. Niks moet alles mag, dat gaf een goed gevoel. Inmiddels is onze vloer gelegd door Fais, Jos en Huseyin, een top team! Was gezellig. Wij zijn er heel tevreden en blij mee.

Alles wat ons beloofd is, is waar gemaakt!
Kortom = aan te bevelen.

Vakkundig, beleefd, netjes werken, service

Van der Kooij

Erg blij met mijn mooie inbetweens. Goede service en goed meegedacht en snelle levering en goed opgehangen.

x

x

Mitchell Bergman

Vanaf het allereerste contact tot en met de oplevering zeer fijn en goed contact met Het Rijswijkse Vloerenhuis waar je nog een mens bent en geen nummer. Zeer tevreden over het advies bij het... Vanaf het allereerste contact tot en met de oplevering zeer fijn en goed contact met Het Rijswijkse Vloerenhuis waar je nog een mens bent en geen nummer. Zeer tevreden over het advies bij het uitzoeken van de vloer en trapbekleding. Laminaat in visgraat en nieuwe plinten vakkundig geplaatst, mooi afgewerkt. Ook het bekleden van de trap is vakkundig en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Het personeel is vakkundig, sociaal vaardig en beleefd. Het Rijswijkse Vloerenhuis kan ik iedereen die een nieuwe vloer wil laten leggen of trap wil laten bekleden, van harte aanbevelen. Kiezen voor Het Rijswijkse Vloerenhuis is kiezen voor kwaliteit zowel qua materiaal als personeel.

Vakkundig, kwaliteit, betrouwbaarheid!

Die zijn er misschien wel, maar ik kan ze niet noemen.

Henk en Patricia Dissel

Ontvangst in de winkel was super: heel gezellig en goede adviezen.
Heel behulpzaam en geduldig. Tussentijds nog contact gehad/langs geweest en ook toen weer op een gezellige manier geholpen. Ontvangst in de winkel was super: heel gezellig en goede adviezen.
De werkzaamheden uiteindelijk zijn ook zeer soepel verlopen.
Goeie afspraken die ook zijn nagekomen. Er is vlot en keurig gewerkt met een resultaat waar wij zeer tevreden over zijn..........
Allemaal toppers!

Vriendelijkheid, Kennis, Behulpzaam, geduld, Vakmanschap.

Geen.

Theo Jongeneel

Na 2 jaar bleek de oude parketvloer onder het laminaat te zijn gaan werken.
Binnen een paar dagen weer professioneel opgelost.

Snel, professioneel.

Niet.

Fam. Elsing

Dit is ons tweede huis dat wij de laminaat vloeren door Het Rijswijkse Vloerenhuis laten leggen.
En wederom tot in de puntjes verzorgd.
Wij zijn zeer tevreden, het is zeker 5 sterren...
En wederom tot in de puntjes verzorgd.
Wij zijn zeer tevreden, het is zeker 5 sterren waard.
Dit bedrijf is zeker aan te raden.

Een heel goed team.

Atty Plat

Bij Het Rijswijkse Vloerenhuis zonwering gekocht.
Prima service en aardige vakkundige mensen!

X

X

M. v/d Bogaard

Erg blij met de mooie p.v.c. vloer van "Het Rijswijkse Vloerenhuis".
Alles was mooi opgeruimd, kast ook terug geplaatst. Fijn bedrijf, zeer klant vriendelijk, persoonlijke benadering. Erg blij met de mooie p.v.c. vloer van "Het Rijswijkse Vloerenhuis".
Vanaf eerste bezoek goed gevoel bij dit bedrijf, dit is ook waargemaakt!

Klantgericht, enthousiast team.

Geen.

Lenie en Ton

Een recensie schrijven voor het Rijswijkse Vloerenhuis is nog niet zo simpel. Want waar moeten we beginnen met het blazen van de loftrompet? Het opschrijven van minpunten zou gemakkelijker zijn,... Een recensie schrijven voor het Rijswijkse Vloerenhuis is nog niet zo simpel. Want waar moeten we beginnen met het blazen van de loftrompet? Het opschrijven van minpunten zou gemakkelijker zijn, want die zijn er niet. TOP-bedrijf en TOP-medewerkers! Altijd bereikbaar, elk probleem wordt opgelost en bovendien ook nog onmiddellijk. Zelfs onze totaal ingestorte keukenvloer werd vakkundig gerepareerd en er werd bemiddeld bij het vinden van een schilder en stukadoor. Kortom: We zijn dik en dik tevreden! Was het maar mogelijk dat elk bedrijf op deze manier met zijn klanten omgaat. HULDE!

Klantvriendelijkheid en service

Leg alle afspraken die met de klant gemaakt worden even vast op een afsprakenlijstje. Fijn voor de groep medewerkers die komt leggen en voor de klant. Op deze manier kan er niets worden vergeten. Er... Leg alle afspraken die met de klant gemaakt worden even vast op een afsprakenlijstje. Fijn voor de groep medewerkers die komt leggen en voor de klant. Op deze manier kan er niets worden vergeten. Er waren nu een paar miscommunicaties. Allemaal goed gekomen, maar vóórkomen is nog beter.

Dorien van Driel & Sjoerd Langen

Na een succesvolle vloerlegging, hebben we ook de trappen laten renoveren door Het Rijswijkse Vloerenhuis. Alles heel secuur en netjes gedaan met oog voor detail!
Het resultaat mag er zeker...
Het resultaat mag er zeker zijn en naast het harde werken brachten ze ook een fijne dosis vrolijkheid mee.
Het trappenhuis ziet er fantastisch uit!!
Bedankt en ga zo door!
Tot ziens bij een volgende klus :)

vakkundigheid, oog voor detail, vlotte communicatie, komen afspraken na.

Geen!