9.9/10

Jolanda Richard Pronk

Top zaak goed advies keurig netjes gelegd. Heel vriendelijk aanrader.

Netjes gelegd!

Maarten

Super geholpen in de winkel ! Mooie proefstuk voor thuis gehad . Geen moment moeilijk gedaan over dat we grote delen een week thuis hadden . Leggen en afwerking super gedaan , Fijne mensen en goede... Super geholpen in de winkel ! Mooie proefstuk voor thuis gehad . Geen moment moeilijk gedaan over dat we grote delen een week thuis hadden . Leggen en afwerking super gedaan , Fijne mensen en goede service.

Fijne mensen en goede service

A.P. Ceton

Goed werk geleverd ! Goed overleg . Prettige medewerkers . Graag beveel ik dit bedrijf aan.

Prettige medewerkers .

Echte vaklui vloer ligt er perfect bij, vriendelijke mensen, goede adviezen. Zeker geen spijt van, aanrader! Beloftes bij aankoop vloer in de winkel allemaal uitgekomen!.........Werken netjes en... Echte vaklui vloer ligt er perfect bij, vriendelijke mensen, goede adviezen. Zeker geen spijt van, aanrader! Beloftes bij aankoop vloer in de winkel allemaal uitgekomen!.........Werken netjes en snel..Top bedankt.

Komen beloftes en afspraken na!!!

Zeer tevreden over het gelegde parket, mooi gelegd en prachtige afwerking. Personeel is zeer vakbekwaam en uiterst correct in omgang........Schitterend werk geleverd mannen!!

Personeel zeer vakbekwaam en uiterts correct in omgang.

Rob te Winkel

Uitstekende service, plezierige wijze van werken. Vriendelijke mensen. Prima ervaring.

Uitstekende service!

Jan

De vloer is keurig gelegd. Je merkt dat de mannen passie hebben voor hun vak en dat zie je terug in het resultaat, wat ook fijn is dat afspraak, afspraak is. Dus op de afgesproken datum werd de... De vloer is keurig gelegd. Je merkt dat de mannen passie hebben voor hun vak en dat zie je terug in het resultaat, wat ook fijn is dat afspraak, afspraak is. Dus op de afgesproken datum werd de vloer gelegd ondanks de Corona virus. Het is ook fijn dat vooraf voor de zekerheid alles opgemeten wordt. Al met al een tevreden klant.

Afspraak is afspraak!! passie voor het vak Top!

Marije Vonck

Vandaag hebben drie vakkundige en gezellige mensen bij ons Quick Step laminaat gelegd. Ze hebben heel hard gewerkt. alles is super rustig verlopen . Ter plekke oplossing gevonden voor probleem. Ook... Vandaag hebben drie vakkundige en gezellige mensen bij ons Quick Step laminaat gelegd. Ze hebben heel hard gewerkt. alles is super rustig verlopen . Ter plekke oplossing gevonden voor probleem. Ook nog veel tips voor onderhoud. Grote klasse Het Rijswijksevloerenhuis.

Alles is super rustig verlopen.

Marjolein Burgers

Ik ben bij Het Rijswijkse Vloerenhuis gekomen via een vriend, die vol lof over ze sprak. Hij had niet 100 maar 1000% gelijk! Alles prima gelegd, netjes opgeruimd en zelf alle spullen weer terug op... Ik ben bij Het Rijswijkse Vloerenhuis gekomen via een vriend, die vol lof over ze sprak. Hij had niet 100 maar 1000% gelijk! Alles prima gelegd, netjes opgeruimd en zelf alle spullen weer terug op hun plek. Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar slechte een paar steek woorden die van toepassing zijn op Het Rijswijkse Vloerenhuis. Ik ben super tevreden! Zoekt u een vloer? U weet nu waar u moet zijn!

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar.

Dhr / Mvr Broekema

In december hebben wij PVC laten leggen door heel ons huis. Zo blij mee dat we ze nu hebben laten terugkomen om de trappen te stofferen. Weer prachtig werk afgeleverd . Veel dank !

Weer pracht werk afgeleverd.