Anneke en Daan den Breejen

Wij hebben gekozen voor laminaat in de hal ,kleine kamer en woonkamer en dat zouden we in tweeën doen. Door de corona hebben we de tweede uitgesteld alles in overleg met het Rijswijksevloerenhuis .... Wij hebben gekozen voor laminaat in de hal ,kleine kamer en woonkamer en dat zouden we in tweeën doen. Door de corona hebben we de tweede uitgesteld alles in overleg met het Rijswijksevloerenhuis . Nu is de 2e fase uitgevoerd. Het is allemaal prima verlopen en de afspraken zijn goed nagekomen. De vloeren leggers hebben prima werk afgeleverd en hebben keurig gewerkt. Zeker aanbevelingswaardig .

komen hun afspraken na.

Nathalie de Jong

Ik heb ten éérste heel goed advies gekregen voor de aankoop en het resultaat is fantastisch! Prachtige vloer en uitstekende klantgerichte service. Ik kan het iedereen aanraden.

Uitstekende klantgerichte service.

De vloer is prachtig gelegd. iedereen heeft met ons meegedacht, zowel in de winkel als de mannen die de vloer hebben gelegd!

Denken mee tot in detail!

T. Ter Koolt

Ik heb het werk van Het Rijswijkse Vloerenhuis als zeer positief ervaren.
-Vriendelijk
-Behulpzaam
-Keurig netjes
bedankt mijn vloer ziet er geweldig uit!

Vriendelijk, Behulpzaam, keurig netjes.

Niels

Er was wat wederzijdse miscommunicatie in het begin. Maar dat is allemaal goed opgelost. Het werk is uitstekend en de mannen hebben doorgewerkt tot alles af was. Heel erg veel dank.

Uitstekend werk verricht.

nvt

fam.Toet

Goede service, fijne mensen ben echt tevreden. Echt een aanrader......Alles netjes achtergelaten!!

Goede service, leveren alles keurig netjes af!!

G.Unk

Zeer vakkundig team, super vriendelijk en werken zeer netjes. Denken mee waar nodig. Super tevreden met de afwerking. Alles wordt netjes achtergelaten.

Denken waar nodig mee en werken zeer netjes en vakkundig.

K.van Erk

Na diverse zaken te hebben bezocht met een ruime voorsprong gekozen voor Het Rijswijkse Vloerenhuis. Bijzonder plezierige ontvangst, prima advies en toelichting. Besloten om door hen onze p.v.c.... Na diverse zaken te hebben bezocht met een ruime voorsprong gekozen voor Het Rijswijkse Vloerenhuis. Bijzonder plezierige ontvangst, prima advies en toelichting. Besloten om door hen onze p.v.c. vloer te laten leveren en plaatsen incl het plaatsen van de plinten. Vloer ± 105m2 gelegd door enthousiaste en professioneel team, nadat eerst alles nauwkeurig was ingemeten. Plinten door een enthousiaste en professioneel team geplaatst. Teams zijn volledig eigen medewerkers, dus geen problemen met e.v.t. zzp-ers. Wij bevelen Het Rijswijkse Vloerenhuis een ieder van harte aan.....Toppie!

Werken met eigen medewerkers, enthousiast en professioneel.
Prima advies en toelichting.

Mevr. Zwerus

Na 14 jaar opnieuw een laminaat vloer laten leggen. Netjes net als toen ontzettend tevreden. Aller eerst zijn ze hele prettige, deskundige en gedreven mensen.

Prettige, deskundige en gedreven mensen.

Fam.Jongeneel

-Service gericht
-Veel keuze en goede vriendelijke uitleg in de winkel
-Komen gemaakte afspraken na
-Vakkundige, vriendelijke, nette parketteurs met oog voor detail
-Beter dan de rest door het stapje extra dat ze zetten

Beter dan de rest door het stapje extra dat ze zetten....dank!