Sylvie Caron & Dalian Moll

Heel aardig, professioneel, meedenkend personeel dat niks zou doen wat ze ook niet in hun eigen huis zouden doen.
Mooie afwerking van plinten, precisiewerk!
Hier word je gewoon blij van.

Wie niet waagt, wie niet wint.

Een werkdag vooraf een telefoontje. ( gezien de lange wachttijd )

J.Tinkhof

We zijn vriendelijk ontvangen door de verkoopster die alle tijd nam om onze vragen te beantwoorden.
De houten vloer en de gordijnen zijn geheel volgens afspraak geleverd.
Na het meten van...
De houten vloer en de gordijnen zijn geheel volgens afspraak geleverd.
Na het meten van de kozijnen van ons oude huis door Het Rijswijkse Vloerenhuis waren er geen verrassingen tijdens het ophangen.

Vakkundig, komen afspraken na.

Van der Stok, Ingrid

Wat ben ik blij met mijn prachtige nieuwe vloer!
Zowel service als vakkundige uitvoering van Het Rijswijkse Vloerenhuis is top!
Een echte aanrader!!

Service, klantgerichtheid en vakkundigheid.

Geen!

Patrick en Miranda Verhagen

Wat een geweldig bedrijf!
Wat een geweldig bedrijf!
We kwamen alleen even ons oriënteren maar gelijk bij binnenkomst van de winkel werden we zo hartelijk ontvangen dat we eigenlijk gelijk besloten om hier de vloer te bestellen en laten leggen.
Hier hebben we geen spijt van. De vloer is echt mooi die (15-12-21) gelegd is en ook deze heren deden hun werk vol overgave. Zo fijn om te zien dat echte service nog bestaat. We komen zeker terug voor de gang.

Vakkennis, enthousiast en service gericht

geen.

Joëlle Bögemann

Hele fijne service en vriendelijk geholpen in de showroom door Serge en zijn vrouw. Ze nemen echt de tijd voor je en geven duidelijk advies over het materiaal. Goede communicatie. De vloer is... Hele fijne service en vriendelijk geholpen in de showroom door Serge en zijn vrouw. Ze nemen echt de tijd voor je en geven duidelijk advies over het materiaal. Goede communicatie. De vloer is netjes gelegd door zeer vriendelijk personeel. En alles is weer netjes en schoon achter gelaten.

Binnenkort weer een afspraak maken om te kijken voor duo gordijnen en inbetween gordijnen.

Service, advies, kwaliteit, klantvriendelijk.

Geen.

Gary en Miranda Linsley

Advies in de winkel:
Advies in de winkel:
Top er is veel tijd voor ons uitgetrokken. Alle voor en nadelen van verschillende vloeren zijn besproken. Er werd ook heel goed met ons meegedacht en er werd rekening gehouden met persoonlijke smaak.

Plaatsing thuis :
Er is super professioneel gewerkt. Alles ziet er top uit.
Mannen zijn netjes en vriendelijk en zorgen ervoor dat alles schoon achterblijft.

Wij zijn heel erg blij en zouden dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Vriendelijk, netjes, vakwerk, komen afspraken na.

Hebben we niet.

Mevrouw A. Plug - Roeleveld

Fijn geholpen. Fijne behandeling. Gezellige werker.
Top

Shirley Kops

Goeie service en super aardige Erwin!

Kuijpers

We are very happy with our floors! The team were professional, hardworking + friendly. The brothers should be happy they have a dream team! Excellent that the team also cleaned up afterwards, left... We are very happy with our floors! The team were professional, hardworking + friendly. The brothers should be happy they have a dream team! Excellent that the team also cleaned up afterwards, left it clean + tidy! Definitely recommend this company to friends + family ! We will do business again!

Snelle levering. Fijne jongens die de producten plaatsen. Doen veel moeite om alles piekfijn in orde te maken. Mensen in de winkel zijn ook fijn om zaken mee te doen.

Service