Prijs / Kwaliteit
Service

WJ Hendriks

Gouden sieraden.

Welke twijfels had je van te voren?

Totaal geen, het is allemaal heel transparant

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Prima alles word rustig uitgelegd door Alex

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen die wat wil verkopen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Ik had geen afspraak, maar kon gewoon komen en er werd direct wat te drinken aangeboden.

zilver

Gouden sieraden.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Vriendelijke ontvangst met een zeer goede uitleg.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die iets waardevols wil verkopen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Ze nemen alle tijd voor je met een zeer open en uitgebreide uitleg.

H.V. van Swieten en echtgenote

Gebroken kettingen (zilver), zilveren stukken, goud en munten

Welke twijfels had je van te voren?

Twijfels waren er niet, Internet staat vol met aanbiedingen. De website van het inkoopbureau is duidelijk genoeg en tijdens het eerste voorlichtend telefoongesprek maakten we de afspraak om op... Twijfels waren er niet, Internet staat vol met aanbiedingen. De website van het inkoopbureau is duidelijk genoeg en tijdens het eerste voorlichtend telefoongesprek maakten we de afspraak om op bezoek te komen met onze in een 'oude la' gevonden voorwerpen.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Zonder enige ervaring zijn we vriendelijk ontvangen, kregen duidelijke uitleg en tijdens het meten en wegen voorzien van een ingelaste 'workshop', begrepen we de achtergronden op basis waarvan de... Zonder enige ervaring zijn we vriendelijk ontvangen, kregen duidelijke uitleg en tijdens het meten en wegen voorzien van een ingelaste 'workshop', begrepen we de achtergronden op basis waarvan de verkoop tot stand kwam. We vertrokken met meer kennis van zaken en zijn daar dankbaar voor.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan een ieder die wat in een verborgen hoek van het huis goederen vindt zoals op de website aangegeven.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

tijdens het gesprek en de aangeboden kop koffie, hebben we ons op ons gemak gevoeld.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review wij zijn hier erg blij mee.

Hendriks

Goud en zilver

Welke twijfels had je van te voren?

Had geen twijfels. Had reviews gelezen en dat gaf me vertrouwen.

Super goed!

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die goud of zilver wil verkopen ben je daar op het goede adres

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Ben geholpen door Alex. Mijn ervaring een eerlijke en betrouwbare man. Nam alle tijd en kreeg duidelijke uitleg en alles deed hij in mijn bijzijn en dat was heel prettig. Was eerst bij een ander... Ben geholpen door Alex. Mijn ervaring een eerlijke en betrouwbare man. Nam alle tijd en kreeg duidelijke uitleg en alles deed hij in mijn bijzijn en dat was heel prettig. Was eerst bij een ander bedrijf en dat voelde niet goed. Echt een aanrader en Alex nog bedankt voor de meegegeven tips! Tot de volgende keer

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze uitgebreide review op onze site te plaatsen. Fijn om te lezen dat alles tot tevredenheid is gegaan en wellicht tot de volgende... Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze uitgebreide review op onze site te plaatsen. Fijn om te lezen dat alles tot tevredenheid is gegaan en wellicht tot de volgende keer.

Karin vd Zwan

Oude munt uit 1741, losgeld (diverse vakantielanden), gouden ring en 2 gouden armbanden en zilveren ring

Welke twijfels had je van te voren?

Ik wist niet precies welke spullen ik er wel en niet kon verkopen

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Super, alles verkocht en zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan!

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen die net als ik al tijden spulletjes (munten, sieraden enz) ongebruikt heeft liggen en dit in geld wil omzetten.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Leuke interessante informatie gekregen over oude munten enz

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank voor je beschrijving met betrekking tot je bezoek aan Deventer. We zijn blij met de mooie waardering die we van je mochten ontvangen.

Jan Plug

Postzegels, zilver en goud, en de laatste 2 verkocht

Geen twijfels

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Heel goede ervaring met duidelijke uitleg over de spullen die ik aanbood.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die b.v. gouden / zilveren sieraden heeft die onder in een la liggen waar je niets mee doet.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Was voor mij aardig eindje rijden en precies op afgesproken tijd arriveerde ik, werd hartelijk verwelkomd door Alex en de koffie stond klaar. Fijn zitten praten en kreeg goede uitleg, erg leuk was... Was voor mij aardig eindje rijden en precies op afgesproken tijd arriveerde ik, werd hartelijk verwelkomd door Alex en de koffie stond klaar. Fijn zitten praten en kreeg goede uitleg, erg leuk was het testen van goud en zilver. Goede zaken gedaan en dus niet voor niets een eind gereden.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Bedankt voor uw uitgebreide review, fijn dat u hiervoor tijd en moeite heeft genomen. Bijzonder prettig te lezen dat u een positief en tevreden gevoel aan ons kantoor te Apeldoorn heeft overgehouden... Bedankt voor uw uitgebreide review, fijn dat u hiervoor tijd en moeite heeft genomen. Bijzonder prettig te lezen dat u een positief en tevreden gevoel aan ons kantoor te Apeldoorn heeft overgehouden en ons aanbeveelt.

Daniël

Munten

Geen.

Uitstekend

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Eenieder die grotere kantoren (landelijke ketens) voornemens is te bezoeken.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Heel aangenaam gesprek en keurige transactie met Mark mogen genieten. Alle tijd en alle aandacht, ter zake zeer kundig.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank voor je bezoek, dat in veel opzichten verrassend uitpakte. Zo kan dat gaan bij een bezoek aan de 'huiskamer' van Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer. Blij zijn we ook met de... Hartelijk dank voor je bezoek, dat in veel opzichten verrassend uitpakte. Zo kan dat gaan bij een bezoek aan de 'huiskamer' van Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer. Blij zijn we ook met de mooie waardering.

Frans

Zilveren bestek en gouden sierraden.

Welke twijfels had je van te voren?

Eigenlijk geen, had van tevoren gebeld en positieve indruk

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Super! Vakkundig, neemt de tijd, zeer vriendelijk

Iedereen!

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Het inkoop proces, het testen en dergelijke vond ik interessant.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Bedankt dat u tijd en moeite heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Mooi dat u alles als positief heeft ervaren en dat u ons kantoor in Apeldoorn aanbeveelt.
Met vriendelijke...

Frits Schraverus

Munten

geen.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

prima. Goede uitleg en er werd de tijd voor genomen.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

een ieder die zaken wil verkopen die Het Nederladsche inkoopkantoor koopt

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Er werd ook zorg besteed aan het beoordelen de zaken die ik nog niet lverkopen

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank voor het beschrijven van uw ervaring in Deventer. We zijn erg blij met de mooie waardering.