Prijs / Kwaliteit
Service

Astrid

Goud ,zilver ,postzegels

Welke twijfels had je van te voren?

Geen twijfels na eerdere positieve ervaringen

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Prettig gesprek, goede uitleg en zeer deskundige taxateur.
Goede prijs voor geboden spullen

Familie en vrienden

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Het was leuk en interessant om wat achtergrond informatie omtrent de aangeboden spullen te horen

Verweij

Gouden munten

Geen.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Positief, vriendelijk geholpen en een leuk gesprek gehad over hoe meneer begonnen was.

Vrienden of familie

Open en transparant bedrijf

Janine

Een gouden ketting en armband en een zilveren ketting.

Welke twijfels had je van te voren?

Of er een eerlijke prijs geboden zou worden. Bij een juwelier viel de prijs tegen. Ik kreeg 30% meer dan bij de juwelier.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Ik vond het prettig dat de deur op slot zat en dat je uit het zicht zat. De meneer die mij hielp was erg vriendelijk en gaf een duidelijke uitleg over de waarde en de goudmerkjes die op de sieraden... Ik vond het prettig dat de deur op slot zat en dat je uit het zicht zat. De meneer die mij hielp was erg vriendelijk en gaf een duidelijke uitleg over de waarde en de goudmerkjes die op de sieraden zaten.

Aan erfgenamen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Een prettige ontspannen sfeer.

Wim van Asveldt

Verzilverd bestek; enkele zilveren items en een aantal gouden sieraden.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

De ervaring was positief. Een prettig gesprek met een vriendelijke jongeman. De verkoop is zeer goed en tot tevredenheid afgehandeld.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan een ieder die goud of zilver wil verkopen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Mooie zaak en goede afhandeling

Lammertink

Bestek

Netjes behandeld

Wie er naar vraagt

Daarmee is alles gezegd.

Wiek Akkermans

Zilver bestek en wat gouden kettinkjes

Welke twijfels had je van te voren?

Iets verkopen waar je zelf niet goed de waarde van kan bepalen is altijd lastig. Je bent afhankelijk van de betrouwbaarheid van de ander.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Tijdens een erg open gesprek was er al snel vertrouwen in de kundigheid van de koper Marc Verschoor. Hij liet zien hoe de waarde werd bepaald, hoe het goudgehalte werd bepaald en gaf informatie over... Tijdens een erg open gesprek was er al snel vertrouwen in de kundigheid van de koper Marc Verschoor. Hij liet zien hoe de waarde werd bepaald, hoe het goudgehalte werd bepaald en gaf informatie over goud- en zilvermerken. Toen ik de uiteindelijke prijs hoorde die ik zou krijgen bij verkoop van mijn spulletjes bleek dat erg veel hoger te liggen dan ik gedacht had. Naast kundig was hij dus ook betrouwbaar!

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen in mijn omgeving die goud, zilver, munten of postzegels heeft liggen en er niets mee doet zou ik aanraden om ze te verkopen bij jullie bedrijf!

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Het is goed zaken doen met iemand die in alle openheid verteld hoe de waarde van iets wordt bepaald. Dat geeft vertrouwen.

H. Pierik

Zilveren munten en zilveren bullion munten

Prima ontvangst met koffie

Familie , muntenverzamelaars

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

De hartelijke ontvangst en de tijd nemen om naar je te luisteren

Patricia

Zilveren munten en postzegels vanaf de jaren 50. Gestempeld en meest postfris.

Welke twijfels had je van te voren?

Of ze de werkelijke waarde eerlijk zouden vertellen.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Ik kreeg uitgebreid uitleg over de waarde van de postzegels en munten. De zilverpijs klopte en ook de waarde van de postzegels. Alles klonk plausibel. Ook werd duidelijk gezegd welk percentage ze... Ik kreeg uitgebreid uitleg over de waarde van de postzegels en munten. De zilverpijs klopte en ook de waarde van de postzegels. Alles klonk plausibel. Ook werd duidelijk gezegd welk percentage ze mij konden bieden. En wat zij zelf als percentage wilden. Heel inzichtelijk. Erg tevreden klant!

Aan familie en vrienden.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Ik vond de achtergrond leuk om te horen. Wat over de achtergrond van het bedrijf. Ook over de postzegels. De waarde en de waardedaling van de postzegels na een beslissing van de rechter. Ook de... Ik vond de achtergrond leuk om te horen. Wat over de achtergrond van het bedrijf. Ook over de postzegels. De waarde en de waardedaling van de postzegels na een beslissing van de rechter. Ook de zorgvuldigheid van alles nalopen en ook de vlotte afhandeling.

Piet

Munten en sieraden.

Welke twijfels had je van te voren?

Hoe betrouwbaar is de waardering van de aangeboden spullen.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Prima. Er werd e.e.a. duidelijk uitgelegd over de waardering van de spullen. Er werd voldoende tijd voor uitgetrokken.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen kan zonder verplichtingen binnen stappen en zelf beoordelen of dit voor hen de goede partner is.

?

KPW

Diverse gouden en zilveren sieraden.

Welke twijfels had je van te voren?

Louche tent met gladde jongens.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Netjes en professioneel te woord gestaan.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen die onder de doelgroep valt.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

De inkoper had ook verstand van sieraden. Hij was niet alleen met de weegschaal bezig.