Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Gisteren teamuitje gehad in Het Kookstation. Heel gezellig om samen en voor elkaar te koken.
Na een aperitief eerst samen aan het werk en daarna gezellig genieten.

Alles stond klaar en korte startuitleg.
Kok kwam steeds langs om tips en advies te geven. Bood hulp waar nodig.
Liet initiatief ook bij de gasten.
Leuke ambiance, veel van het...
Alles stond klaar en korte startuitleg.
Kok kwam steeds langs om tips en advies te geven. Bood hulp waar nodig.
Liet initiatief ook bij de gasten.
Leuke ambiance, veel van het oude station is bewaard.
Met mensen met een dieet/allergie werd rekening gehouden, zover dit mogelijk was.

Zelf geen ervaring gehad met offerte e.d. kan daar dus ook niets over vertellen.
Het was leuk geweest als we de recepten meteen mee naar huis hadden gekregen met een evt. fotootje van hoe het ooit is gemaakt.

Eveline Klip

Gisteren, 30 maart 2019, hebben we echt een super gezellig feest gehad in het Kookstation. Het eten was heerlijk en de sfeer was super. Iedereen heeft genoten en we krijgen vandaag nog van heel veel... Gisteren, 30 maart 2019, hebben we echt een super gezellig feest gehad in het Kookstation. Het eten was heerlijk en de sfeer was super. Iedereen heeft genoten en we krijgen vandaag nog van heel veel gasten complimenten. Een heerlijk ongedwongen gezellig samenzijn tijdens het koken met elkaar en vervolgens heel gezellig opgediend door de gasten zelf.
Echt een heel leuk concept, echt een aanrader. Wij waren met 34 mensen en alles verliep heerlijk relaxed.

De kok was heel deskundig en straalde energie en rust uit. Het gehele team werkte goed samen met elkaar.
Met ellkaar is er een heerlijke maaltijd bereid, waar iedereen terecht trots op was.

Tijdens de 2 maal dat we de wensen hebben voorbesproken moesten we voor de deur wachten op de vertegenwoordiger van het bedrijf. Er zijn aantekeningen gemaakt, maar niet alles is zo uitgevoerd.... Tijdens de 2 maal dat we de wensen hebben voorbesproken moesten we voor de deur wachten op de vertegenwoordiger van het bedrijf. Er zijn aantekeningen gemaakt, maar niet alles is zo uitgevoerd. Geen probleem, maar wel jammer dat hierover geen overleg was vooraf.

Meubelmakers

Onlangs een gezellig uitje gehad met het personeel bij Het Kookstation! We hebben mooie en lekkere gerechten gemaakt o.l.v. een goede meesterkok! Enorm leuke locatie, zo dicht bij het treinstation!... Onlangs een gezellig uitje gehad met het personeel bij Het Kookstation! We hebben mooie en lekkere gerechten gemaakt o.l.v. een goede meesterkok! Enorm leuke locatie, zo dicht bij het treinstation! Alle deelnemers waren erg enthousiast!

Gastvrijheid, prima begeleiding en veel gezelligheid!

Yvonne Meijers

Ik was door pech met de auto gestrand in Bodegraven. Had het verschrikkelijk koud en een heftig gesprek achter de rug met mijn longarts in Den Haag. Met mijn taaislijmziekte moet ik vanuit... Ik was door pech met de auto gestrand in Bodegraven. Had het verschrikkelijk koud en een heftig gesprek achter de rug met mijn longarts in Den Haag. Met mijn taaislijmziekte moet ik vanuit Amersfoort altijd daarheen. Ik heb veel longbloedingen de afgelopen maanden. Boodschap van de arts; transplanteren is de enige optie. Afijn, ik zag de trein net naar Utrecht vertrekken en was doodmoe en koud. Dacht lig wel even het toilet te mogen gebruiken bij het kookstation. Nou, nog net! Ik vertelde heel kort van mijn dag en vroeg of ik met koffie misschien op verhaal mocht komen, in een aparte ruimte. Absoluut niet! Ik werd weer de kou en de regen ingestuurd. Ik ben behoorlijk overstuur naar buiten gegaan. Nog nooit zo bot geweigerd, Ik kon het niet geloven. Nu 2 weken later schrijf ik dit en ik word er weer helemaal verdrietig van .Wat een verschrikkelijk bedrijf. Je sociaal voor doen etc ....geen ruimte voor wat menselijkheid...wat een k.bedrijf! Ga vooral door met je leuke gezellige workshops! Teambuilding....niet te geloven. Misschien zelf met het team eens op cursus? Hoe eenvoudig kan het zijn; iemand een kop koffie geven en even laten bijkomen! Dit wilde ik kwijt. Al ben je 100x geen gewoon restaurant!

Zijn er niet

Ja zie boven!

Met 40 personen een kookworkshop gehad, gezellig met z'n allen in de keuken.
Een gezellige chaos maar alles prima verlopen, we hebben genoten. Het was top!

Dat ondanks de grote groep alles onder controle was.

Norbert Groenewegen

Vrijdag 8 december hebben we met een groep van 9 personen de workshop ‘Lekkerste gerechten van de wereld’ gedaan. Na de ontvangst met een drankje kregen we uitleg van Mandy die ons verder de hele... Vrijdag 8 december hebben we met een groep van 9 personen de workshop ‘Lekkerste gerechten van de wereld’ gedaan. Na de ontvangst met een drankje kregen we uitleg van Mandy die ons verder de hele avond begeleidde. Zij deed dat op voortreffelijke wijze, informeel, maar had alles in de gaten. Mede door haar werd het een superavond, waarbij de gerechten allemaal goed en mooi op tafel kwamen en er veel gelachen is.
Alle ingrediënten waren vooraf klaar gezet, de gerechten netjes uitgeschreven en alle materialen waren in orde. Kortom, alle lof voor ‘Het Kookstation’.

Goede en snelle reactie bij boeking en bij vragen.
Heel goede begeleiding door Mandy, de kok die ons de hele avond bijstond.
Informele, ongedwongen sfeer.

Judith

Super gezellig uitje hier gehad! Ontvangst met drinken en daarna de keuken in. Op een leuke manier begeleid worden en genoeg ruimte voor eigen input. Personeel aardig en behulpzaam met veel kennis.... Super gezellig uitje hier gehad! Ontvangst met drinken en daarna de keuken in. Op een leuke manier begeleid worden en genoeg ruimte voor eigen input. Personeel aardig en behulpzaam met veel kennis. Daarna natuurlijk kunnen genieten van onze eigen gemaakte gerechten in het sfeervolle restaurant. Hele leuke ervaring en ook leerzaam voor iemand die niet zo goed kan koken.

Personeel heeft ervaring, heeft veel weet van dingen maar informeel en toegankelijk. Zeer bereikbare locatie.

Triora

Woensdag 21 september hebben wij met het Team van Triora (voorheen Mirage) een kookworkshop gevolgd bij het Kookstation. Alle ingrediënten voor de kookworkshop hadden wij dezelfde middag zelf... Woensdag 21 september hebben wij met het Team van Triora (voorheen Mirage) een kookworkshop gevolgd bij het Kookstation. Alle ingrediënten voor de kookworkshop hadden wij dezelfde middag zelf verzameld tijdens onze keverrally van Kever Cabrio Rally het Groene Hart. De producten stonden overal klaar en dit was ontzettend goed geregeld – tot aan de koeltasjes aan toe. We werden zeer vriendelijk ontvangen bij het Kookstation. De prachtige locatie was volledig voor ons gereserveerd en het personeel had zijn volledige tijd en aandacht voor ons. De recepten waren uitgewerkt en ieder ‘eiland’ had zijn eigen begeleiding. Het was een gezellig project. Petje af voor de koks die de ‘chaos’ in de keuken hebben weten te ‘temmen’. De gerechten waren ook stuk voor stuk voortreffelijk en iedereen heeft zijn vingers erbij opgegeten. Nog een pluspunt: de recepten hebben we opgestuurd gekregen. Deze gaan zeker bij een aantal teamleden thuis nogmaals gemaakt worden ;). Het Kookstation: een echte aanrader!

Erg gezellige workshop en verrassend lekker gegeten