Shortwaysolutions

Prima ervaring

Waarborgfonds Sociale Woningbouw

Fantastische training, fantastische trainer. Ik heb genoten vanaf de eerste minuut

Boeijend Ondernemen BV

Mijn ervaring met Het Eerste Huis is, iedere keer weer, erg goed. De laatste training die ik gevolgd heb is ‘Appreciative Inquiry’ De Kracht van Waardering. Deze training werd verzorgd door Rudi... Mijn ervaring met Het Eerste Huis is, iedere keer weer, erg goed. De laatste training die ik gevolgd heb is ‘Appreciative Inquiry’ De Kracht van Waardering. Deze training werd verzorgd door Rudi Hartmans.

Anouk

Praktische en informatieve training

Jolanda Wouters, Partner in Ontwikkeling

Ik ben blij dat ik heb besloten deel te nemen aan de training. Sommige dingen moet je gewoon ervaren en kun je niet alleen beoordelen op basis van een trainingsbeschrijving. Hoewel die redelijk... Ik ben blij dat ik heb besloten deel te nemen aan de training. Sommige dingen moet je gewoon ervaren en kun je niet alleen beoordelen op basis van een trainingsbeschrijving. Hoewel die redelijk uitgebreid en compleet is, had ik van tevoren niet kunnen overzien wat de training mij zou opleveren. Het heeft me veel inspiratie gegeven door de combinatie van concrete aanpakken, ingebed in de bredere context en visie van Theory U en de manier waarop het door de trainer wordt voorgeleefd. Daarnaast heeft het geleid tot een aantal diepgaande inzichten op zowel werk- als privégebied.

Brenda Montijn

Ik heb hele fijne dagen ervaren. Onwijs veel geleerd en echt uit mijn comfortzone getreden door de fijne groep.

Annemarie Bos

Intensieve goed opgebouwde training, impact vanuit eigen leercurve en groepsproces krijgen voldoende aandacht.

Peter

Bewuster geworden hoe belangrijk het is dat er voldoende veiligheid is om anders te durven/kunnen denken dan de groep.