Mijn eerste ervaring met Embodied Learning, goed georganiseerd, op een prachtige locatie.
Inspirerende docente en ervaring.

Sabine

Mijn ervaring met het Eerste Huis is altijd goed. Deze training vond ik echter niet heel veel toegevoegde waarde hebben ten aanzien van Organisatieontwikkeling met Theory U.

An

Een prettige training om te vertragen en ervaring op te doen met luisteren naar het lichaam en echt luisteren naar anderen

Ime Duyfjes

Ik heb deze leergang heel bewust gekozen omdat ik in de toekomst mogelijk meer met lichaamsgericht werk wil doen. Ik wilde meer verschillende lichaamsgerichte werkvormen ervaren. Omdat ik Paula al... Ik heb deze leergang heel bewust gekozen omdat ik in de toekomst mogelijk meer met lichaamsgericht werk wil doen. Ik wilde meer verschillende lichaamsgerichte werkvormen ervaren. Omdat ik Paula al eens eerder als trainer heb meegemaakt, heb ik voor deze leergang gekozen. Ik vind het fijn dat Paula vanuit haar rust een veilige setting te creëren waarin iedereen zichzelf kan en mag zijn. Dit kwam de groepsdynamiek ten goede. Fijn dat deze leergang in een kleine setting plaatsvindt. De groep heb ik als fijn ervaren en ik vond het jammer dat ik de laatste dag eerder weg moest.

Ez

Leuke en interessante training. Kennisniveau was voorafgaand 0 en kon toch gemakkelijk meekomen in de materie. Zeer open setting, waardoor er optimale interactie is en ervaringen uitgebreid gedeeld... Leuke en interessante training. Kennisniveau was voorafgaand 0 en kon toch gemakkelijk meekomen in de materie. Zeer open setting, waardoor er optimale interactie is en ervaringen uitgebreid gedeeld worden, wat de leercurve alleen maar bevordert.

VIB Netwerken

Zinvolle training

Top, vanuit een diepgaande laag kunnen leidinggeven en coachen.
Wie kies jij te zijn wat je aan het doen bent.

Ilse van Leeuwen

Heel bijzondere dagen met de deelnemers en Jos. Ik loop nog steeds op wolkjes. Het was alles wat ik ervan verwacht had en meer.

Hele prettige ervaring. goed tempo, intensief genoeg, respectvol en effectief omdat coachen en gecoacht worden elkaar in een vlot tempo afwisselde.

Peter MD&D concepts

Mooie inzichten, veel geleerd en mooie mix van veel doen en theorie.