De Tussenvoorziening

Art of hosting

Paulien Veltman

De training Transformational Presence gun ik iedereen die met hoofd, hart en ziel wil leven en werken.
De trainer, Jos Rovers ,is door zíjn transformational presence vier dagen lang een inspirerend voorbeeld. Daarnaast is de training zelf gevuld met veel praktische modellen om mee te nemen. Dit was voor mij één van de meest zinnige en bijzondere trainingen die ik in jaren heb mogen ervaren en doen met een fijne groep mensen.
Het heeft mij zowel professioneel als persoonlijk gegeven wat ik op dit moment nodig heb, meer nog dan ik had verwacht toen ik me inschreef.

Vissers & Werkman

De Baskuul, SKO de Streek. Astrid Keijzer-Kaan

Ik heb de vierdaagse training Transformational Présence gevolgd.

Ad Huikeshoven (ik de training uit eigen zak betaald)

Het was heerlijk om van woensdag tot en met zaterdag offline vier dagen met een groep van 19 mensen bij elkaar te zijn en 'holding space' te oefenen

Christien Bruin /SKO De Streek

Transformational Presence heb ik ervaren als een krachtige intensieve training . Door het versterken van de eigen bewuste aanwezigheid worden keuzen en kansen geboden om met ogenschijnlijk... Transformational Presence heb ik ervaren als een krachtige intensieve training . Door het versterken van de eigen bewuste aanwezigheid worden keuzen en kansen geboden om met ogenschijnlijk eenvoudige coachtechnieken echt verdiepend veranderingen mogelijk te maken. Zowel bij jezelf als bij anderen.

Being at Work

Transformational Presence maakt het mogelijk het potentieel in situaties te ontdekken te benutten. Veel verschillende en direct toepasbare werkvormen die aanzetten tot duurzame verandering.

IP Online Marketing

Een verhelderende training waarin je met open blik naar jezelf, jouw organisatie en bijbehorende casussen leert kijken.

Esther Visser / E. Visser Consultancy

Mooie eerste kennismaking met Embodied Leadership! Fijne lokatie, coronaproof en toch zo opgezet dat je elkaar fysiek kunt ervaren. Want dat is de kern: je bent zoveel meer dan alleen je gedachten... Mooie eerste kennismaking met Embodied Leadership! Fijne lokatie, coronaproof en toch zo opgezet dat je elkaar fysiek kunt ervaren. Want dat is de kern: je bent zoveel meer dan alleen je gedachten en je lichaam kan je zoveel meer vertellen!

Suzanne Weenink

Een vernieuwende wijze van leiderschapsontwikkeling: je eigen lichaam en dat van anderen waarnemen en leren inzetten om patronen te doorbreken.