Een mooie training waarin we vanuit een persoonlijke verbinding met elkaar tot dieper begrip van de inhoud zijn gekomen.

MN

Boeiende training met goed doordacht programma en perfect georganiseerd.

Hetty Birkhoff / RTL

Transformational Presence: In je eigen grootsheid stappen, de ander in zijn/haar grootsheid zien en ontmoeten. Het ontwikkelpotentieel in een situatie herkennen en benutten. Prachtige woorden en... Transformational Presence: In je eigen grootsheid stappen, de ander in zijn/haar grootsheid zien en ontmoeten. Het ontwikkelpotentieel in een situatie herkennen en benutten. Prachtige woorden en intenties die in de training waargemaakt worden. Ik werd en word er blij van, als mens en in mijn rol als professional. Het leven wordt er mooier door. Chapeau!

Gezinspiratieplein

De training is als een reis met jezelf in een goed gezelschap. Wat heb ik veel geleerd! En me weer opnieuw her-innerd. Jos aanmoediging, presence, kennis en kunde loodste mij door alle oefeningen,... De training is als een reis met jezelf in een goed gezelschap. Wat heb ik veel geleerd! En me weer opnieuw her-innerd. Jos aanmoediging, presence, kennis en kunde loodste mij door alle oefeningen, maar vooral ook door mijn eigen transformatie proces.

Het was een hele bijzondere reis in mijzelf. Precies op het juiste moment en op de juiste manier. De naam van de training dekt helemaal de lading!

Bas Naber

Het Eerste Huis geeft door de zorgzame organisatie een gevoel van welkom vooraf, en maakt dat gedurende de training zelf helemaal waar. Ik had voortdurend het gevoel in kundige en liefdevolle handen... Het Eerste Huis geeft door de zorgzame organisatie een gevoel van welkom vooraf, en maakt dat gedurende de training zelf helemaal waar. Ik had voortdurend het gevoel in kundige en liefdevolle handen te zijn. De training heeft mij vanaf het eerste begin persoonlijk geraakt. De toon is licht en ontspannen, en de aandacht geconcentreerd, wat de ruimte bood om diep te gaan. Ik heb meer dan vooraf verwacht nieuwe inzichten intens ervaren, ook lichamelijk, zodat die voor mij nog steeds vol betekenis zijn. Dank jullie wel!

Han

Het voor de tweede keer volgen van de training Transformational Presence heeft me nog dichter gebracht mij mijn diepste zelf. Ik werd gefaciliteerd om nog meer van en over mijzelf te ontdekken.

Leren Manifesteren was een fijne training. Veel inzichten opgedaan over mijn vraag waarmee ik naar de training kwam.

Pluryn

Ik vond deze praktische training waardevol. Het is aan de slag met jezelf in een prettige omgeving met een groep bijzondere mensen.

Willemieke van Laar

Leerzame training, fijne trainers.