Gelukwerkt.frl

Fijn om theory U in hoofdlijnen goed uitgelegd te krijgen in korte tijd. Mooi om de link te zien met agile werken. De online training was erg goed verzorgd: inhoudelijk goed, prettig gebracht, fijn... Fijn om theory U in hoofdlijnen goed uitgelegd te krijgen in korte tijd. Mooi om de link te zien met agile werken. De online training was erg goed verzorgd: inhoudelijk goed, prettig gebracht, fijn dat pakketje vooraf, mooie groepsgrootte

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

Nee, dat doen jullie goed.

Christiaan Montanus, acteursbureau Kapok

Een hele fijne interactieve online training over Theory U gevolgd. Dit is online trainen zoals het moet: afwisselend, goede mix van doen en ervaren aan de ene kant, en verdieping en theorie aan de... Een hele fijne interactieve online training over Theory U gevolgd. Dit is online trainen zoals het moet: afwisselend, goede mix van doen en ervaren aan de ene kant, en verdieping en theorie aan de andere kant. Direct toepasbaar en ik kon aan de slag met mijn eigen leervraag. Complimenten ook voor de uitstekende tijdbewaking, die was van Zwitsers-uurwerk-kwaliteit: steeds opnieuw precies op tijd even een korte pauze!

Helder, compleet, fijn in toon, en tijdig! *(Niks aan doen zou ik zeggen)

An Schelpe

Fijn om te beleven hoe zo'n online training je toch meeneemt in een manier van denken en zijn. Op verschillende manieren kwamen we tot een fijne groep, waar je je kwetsbaar kan opstellen en kunt... Fijn om te beleven hoe zo'n online training je toch meeneemt in een manier van denken en zijn. Op verschillende manieren kwamen we tot een fijne groep, waar je je kwetsbaar kan opstellen en kunt leren.

Zeer persoonlijk en oké

Saxion

Een mooie, rijke training waarin je in een 4 tal online sessies veel inspiratie en leerervaringen opdoet.

Die verliep perfect! Vooraf was het wat onduidelijk of de training offline of online zou zijn en daarover is goed gecommuniceerd (telefonisch).

Carine Pruijt

Jammer dat er een herinnering gemaild wordt terwijl de rekening al lang betaald is en wanneer ik daar een mail over stuur, er geen respons op komt.

COA - Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers

Ik heb begin november '20 de 3 daagse training 'Organisatieontwikkeling met Theory U" mogen volgen die gelukkig fysiek kon plaatsvinden, in een hotel en conferentie oord te midden van de natuur van... Ik heb begin november '20 de 3 daagse training 'Organisatieontwikkeling met Theory U" mogen volgen die gelukkig fysiek kon plaatsvinden, in een hotel en conferentie oord te midden van de natuur van de Utrechtse heuvelrug. Een prachtige setting om je mind, hart en wil te kunnen openen voor vernieuwing en transformatie.

heel zorgvuldig, mensgericht. zie vraag 3

Cora van Biene, SKO De Streek

Mooie ervaring. Veel gehad aan de oefeningen.

Het ging bij ons niet helemaal goed, wij hebben als collega's niet dezelfde informatie ontvangen over het verblijf. Verder was het prima. Het na bellen om de ervaringen na te vragen vond ik zeer... Het ging bij ons niet helemaal goed, wij hebben als collega's niet dezelfde informatie ontvangen over het verblijf. Verder was het prima. Het na bellen om de ervaringen na te vragen vond ik zeer positief.

De Volksbank

Goede training om tot de kern te komen van jezelf

Prima, niets op aan te merken

TKP

Interactief, uitnodigend, prikkelend