Gelukwerkt.frl

Mooie eerste impressie van AI, veel kennis gekregen en gelijk in de praktijk gebracht. Top!

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

prima

Nancy Lelubre / TalentIndex

Vlot, inspirerend en leerrijk

Prima verlopen, integendeel, ik kan van jullie leren

Ross de Bos

Fijne training

Zeer prettig

Dennis de Goede

Super online workshop Leiden op Afstand gevold voor iedreen een aanrader

Geen tips ga zo door

Mooie eerste vingeroefening met Theorie U

Gelukwerkt.frl

Fijn om theory U in hoofdlijnen goed uitgelegd te krijgen in korte tijd. Mooi om de link te zien met agile werken. De online training was erg goed verzorgd: inhoudelijk goed, prettig gebracht, fijn... Fijn om theory U in hoofdlijnen goed uitgelegd te krijgen in korte tijd. Mooi om de link te zien met agile werken. De online training was erg goed verzorgd: inhoudelijk goed, prettig gebracht, fijn dat pakketje vooraf, mooie groepsgrootte

Nee, dat doen jullie goed.

Christiaan Montanus, acteursbureau Kapok

Een hele fijne interactieve online training over Theory U gevolgd. Dit is online trainen zoals het moet: afwisselend, goede mix van doen en ervaren aan de ene kant, en verdieping en theorie aan de... Een hele fijne interactieve online training over Theory U gevolgd. Dit is online trainen zoals het moet: afwisselend, goede mix van doen en ervaren aan de ene kant, en verdieping en theorie aan de andere kant. Direct toepasbaar en ik kon aan de slag met mijn eigen leervraag. Complimenten ook voor de uitstekende tijdbewaking, die was van Zwitsers-uurwerk-kwaliteit: steeds opnieuw precies op tijd even een korte pauze!

Helder, compleet, fijn in toon, en tijdig! *(Niks aan doen zou ik zeggen)

An Schelpe

Fijn om te beleven hoe zo'n online training je toch meeneemt in een manier van denken en zijn. Op verschillende manieren kwamen we tot een fijne groep, waar je je kwetsbaar kan opstellen en kunt... Fijn om te beleven hoe zo'n online training je toch meeneemt in een manier van denken en zijn. Op verschillende manieren kwamen we tot een fijne groep, waar je je kwetsbaar kan opstellen en kunt leren.

Zeer persoonlijk en oké

Saxion

Een mooie, rijke training waarin je in een 4 tal online sessies veel inspiratie en leerervaringen opdoet.

Die verliep perfect! Vooraf was het wat onduidelijk of de training offline of online zou zijn en daarover is goed gecommuniceerd (telefonisch).

Carine Pruijt

Jammer dat er een herinnering gemaild wordt terwijl de rekening al lang betaald is en wanneer ik daar een mail over stuur, er geen respons op komt.