De Volksbank

Goede training om tot de kern te komen van jezelf

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

Prima, niets op aan te merken

TKP

Interactief, uitnodigend, prikkelend

prima

De Tussenvoorziening

Art of hosting

Heel fijn en duidelijk

Paulien Veltman

De training Transformational Presence gun ik iedereen die met hoofd, hart en ziel wil leven en werken.
De trainer, Jos Rovers ,is door zíjn transformational presence vier dagen lang een inspirerend voorbeeld. Daarnaast is de training zelf gevuld met veel praktische modellen om mee te nemen. Dit was voor mij één van de meest zinnige en bijzondere trainingen die ik in jaren heb mogen ervaren en doen met een fijne groep mensen.
Het heeft mij zowel professioneel als persoonlijk gegeven wat ik op dit moment nodig heb, meer nog dan ik had verwacht toen ik me inschreef.

Goed, snel en vriendelijk.

Vissers & Werkman

Ja. Tijd was toen ik me inschreef van 13 -14 uur. De dag daarna was dat ineens van 10 - 12 uur. Gelukkig kon ik, maar dat spreekt natuurlijk niet voor zich.

De Baskuul, SKO de Streek. Astrid Keijzer-Kaan

Ik heb de vierdaagse training Transformational Présence gevolgd.

Prima, vind het nabellen ook heel goed. Dit is voor het eerst dat een opleiding/training dit doet.

Ad Huikeshoven (ik de training uit eigen zak betaald)

Het was heerlijk om van woensdag tot en met zaterdag offline vier dagen met een groep van 19 mensen bij elkaar te zijn en 'holding space' te oefenen

Die is goed - hoewel er verwarring was of en hoe het door zou gaan.

Christien Bruin /SKO De Streek

Transformational Presence heb ik ervaren als een krachtige intensieve training . Door het versterken van de eigen bewuste aanwezigheid worden keuzen en kansen geboden om met ogenschijnlijk... Transformational Presence heb ik ervaren als een krachtige intensieve training . Door het versterken van de eigen bewuste aanwezigheid worden keuzen en kansen geboden om met ogenschijnlijk eenvoudige coachtechnieken echt verdiepend veranderingen mogelijk te maken. Zowel bij jezelf als bij anderen.

Prima, duidelijke communicatie.

Being at Work

Transformational Presence maakt het mogelijk het potentieel in situaties te ontdekken te benutten. Veel verschillende en direct toepasbare werkvormen die aanzetten tot duurzame verandering.

heel prettig!

IP Online Marketing

Een verhelderende training waarin je met open blik naar jezelf, jouw organisatie en bijbehorende casussen leert kijken.