Anne-Marie

Kort maar krachtig. Veel behandeld in weinig tijd, waarbij ik bijna nietvdoor had dat ik mijn doel had bereikt (meer kennis over de onderzoekscycle).

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

Prima.

Tosca Hummeling

Leuk webinar, interessante info

Prima, duidelijk en goed om nog een herinnering te sturen.

Emile

Nuttige training ‘Leiden op afstand’. Groot deel van de training is door gewoon het voorbeeld te geven en dat spreekt aan.

Zeeuws Museum

Een plezierige en inspirerende, interactieve webinar

alles was prima

Bureau van Lienden

Het was een goed ervaring, zoals altijd

nee, wat me wel vaak opvalt is dat als ik bij jullie inschrijf voor iets, dat er altijd iets misgaat met de digitale gebeuren. het kan aan mij liggen, maar misschien ligt het ook aan jullie. ook de... nee, wat me wel vaak opvalt is dat als ik bij jullie inschrijf voor iets, dat er altijd iets misgaat met de digitale gebeuren. het kan aan mij liggen, maar misschien ligt het ook aan jullie. ook de ZOOm verbinding was niet ideaal.

Gelukwerkt.frl

Mooie eerste impressie van AI, veel kennis gekregen en gelijk in de praktijk gebracht. Top!

prima

Nancy Lelubre / TalentIndex

Vlot, inspirerend en leerrijk

Prima verlopen, integendeel, ik kan van jullie leren

Ross de Bos

Fijne training

Zeer prettig

Dennis de Goede

Super online workshop Leiden op Afstand gevold voor iedreen een aanrader

Geen tips ga zo door

Gelukwerkt.frl