IP Online Marketing

De workshop Zelforganisatie was verhelderend en heeft me handvatten gegeven die ik direct kon toepassen in mijn carriere.

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

Was heel goed!

Summa College

Prima webinar. Duidelijke taal, afwisselende werkvormen.

Positief, geen tips

Kim den Ouden

Ik heb het webinar Appreciative Inquiry gevolgd. Reden was dat ik het een heel interessant thema vind. Ik vond het een leuk webinar om te volgen. Aandachtspunt was de tijd. Een uur was te kort voor... Ik heb het webinar Appreciative Inquiry gevolgd. Reden was dat ik het een heel interessant thema vind. Ik vond het een leuk webinar om te volgen. Aandachtspunt was de tijd. Een uur was te kort voor dit onderwerp. Hierdoor kwam het wat gehaast over.
Ander aandachtspunt was de groespgroote. Mensen stroomden ook nog in na begintijd en hierdoor had je beetje rommelige start. De trainer vond ik heel interessant en fijn om naar te luisteren.

Goede communicatie vooraf en ook achteraf.

hrm workplace

Uitstekend

De Langen Consultancy

Interessant

Anne-Marie

Kort maar krachtig. Veel behandeld in weinig tijd, waarbij ik bijna nietvdoor had dat ik mijn doel had bereikt (meer kennis over de onderzoekscycle).

Prima.

Tosca Hummeling

Leuk webinar, interessante info

Prima, duidelijk en goed om nog een herinnering te sturen.

Emile

Nuttige training ‘Leiden op afstand’. Groot deel van de training is door gewoon het voorbeeld te geven en dat spreekt aan.

Zeeuws Museum

Een plezierige en inspirerende, interactieve webinar

alles was prima

Bureau van Lienden

Het was een goed ervaring, zoals altijd

nee, wat me wel vaak opvalt is dat als ik bij jullie inschrijf voor iets, dat er altijd iets misgaat met de digitale gebeuren. het kan aan mij liggen, maar misschien ligt het ook aan jullie. ook de... nee, wat me wel vaak opvalt is dat als ik bij jullie inschrijf voor iets, dat er altijd iets misgaat met de digitale gebeuren. het kan aan mij liggen, maar misschien ligt het ook aan jullie. ook de ZOOm verbinding was niet ideaal.