De training was intensief en gaf veel inzichten in groepsdynamiek en mijn rol daarin.

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

prima communicatie en informatie van jullie

HEH

Een training die diepgaande impact voor mij heeft opgeleverd. Mijn inzichten en ervaringen in een groep vergroten door het verschil te mogen maken en zeker te kunnen verbinden was een mooi inzicht... Een training die diepgaande impact voor mij heeft opgeleverd. Mijn inzichten en ervaringen in een groep vergroten door het verschil te mogen maken en zeker te kunnen verbinden was een mooi inzicht en leer element.

Meer dan fijn erg duidelijk

Leerzame training. De ervaringsgerichte aanpak heeft me nieuwe inzichten opgeleverd over de verbinding tussen hoofd, hart en intuïtie.

efwe

Mirjam Diependaal

De Workshop Theory U gaf een hele fijne eerste deepdive in het gedachtengoed van Theory U. Heldere uitleg én ook met prettige oefeningen het zelf kunnen ervaren.

Zorgvuldig en helder

Yvonne Hoftijzer-Weldam - Vidomes

Geweldige training, veel inzichten en informatie over mijn lichaam en hoe dat in te zetten.

Duidelijk en prettig

Birgit Crann Consultancy

Een manier voor mij om het brein en het lichaam te kunnen verbinden en te ervaren hoe goed ze samen zijn.

Prettig

Martin

Deze training geeft echt een hele nieuwe blik op wat je al denkt te weten.

Goed hoor

Ann Devynck

Diepgaande training die je heel wat nieuwe zuurstof geeft

neen

Steffen

Echt een geweldig programma. Ik had niet verwacht dat het zo diep en betekenisvol voor mij zou zijn. Je wordt niet alleen aan het denken gezet maar ik heb ook geleerd hoe ik dit toe kan passen.

Prettige sfeer, goede balans theorie en uitvoering, fijne locatie