Het Eerste Huis

Het Eerste Huis Ook benieuwd naar feedback over de webshop Het Eerste Huis? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company174
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Het Eerste Huis met 9.1/10. Gebaseerd op 174 ervaringen.

Zeer goed (9/10)
Score voor Het Eerste Huis:4.5/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Zeer goede structuur en ervaringsgericht; hoog niveau van deelnemers.

Het Eerste Huis 1 beoordeling

Na eerdere mooie ervaringen bij het eerste huis (theory u, narrative coaching) vond ik de training appreciatie inquiry eerlijkheidshalve een tikje teleurstellend. in een training word ik ontzettend graag op een onvoorziene manier verrast en hoop ik iets te leren over een mooie methodiek èn over mezelf, dat ik oprecht nog niet wist. ik ben er tot mijn grote spijt niet volledig in geslaagd die hoop te verzilveren.

Zorgbelang Gelderland/ Utrecht
Goed (8/10)
Zorgbelang Gelderland/ Utrecht
Score voor Het Eerste Huis:4/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Tweedaagse training appreciative inquiry. .
heerlijk om twee dagen te hebben om te ervaren en te leren hoe ai werkt/ kan werken.

Goed (8/10)
Score voor Het Eerste Huis:4/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Wandelend door de u. verhelderend, confronterend en verruimend. wat een beweging en ontwikkeling!.

Prima (7/10)
Score voor Het Eerste Huis:3.5/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

De training was goed verzorgd en het was een leuke groep mensen. de trainer is bekwaam.

Dichterbij regio West

Mooie tweedaagse met ai. de tijd om het proces goed door te lopen. met praktijkoefening, toelichting van trainer en inbreng van vele ervaringsdeskundigen. .
bruikbaar geworden in de praktijk.

Het Eerste Huis 1 beoordeling

3 dagen ondergedompeld geweest in theorie en oefening. mooie toevoeging in de zoektocht binnen mijn organisatie en in mijzelf waar het nieuwe organiseren naartoe kan gaan. kwam vol en geïnspireerd terug.

Het Eerste Huis 1 beoordeling

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met the training organisatieontwikkeling met theory u. de opbouw van de trainer was verrassend en verfrissend en bracht iedereen in de juiste stemming. .
er werd ruimte gegeven en genomen om alle bevindingen te bespreken en uit te diepen. dit bracht voor mij een meerwaarde t.o.v het afdraaien van een straks programma met een tijdschema.

Het Eerste Huis 1 beoordeling
Karin Bosman (Bosman Consulting & Change Management)
Uitstekend (10/10)
Karin Bosman (Bosman Consulting & Change Management)
Score voor Het Eerste Huis:5/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Ik had me ingeschreven voor de workshop 'organizatie ontwikkeling met theory u' aangezien ik eens in een incompany workshop heb gezeten dat gebaseerd was op theory u. tijdens de workshop van het eerste huis werd me al snel duidelijk dat het model veel verder ging dan wat ik ervan wist. wat ik erg waardeerde was dat het grootste deel van de workshop was ge-ent op zelf ervaren en ontdekken. de balans tussen theorie uitleg en dingen ervaren/doen was zo'n 25% om 75% en dat vond ik heel waardevol.

Rob RdH Training

Wat een prachtige ervaring heb ik dankzij deze training opgedaan. ik ben dichter bij het antwoord gekomen dat ik zocht op mijn vraag hoe ik organisaties kan gidsen in hun ontwikkeltraject. daarnaast heb ik de kracht van vertrouwen in het potentieel ervaren.

Bedrijfsinformatie

Het Eerste Huis biedt effectieve trainingen, leerzame events en diepgaande coaching. Wij zijn gespecialiseerd in het werken met Theory U en Transformational Presence. Moderne aanpakken die de essentie raken.
Adres
Ockhuizerweg 16B