Being at Work

Transformational Presence maakt het mogelijk het potentieel in situaties te ontdekken te benutten. Veel verschillende en direct toepasbare werkvormen die aanzetten tot duurzame verandering.

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

heel prettig!

IP Online Marketing

Een verhelderende training waarin je met open blik naar jezelf, jouw organisatie en bijbehorende casussen leert kijken.

Esther Visser / E. Visser Consultancy

Mooie eerste kennismaking met Embodied Leadership! Fijne lokatie, coronaproof en toch zo opgezet dat je elkaar fysiek kunt ervaren. Want dat is de kern: je bent zoveel meer dan alleen je gedachten... Mooie eerste kennismaking met Embodied Leadership! Fijne lokatie, coronaproof en toch zo opgezet dat je elkaar fysiek kunt ervaren. Want dat is de kern: je bent zoveel meer dan alleen je gedachten en je lichaam kan je zoveel meer vertellen!

Heel zorgvuldig, met ruimte voor individuele wensen en behoeften.

Suzanne Weenink

Een vernieuwende wijze van leiderschapsontwikkeling: je eigen lichaam en dat van anderen waarnemen en leren inzetten om patronen te doorbreken.

Professioneel, met aandacht en persoonlijk contact.

Shortwaysolutions

Prima ervaring

Maak een feedbackformulier waarop je op basis van cijfers kunt scoren..

Tester Denz

Zeer leuke ervaring gehad, goede training en zeer informatief.

Waarborgfonds Sociale Woningbouw

Fantastische training, fantastische trainer. Ik heb genoten vanaf de eerste minuut

helemaal goed! Fijn dat we alsnog online konden starten.

Boeijend Ondernemen BV

Mijn ervaring met Het Eerste Huis is, iedere keer weer, erg goed. De laatste training die ik gevolgd heb is ‘Appreciative Inquiry’ De Kracht van Waardering. Deze training werd verzorgd door Rudi... Mijn ervaring met Het Eerste Huis is, iedere keer weer, erg goed. De laatste training die ik gevolgd heb is ‘Appreciative Inquiry’ De Kracht van Waardering. Deze training werd verzorgd door Rudi Hartmans.

De communicatie van Het Eerste Huis is prima. Er wordt adequaat gereageerd op vragen en alle benodigde informatie wordt tijdig aangeleverd.

Theory U

in de communicatie ging veel mis. Mijn naam werd consequent verward met die van mijn baas. Geen bevestiging gekregen van de hotelovernachting; onduidelijk waar de overnachting zou plaatsvinden. Ik... in de communicatie ging veel mis. Mijn naam werd consequent verward met die van mijn baas. Geen bevestiging gekregen van de hotelovernachting; onduidelijk waar de overnachting zou plaatsvinden. Ik begrijp de AVG regels; maar toch: enige hulp voor mensen die willen poolen zou een positiever imago achterlaten

Anouk

Praktische en informatieve training