Shortwaysolutions

Prima ervaring

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

Maak een feedbackformulier waarop je op basis van cijfers kunt scoren..

Tester Denz

Zeer leuke ervaring gehad, goede training en zeer informatief.

Waarborgfonds Sociale Woningbouw

Fantastische training, fantastische trainer. Ik heb genoten vanaf de eerste minuut

helemaal goed! Fijn dat we alsnog online konden starten.

Boeijend Ondernemen BV

Mijn ervaring met Het Eerste Huis is, iedere keer weer, erg goed. De laatste training die ik gevolgd heb is ‘Appreciative Inquiry’ De Kracht van Waardering. Deze training werd verzorgd door Rudi... Mijn ervaring met Het Eerste Huis is, iedere keer weer, erg goed. De laatste training die ik gevolgd heb is ‘Appreciative Inquiry’ De Kracht van Waardering. Deze training werd verzorgd door Rudi Hartmans.

De communicatie van Het Eerste Huis is prima. Er wordt adequaat gereageerd op vragen en alle benodigde informatie wordt tijdig aangeleverd.

Theory U

in de communicatie ging veel mis. Mijn naam werd consequent verward met die van mijn baas. Geen bevestiging gekregen van de hotelovernachting; onduidelijk waar de overnachting zou plaatsvinden. Ik... in de communicatie ging veel mis. Mijn naam werd consequent verward met die van mijn baas. Geen bevestiging gekregen van de hotelovernachting; onduidelijk waar de overnachting zou plaatsvinden. Ik begrijp de AVG regels; maar toch: enige hulp voor mensen die willen poolen zou een positiever imago achterlaten

Anouk

Praktische en informatieve training

goed

Jolanda Wouters, Partner in Ontwikkeling

Ik ben blij dat ik heb besloten deel te nemen aan de training. Sommige dingen moet je gewoon ervaren en kun je niet alleen beoordelen op basis van een trainingsbeschrijving. Hoewel die redelijk... Ik ben blij dat ik heb besloten deel te nemen aan de training. Sommige dingen moet je gewoon ervaren en kun je niet alleen beoordelen op basis van een trainingsbeschrijving. Hoewel die redelijk uitgebreid en compleet is, had ik van tevoren niet kunnen overzien wat de training mij zou opleveren. Het heeft me veel inspiratie gegeven door de combinatie van concrete aanpakken, ingebed in de bredere context en visie van Theory U en de manier waarop het door de trainer wordt voorgeleefd. Daarnaast heeft het geleid tot een aantal diepgaande inzichten op zowel werk- als privégebied.

Goed. Geen tips

Brenda Montijn

Ik heb hele fijne dagen ervaren. Onwijs veel geleerd en echt uit mijn comfortzone getreden door de fijne groep.

Nauw contact, heel fijn

Thuiszorg

TOP

Annemarie Bos

Intensieve goed opgebouwde training, impact vanuit eigen leercurve en groepsproces krijgen voldoende aandacht.

prima