Erik Conings Q²Q

Ok, nogal uiteenlopend deelnemerspubliek. Persoonlijke verwachtingen niet echt ingelost maar anderzijds ook besef of validatie dat we zelf al ver staan mbt zelf-organiserend werken.

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

Vooraf deelnemerslijst met duiding van functie/rol en hoe ver dat de deelnemers staan inzake zelf-organiserend werken en vanuit welke positie (consultant / zelf initiatiefnemer)... zo tijd winnen... Vooraf deelnemerslijst met duiding van functie/rol en hoe ver dat de deelnemers staan inzake zelf-organiserend werken en vanuit welke positie (consultant / zelf initiatiefnemer)... zo tijd winnen
Breakout rooms met wisselende partners
Pakketje was pas gisteren toegekomen hier (België)
Onderscheid in dit aanbod tussen ervaren en startende gebruikers geeft de mogelijkheid om beide "partijen" dichterbij jullie te brengen. Nu was dit minder duidelijk in jullie uitnodiging...

Madeleine Blok

Ik ben niet heel enthousiast over de workshop. Er namen heel ervaren deelnemers deel aan de workshop en het programma bleef erg op de vlakte. Ik kan me voorstellen dat er gekozen wordt voor... Ik ben niet heel enthousiast over de workshop. Er namen heel ervaren deelnemers deel aan de workshop en het programma bleef erg op de vlakte. Ik kan me voorstellen dat er gekozen wordt voor interactie. Echter het programma bleef vrij algemeen waardoor deze momenten weinig toevoegden.

De communicatie was prima geregeld!

Dick Ketting/gemeente Zwolle

Was zeer plezierig! Prettige gastheer, die je goed op je gemak weet te stellen.

prima, geen tips

Gerrit Stam

Klantvriendelijk en mensgerichte aanpak

Prima en tijdig

IP Online Marketing

De workshop Zelforganisatie was verhelderend en heeft me handvatten gegeven die ik direct kon toepassen in mijn carriere.

Was heel goed!

Summa College

Prima webinar. Duidelijke taal, afwisselende werkvormen.

Positief, geen tips

Kim den Ouden

Ik heb het webinar Appreciative Inquiry gevolgd. Reden was dat ik het een heel interessant thema vind. Ik vond het een leuk webinar om te volgen. Aandachtspunt was de tijd. Een uur was te kort voor... Ik heb het webinar Appreciative Inquiry gevolgd. Reden was dat ik het een heel interessant thema vind. Ik vond het een leuk webinar om te volgen. Aandachtspunt was de tijd. Een uur was te kort voor dit onderwerp. Hierdoor kwam het wat gehaast over.
Ander aandachtspunt was de groespgroote. Mensen stroomden ook nog in na begintijd en hierdoor had je beetje rommelige start. De trainer vond ik heel interessant en fijn om naar te luisteren.

Goede communicatie vooraf en ook achteraf.

hrm workplace

Uitstekend

De Langen Consultancy

Interessant

Anne-Marie

Kort maar krachtig. Veel behandeld in weinig tijd, waarbij ik bijna nietvdoor had dat ik mijn doel had bereikt (meer kennis over de onderzoekscycle).

Prima.