Prinses Máxima Centrum

Adequate begeleiding bij het doorlopen van de verschillende onderdelen van de training; fijne atmosfeer gedurende de training en genoeg ruimte voor eigen input

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

Ik vond de bevestigingsmail die ik na het aanmelden kreeg niet zo duidelijk; misschien z.s.m. na het aanmelden de mail sturen met alle info of laten weten wanneer de informatiemail er aan komt

Kennis Werkt

WOW!!! Ik voelde een leeromgeving die per dagdeel veiliger voelde en dat maakte de ruimte voor experiment steeds groter. Dat gaf mij de ruimte om te leren wat ik nodig had.

Prima dat er werd na gebeld n.a.v. mijn download van de brochure en dat daarin mijn voorbehoud werd weggenomen waardoor het kon.

Ema Najetovic, gemeente Alkmaar

De training die ik heb gevolgd via Het Eerste Huis vond ik ontzettend waardevol op inhoud en sterk op organisatie. De overnachting, de maaltijden, de tussendoortjes en de trainingsruimte waren goed... De training die ik heb gevolgd via Het Eerste Huis vond ik ontzettend waardevol op inhoud en sterk op organisatie. De overnachting, de maaltijden, de tussendoortjes en de trainingsruimte waren goed verzorgd waardoor al mijn aandacht uit kon gaan naar de stof en beleving van de training. Grote complimenten aan de trainers Richard en Niels, die samen een goed duo vormden en de training voortreffelijk gaven. Het contact met Het Eerste Huis is prettig verlopen en kwam professioneel over.

Ik heb het persoonlijk soms een klein beetje chaotisch ervaren, maar dat komt zeker ook omdat mijn factuur werd betaald door iemand anders (en die dat nog niet hadden gedaan), door Corona en doordat... Ik heb het persoonlijk soms een klein beetje chaotisch ervaren, maar dat komt zeker ook omdat mijn factuur werd betaald door iemand anders (en die dat nog niet hadden gedaan), door Corona en doordat de training - die indruk kreeg ik - niet vol zat, dus ik verwacht dat er veel ook last minute geregeld moest worden. Ik vond het niet erg.

Channah

Hele goede training die heel puur is

Goede communicatie. Geen tips.

NN

Bijzonder en intensief.

Goed en volledig.

Suzanne Ross / Ross Raad & Daad

Ik vond het een waardevolle training. Nooit eerder zo bewust kunnen ervaren hoe het voelt om te bewegen naar een duidelijke behoefte. Nu weet ik dat het mijn potentieel is.

Heel prettig.

Anita Sijm

Deze training heeft mij geholpen een belangrijke stap te zetten. Het geeft een heel goede basis om te leven vanuit je 'zijn'.

Goed.

Veerle

Inspirerende training die je bewust maakt en ervaringsgericht is

Heel professioneel

Mirjam Kroon Training & Advies

Bijzondere training met veel
Praktische oefeningen werkelijk helpend om contact te maken met je eigen spirituele bronnen, passie en potentieel.

Prima.

Envida

Ik heb de training als zeer boeiend en inspirerend ervaren.
Elke dag kom je dieper in het proces van transformatie terecht.
De tools zijn zeer makkelijk, krachtig en toepasbaar.