Suzanne Ross / Ross Raad & Daad

Ik vond het een waardevolle training. Nooit eerder zo bewust kunnen ervaren hoe het voelt om te bewegen naar een duidelijke behoefte. Nu weet ik dat het mijn potentieel is.

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

Heel prettig.

Anita Sijm

Deze training heeft mij geholpen een belangrijke stap te zetten. Het geeft een heel goede basis om te leven vanuit je 'zijn'.

Goed.

Veerle

Inspirerende training die je bewust maakt en ervaringsgericht is

Heel professioneel

Mirjam Kroon Training & Advies

Bijzondere training met veel
Praktische oefeningen werkelijk helpend om contact te maken met je eigen spirituele bronnen, passie en potentieel.

Prima.

Envida

Ik heb de training als zeer boeiend en inspirerend ervaren.
Elke dag kom je dieper in het proces van transformatie terecht.
De tools zijn zeer makkelijk, krachtig en toepasbaar.

Anita Sijm

Een goede training, mooie diepgang voor 1 dag. Smaakt naar meer!

goed!

Bureau van Lienden

Ik vond het zinvol om me weer eens met dit onderwerp bezig te houden. de tijd verstrijkt en na verloop van tijd zie je eigen ontwikkeling en daarmee zie je ook weer andere aspecten in dit thema.

nee geen tips.

Een fijne organisatie.

Maria Hoekstra

Helder verhaal

Betrokken.

Bureau 2Flow

De eerste online workshop waar de tijd voorbijvloog, er verbinding was in de groep, er geleerd werd door eerst te ervaren en deelnemers betrokken werden bij de training.
Trainer Jos is top....
Trainer Jos is top. Theorie en presentatie wisselen elkaar goed af door veel te doen en eerst zelf te ervaren. Ruimte en veel aandacht voor de inbreng van de deelnemers zelf.
Leren door te doen door direct met eigen casus aan de slag te gaan, schuif je van consument naar producent.

Opname maken van de presentatie die na afloop gedeeld kan worden, want er worden zulke mooie dingen gezegd.