Andurs, training en coaching

Top ervaring!

KrachtplekBauer

Mijn eerste ervaring is positief. Een mooie groep mensen die met elkaar Theorie U beleefd hebben vanuit het doen. Tegelijkertijd voldoende aandacht voor de theorie zelf. Mooie inzichten gekregen in... Mijn eerste ervaring is positief. Een mooie groep mensen die met elkaar Theorie U beleefd hebben vanuit het doen. Tegelijkertijd voldoende aandacht voor de theorie zelf. Mooie inzichten gekregen in mijn eigen handelen i.r.t. de u.

Brabantia

Inlevend, open en versterkend

Hanneke J. Nijland

Wil je de groepsdynamieken die je altijd al voelde in de onderstroom écht begrijpen? Dan is deze training, waarin je gestript van alle ruis leert door ervaren, met steeds rake feedback van het... Wil je de groepsdynamieken die je altijd al voelde in de onderstroom écht begrijpen? Dan is deze training, waarin je gestript van alle ruis leert door ervaren, met steeds rake feedback van het kundige en heerlijke trainingsduo Yannick en Tamara, met stip de beste manier om dat te doen.

Douwe Top (New Nexus)

Bijzonder om in zo'n korte tijd zoveel te leren en ervaring over groepsdynamiek

Wendy

Intensieve interessante impactvolle training. Aanrader.

Jeanette Klompmaker

Erg leerzaam en mooi aansluitend bij hoe ik in het leven sta en in welke richting ik wil ontwikkelen.

Christel

Prachtige ervaring. Zorgvuldig, oprecht in verbinding en het palet aan inzichten is rijk.

Frank Uit de Weerd

Een hele mooie, intense training waar de "being" side van persoonlijk leiderschap voorop staat. De training is erg ervaringsgericht en leert je hoe je door vertragen nieuwe mogelijkheden kunt... Een hele mooie, intense training waar de "being" side van persoonlijk leiderschap voorop staat. De training is erg ervaringsgericht en leert je hoe je door vertragen nieuwe mogelijkheden kunt ontdekken. Dit maakt de training paraxaal genoeg erg praktisch!

Wim Braaksma, NHLStenden Hogeschool

Een geweldige praktisch/spirituele ervaring.