Mayke Theloesen / Aandachtig HR

De training Transformationeel Leiderschap en Systemisch Coachen is de eerste training die ik bij Het Eerste Huis heb gevolgd en meteen een schot in de roos. Een hele waardevolle training.

Marcel Hol / Provincie Noord-Brabant

Betrokken, kundig en (diepgaand) verbonden. Creëert een veilige omgeving waarin jij je kwetsbaar durft op te stellen.

Annette van der Kaaij

Marlies - Qirion

Ik vond het een nuttige en waardevolle training, soms ongemakkelijk, soms juist verrassend rustig. Ik had een training vol coaches verwacht, maar de groep bestond ook uit andere deelnemers - dat... Ik vond het een nuttige en waardevolle training, soms ongemakkelijk, soms juist verrassend rustig. Ik had een training vol coaches verwacht, maar de groep bestond ook uit andere deelnemers - dat bleek geen obstakel omdat je met elkaar werkt en elkaar coacht/door elkaar gecoacht wordt.

Sandra Vonk

Purpose 24-25-26 april; waardevolle 3-daagse reis met een inspirerende begeleider.

Paul Heuker Groot in Groeien

De training gaf me weer een plekje om tot rust te komen en naar binnen te kijken

Moniek _ Wise Doctors

Het was een prachtige ervaring om mij onder te dompelen in Purpose. Omdat het vooral ervaren was en geen cognitieve kennis. Steeds stapje voor stapje de diepte in. Het andere 'weten' uitnodigen.

GelukVerdubbelaar

Purdie Ceulemans

Een fijne organisatie en zeer interessante training. Het was goed geregeld en inhoudelijk waardevol.

between the difference /Atelier Beets

Veel oefeningen gericht op persoonlijke ontwikkeling. Door de combinatie met elkaar coachen ook duidelijk hoe je hierin kan coachen, leiden. Vooral coachen met hart en ziel. De "wetten" en... Veel oefeningen gericht op persoonlijke ontwikkeling. Door de combinatie met elkaar coachen ook duidelijk hoe je hierin kan coachen, leiden. Vooral coachen met hart en ziel. De "wetten" en belangrijke vraagstelling implementeren.