Nina

Ik heb de afgelopen weken echt heel fijn samengewerkt met Bob en Ted. We hebben enorme vooruitgang geboekt in mijn revalidatietraject en daarbij steeds samen gekeken wat wel en niet kan. Ze waren... Ik heb de afgelopen weken echt heel fijn samengewerkt met Bob en Ted. We hebben enorme vooruitgang geboekt in mijn revalidatietraject en daarbij steeds samen gekeken wat wel en niet kan. Ze waren direct beschikbaar om me te helpen en ik voel me ontzettend serieus genomen. Iedereen was enorm begaan met wat er was gebeurd en we hebben er echt alles uitgehaald wat mogelijk was in deze korte tijd.

Dat er altijd goed geluisterd word en er duidelijke uitleg gegeven wordt

Manon de pree

Ze heeft de klacht serieus genomen en mij ervan af geholpen. Erg blij mee!

Ik had vanaf het eerste moment wen goed gevoel
En dat is ook de hele behandeling zo gebleven ik ben echt dik tevreden

Caroline

Mijn probleem is verholpen. En in een kort tijdsbestek.. dus kan nu weer heerlijk sporten.

Professionele fysio, duidelijk informatie en uitleg

Gea

Kan snel terecht. Zijn zeer kundig en behandeling werkt

Goede voorlichting, goed behandel programma,fijne omgeving en zeer bekwaam

Deskundig, serieus, merkte snel verbetering, duidelijk, vriendelijk

De behandelaar heeft scan gemaakt en mij verder alleen met shockwave-apparatuur behandeld (4x). De shockwave-behandelingen hebben echter geen effect gehad.
Over haar skills als...
Over haar skills als fysiotherapeut kan ik verder niets zeggen, omdat ze mij verder geen fysiobehandelingen heeft gegeven.