Linda van ‘t Vern

Deskundig, duidelijke uitleg bij de oefeningen en klachten, vriendelijk en voor mij zijn de behandelingen zeer helpend

Luisteren, serieus nemen, vriendelijk, deskundig

De behandeling (Shockwave),heeft goed aan geslagen .

Fabian

Doeltreffend, luister goed en geeft passende adviezen

Els van der Weide

Wist gelijk een goede behandeling te starten, was ook eerlijk, want zag dat de klacht redelijk op z’n retour was, heb 3 behandelingen gehad en t was oké. Dikke 10!!! Heel blij ??

Dat ik al met meerdere problemen bij deze praktijk ben geweest en telkens met goed resultaat er gestopt ben. Ze zijn kundig en doelgericht.

Toont inleving, betrokken, luistert, goede diagnose bevestiging dmv echo’s, goede oefeningen.

De deskundigheid, het serieus nemen van de klachten.

Nina

Ik heb de afgelopen weken echt heel fijn samengewerkt met Bob en Ted. We hebben enorme vooruitgang geboekt in mijn revalidatietraject en daarbij steeds samen gekeken wat wel en niet kan. Ze waren... Ik heb de afgelopen weken echt heel fijn samengewerkt met Bob en Ted. We hebben enorme vooruitgang geboekt in mijn revalidatietraject en daarbij steeds samen gekeken wat wel en niet kan. Ze waren direct beschikbaar om me te helpen en ik voel me ontzettend serieus genomen. Iedereen was enorm begaan met wat er was gebeurd en we hebben er echt alles uitgehaald wat mogelijk was in deze korte tijd.