Esther Giezen

Bob weet wat hij doet en kan dit goed uitleggen/voordoen. Fijn persoon om mee te moeten werken

Fijne welkom, werd serieus genomen, kreeg goede begeleiding in oefeningen voor thuis. Echo, Dry needling, shockwave alles onder 1 dak. En echt een meneer die weet wat hij doet. Aardig, netjes.... Fijne welkom, werd serieus genomen, kreeg goede begeleiding in oefeningen voor thuis. Echo, Dry needling, shockwave alles onder 1 dak. En echt een meneer die weet wat hij doet. Aardig, netjes. Gewoon super goed.

Ine de Reus - van Oudheusden

Ted is een zeer ervaren fysiotherapeut die met 2 voeten op de grond staat. Hij is deskundig, duidelijk, betrokken en doet dat wat nodig is. Hierbij sta ik als patiënt centraal en maakt hij ook... Ted is een zeer ervaren fysiotherapeut die met 2 voeten op de grond staat. Hij is deskundig, duidelijk, betrokken en doet dat wat nodig is. Hierbij sta ik als patiënt centraal en maakt hij ook datgene wat ikzelf kan doen goed bespreekbaar. Daarnaast werkt hij goed fijn samen met andere partijen.

Ben prima geholpen.Duidelijke informatie en uitleg van de oefeningen.Heel blij met deze fysiotherapeut en zeker aan te bevelen.

Als ik hoor dat iemand met zijn probleem naar een fysio wil gaan zal ik zeggen: ga naar het Zorgperron.

Paul Hoos

Kundige behandeling zowel inzake de directe behandeling alswel over de betrokkenheid bij de dementieachtergrond van de patient

ruud

Ik zou jullie zeker aanbevelen, goed bereikbaar, keurig ruimtes. professioneel.