Prijs / Kwaliteit

Sierraden x munten

of het betrouwbaar was

prima

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

aan iedereen voor taxatie of verkoop

xxxxxxxxxxxx

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste meneer Mandersloot, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een mooie review te schrijven en dat u ons bedrijf aanbeveelt.
met vriendelijke groet,

Garrits

Sieraden

Welke twijfels had je van te voren?

Ja wel ed. Beetje lichte twijfel

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Ik vond dat er de tijd voor werd genomen, legde vol passie uit hoe alles in zijn werk gaat, verder werd alles in bijzijn van mij. Zelf getest en gewogen

Vrienden en familie

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Dat de koper leuke verhalen vertelde over hoe het vroeger ging

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Bedankt voor uw mooie review en dat door uw bezoek aan ons kantoor geen twijfel(s) meer zijn. Zoals u heeft kunnen zien werken wij transparant, helder en dat alles in uw bijzijn. Fijn om te lezen... Bedankt voor uw mooie review en dat door uw bezoek aan ons kantoor geen twijfel(s) meer zijn. Zoals u heeft kunnen zien werken wij transparant, helder en dat alles in uw bijzijn. Fijn om te lezen dat u ons aanbeveelt bij uw vrienden en familie

Mieke Venema

Muntenverzameling en juwelen

Welke twijfels had je van te voren?

Ik had geen ervaring van munten en vond ze lelijk. Het was een erfenis van mijn vader. En als ik alleen was zou ik al deze munten in de kliko storten. Maar mijn man en broer zeiden; even wachten en... Ik had geen ervaring van munten en vond ze lelijk. Het was een erfenis van mijn vader. En als ik alleen was zou ik al deze munten in de kliko storten. Maar mijn man en broer zeiden; even wachten en laat ze taxeren. Daarna kan je ze altijd nog weggooien. Gelukkig dat ik dit niet heb gedaan, want nu kunnen wij lekker uiteten gaan van het geld.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Toen wij binnen kwamen werden wij welkom gewenst door Mark. Rustig gingen wij zitten in een prachtige ruimte en hoorde wij Mark zijn verhaal hoe en wat hij doet voor een taxatie. Wij vonden het heel... Toen wij binnen kwamen werden wij welkom gewenst door Mark. Rustig gingen wij zitten in een prachtige ruimte en hoorde wij Mark zijn verhaal hoe en wat hij doet voor een taxatie. Wij vonden het heel duidelijk dat Mark zei het is een flexibele goud-zilver-markt, omdat de munten minder worden verzameld en meestal meer waard zijn als ze goud of zilver zijn. Het was een zeer vertrouwend ervaring en gingen met elkaar in zee. Tijdens de taxatie gaf Mark steeds informatie waar hij mee bezig gaf, bijvoorbeeld hoe je kan zien of het goud en zo ja wat is dan het gehalte. Dat was een leuke inzicht binnen de goud-wereld.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen privé en bedrijven en verzekeraars, zeker aan erfgenamen, je weet maar nooit wat eventueel in de kliko gooit.! En zowel ervaring en snelheid vind je niet gauw.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Je wordt door Mark in Deventer even in een totale andere wereld meegenomen die je niet kent. En tot slot je kijkt je ogen uit in de winkelruimte.

Beste Mieke,
Beste Mieke,
Hartelijk dank voor de moeite die je genomen hebt om je ervaringen te beschrijven. Tja, je weet niet wat je niet weet, maar nu weet je het (pfff; in de kliko - gelukkig niet zeg). Leuk om jullie in onze zaak te hebben ontvangen; u was een aandachtig en betrokken publiek :)
Mark

H. Bömer

Zilveren munten laten taxeren en ook verkocht.

Welke twijfels had je van te voren?

Of ik wel een reële prijs zou krijgen.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Duidelijke en eerlijke informatie. Goede uitleg over de waarde van de munten.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Ik denk dat iedereen die een verzameling of losse voorwerpen te koop aan wil bieden hier terecht kan.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Er werd zelfs advies gegeven over hoe ik mogelijk meer geld voor mijn munten kon krijgen.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste heer Bömer, hartelijke dank voor uw mooie review en het vertrouwen wat u in ons gesteld hebt.

Galenkamp

Oude sieraden. Goud en zilver

Welke twijfels had je van te voren?

Hoe eerlijk zou het gaan.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Perfect, goede uitleg en tevreden.

Fam. en vrienden.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Ik vond het interessant. Een soort van workshop gehad.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste heer Galenkamp, mooi om te lezen dat u tevreden bent en dat onze uitleg duidelijk is overgekomen. fijn dat u ons bedrijf aan familie en vrienden aan beveelt.
Met vriendelijke...

Kringloop Nijverdal

Sierraden en munten

Welke twijfels had je van te voren?

Geen twijfels, ik was geattendeerd op deze vestiging

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Ik heb een topervaring gehad. Veel geleerd over de producten die ik aangeboden heb om te taxeren.

erfgenamen, ontruimers, kringloopbedrijven

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Fijne medewerker met veel ervaring. Zakelijk met een informele sfeer.

Scholl

Sieraden

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Zeer vriendelijk. Nam de tijd en ga duidelijk uitleg.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen die mij er naar zou vragen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Uitleg hoe je iets kunt zien, mee mogen kijken

Petra Pauwels

Munten

Familie en vrienden

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Meneer nam echt de tijd voor ons.

Beste mevrouw Pauwels,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en dito waardering. Met plezier heb ik u geholpen.
Groet, Mark

H.D.

Thee lepeltjes en gebaksvorkjes

Welke twijfels had je van te voren?

Het was niet duidelijk of de spullen die ik wilde verkopen van zilver of verzilverd waren en wat dat uiteindelijk zou opbrengen.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Heel prettig geholpen deskundig, professioneel en heel vriendelijk. Mijn vraag was snel beantwoord.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Dit bedrijf kan ik aan iedereen aanbevelen die verzamelingen of andere spullen heeft die hij/zij wil verkopen . Ook voor advies kun je bij dit bedrijf terecht.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Ik heb geleerd hoe ik zilver kan herkennen aan het materiaal.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Tja, Gero, Sola, Keltum of van Kempen; wat heeft een mens nou eigenlijk in huis en wat is het waard? Ik heb u met plezier geholpen en ben erg blij met uw fijne commentaar en mooie... Tja, Gero, Sola, Keltum of van Kempen; wat heeft een mens nou eigenlijk in huis en wat is het waard? Ik heb u met plezier geholpen en ben erg blij met uw fijne commentaar en mooie waardering.
Groet, Mark

Voorhorst