Prijs / Kwaliteit
Service

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Vriendelijk, deskundig en eerlijk.

Iedereen

Leuke, interessante uitleg

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

..."Vriendelijk, deskundig en eerlijk", fijn dat u ons zo ervaren heeft. Bedankt voor uw bezoek aan het Nederlandsche inkoopkantoor-Apeldoorn aan de Arnhemseweg / hoek Talingweg. We zijn... ..."Vriendelijk, deskundig en eerlijk", fijn dat u ons zo ervaren heeft. Bedankt voor uw bezoek aan het Nederlandsche inkoopkantoor-Apeldoorn aan de Arnhemseweg / hoek Talingweg. We zijn erg blij met deze mooie beoordeling, waarvoor u de tijd en moeite voor heeft genomen. En natuurlijk zeer content met de waardering.
Hartelijke groet,

Goed ontvangst prettig gesprek
Eerlijk en open

Aan iedereen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Dat er koffie werd aan geboden
Het was als thuis komen

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste mevrouw Gerrits, bedankt voor het reageren en voor de mooie review. Fijn dat u ons bedrijf hier in Apeldoorn als positief heeft ervaren.

A.Mulder

Welke twijfels had je van te voren?

Ik had geen twijfels de reviews waren positief dus ben er met goede verwachtingen heen gegaan .

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Zeer positief boven verwachting .
Zeer positief boven verwachting .
We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg en hebben veel geleerd over hoe het allemaal in zijn werk gaat,ook waren we overal bij niks geen stiekem gedoe.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die maar interesse heeft zou ik jullie aanbevelen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

We zijn ruim2 uur binnen geweest bij Alex hij vertelde leuke ervaringen en wij vonden het heel leuk om mee te maken dat er zo zorgvuldig met onze spullen om gegaan werd.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste familie Mulder, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen. Ik vond het ook een zeer gezellige en prettige taxatie (lees workout). Vooral de verbaasde gezichten van u... Beste familie Mulder, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen. Ik vond het ook een zeer gezellige en prettige taxatie (lees workout). Vooral de verbaasde gezichten van u en uw zus, dat uw sieraden buiten verwachting zo'n hoge waarde opbracht. Fijn dat alles duidelijk en naar tevredenheid is verlopen.

Jos

Munten en sieraden

Welke twijfels had je van te voren?

Had wel wat twijfels om de spullen te verkopen. Maar dat was overbodig Ben door Alex prima geholpen en stap voor stap heeft hij uitgelegd wat een reëel waarde was . Het was nog een leerzaam... Had wel wat twijfels om de spullen te verkopen. Maar dat was overbodig Ben door Alex prima geholpen en stap voor stap heeft hij uitgelegd wat een reëel waarde was . Het was nog een leerzaam middagje, met koffie en alle tijd van de wereld om tot een goed bod te komen waar wel allelei tevreden mee waren.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Mijn eindconclusie is dat het vertrouwd en eerlijk over kwam

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan een ieder die wat over gebleven sieraden of munten wil verkopen voor een eerlijke prijs

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Dat het bij mij zeer gezellig maar vooral professioneel over is gekomen

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste jos, bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review teschrijven. Bedankt voor het in ons gesteld vertrouwen.

Yari Koomen

Zilveren munten, en gouden ringen

Welke twijfels had je van te voren?

Ik had nog geen ervaring met het verkopen van goud en zilver, dus vond het best spannend aan het begin

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Ik heb een hele fijne ervaring gehad, ik werd netjes behandeld en kreeg alles te zien hoe het werkt

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die in deze markt actief is

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Heel fijn bedrijf, zijn heel vriendelijk en laten je precies zien hoe alles werkt

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste Yari, bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie, zeer positieve review te schrijven. Fijn dat alles duidelijk is overgekomen.

H.Post

Munten

Had ik niet

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan een ieder die me vraagt

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Was goed en gezellig goede sfeer

Esther Lucas

Ringen, kettingen, armbanden en horloge.

Welke twijfels had je van te voren?

Of ik er wel goed aan om doen om de sieraden daar te verkopen.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Ik werd geholpen door een vriendelijk persoon, niet opdringerig en liet de keus van verkoop aan mij over.

Iedereen

Ongedwongen sfeer.

Truus Bultje

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Deskundig personeel, vriendelijken accuraat.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan familieleden, vrienden die ook iets aan te bieden hebben.vaak heb je

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Vaak heb je dingen in bezit die je nooit meer draagt of gebruikt, dan is het leuk om het in te ruilen zodat je iets naar je zin kunt aanschaffen.

Steffanie Spijkerman

Zilverwaren (bestek) en soortgelijk

Welke twijfels had je van te voren?

Niet wetende of je er goed aan doet om het te verkopen, of je niet belazerd wordt qua verkooptarief

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Heel goed, eerlijk advies gekregen en vriendelijk behandeld

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Vrienden, kennissen die dezelfde soort spullen willen verkopen

Goed behandeld

M

Zilveren bestek, sieraden zilver& goud.

Twijfels betr. betrouwbaarheid.

Positieve ervaring.

Vrienden en kennissen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Leuk gesprek, informatief ; ik weet nu iets meer over gehalte zilver, zilvermerkjes, procedure verwerking.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en dat uw twijfels zijn weggenomen. Zoals altijd geven niet alleen een taxatie maar ook een kleine leerzame workshop, over hoe wij uw kostbaarheden... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en dat uw twijfels zijn weggenomen. Zoals altijd geven niet alleen een taxatie maar ook een kleine leerzame workshop, over hoe wij uw kostbaarheden beoordelen. Het wegen gebeurt altijd in uw bijzijn. Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel.