Anita Sijm

Een goede training, mooie diepgang voor 1 dag. Smaakt naar meer!

Bureau van Lienden

Ik vond het zinvol om me weer eens met dit onderwerp bezig te houden. de tijd verstrijkt en na verloop van tijd zie je eigen ontwikkeling en daarmee zie je ook weer andere aspecten in dit thema.

Anita Sijm

Een fijne organisatie.

Maria Hoekstra

Helder verhaal

Bureau 2Flow

De eerste online workshop waar de tijd voorbijvloog, er verbinding was in de groep, er geleerd werd door eerst te ervaren en deelnemers betrokken werden bij de training.
Trainer Jos is top....
Trainer Jos is top. Theorie en presentatie wisselen elkaar goed af door veel te doen en eerst zelf te ervaren. Ruimte en veel aandacht voor de inbreng van de deelnemers zelf.
Leren door te doen door direct met eigen casus aan de slag te gaan, schuif je van consument naar producent.

RML

Workshop was goed samengesteld en geleid

Erik Conings Q²Q

Ok, nogal uiteenlopend deelnemerspubliek. Persoonlijke verwachtingen niet echt ingelost maar anderzijds ook besef of validatie dat we zelf al ver staan mbt zelf-organiserend werken.

Madeleine Blok

Ik ben niet heel enthousiast over de workshop. Er namen heel ervaren deelnemers deel aan de workshop en het programma bleef erg op de vlakte. Ik kan me voorstellen dat er gekozen wordt voor... Ik ben niet heel enthousiast over de workshop. Er namen heel ervaren deelnemers deel aan de workshop en het programma bleef erg op de vlakte. Ik kan me voorstellen dat er gekozen wordt voor interactie. Echter het programma bleef vrij algemeen waardoor deze momenten weinig toevoegden.

Dick Ketting/gemeente Zwolle

Was zeer plezierig! Prettige gastheer, die je goed op je gemak weet te stellen.

Gerrit Stam

Klantvriendelijk en mensgerichte aanpak