Kennis Werkt

WOW!!! Ik voelde een leeromgeving die per dagdeel veiliger voelde en dat maakte de ruimte voor experiment steeds groter. Dat gaf mij de ruimte om te leren wat ik nodig had.

Ema Najetovic, gemeente Alkmaar

De training die ik heb gevolgd via Het Eerste Huis vond ik ontzettend waardevol op inhoud en sterk op organisatie. De overnachting, de maaltijden, de tussendoortjes en de trainingsruimte waren goed... De training die ik heb gevolgd via Het Eerste Huis vond ik ontzettend waardevol op inhoud en sterk op organisatie. De overnachting, de maaltijden, de tussendoortjes en de trainingsruimte waren goed verzorgd waardoor al mijn aandacht uit kon gaan naar de stof en beleving van de training. Grote complimenten aan de trainers Richard en Niels, die samen een goed duo vormden en de training voortreffelijk gaven. Het contact met Het Eerste Huis is prettig verlopen en kwam professioneel over.

Channah

Hele goede training die heel puur is

NN

Bijzonder en intensief.

Suzanne Ross / Ross Raad & Daad

Ik vond het een waardevolle training. Nooit eerder zo bewust kunnen ervaren hoe het voelt om te bewegen naar een duidelijke behoefte. Nu weet ik dat het mijn potentieel is.

Anita Sijm

Deze training heeft mij geholpen een belangrijke stap te zetten. Het geeft een heel goede basis om te leven vanuit je 'zijn'.

Veerle

Inspirerende training die je bewust maakt en ervaringsgericht is

Mirjam Kroon Training & Advies

Bijzondere training met veel
Praktische oefeningen werkelijk helpend om contact te maken met je eigen spirituele bronnen, passie en potentieel.

Envida

Ik heb de training als zeer boeiend en inspirerend ervaren.
Elke dag kom je dieper in het proces van transformatie terecht.
De tools zijn zeer makkelijk, krachtig en toepasbaar.

Anita Sijm

Een goede training, mooie diepgang voor 1 dag. Smaakt naar meer!