Wendy

Intensieve interessante impactvolle training. Aanrader.

Jeanette Klompmaker

Erg leerzaam en mooi aansluitend bij hoe ik in het leven sta en in welke richting ik wil ontwikkelen.

Christel

Prachtige ervaring. Zorgvuldig, oprecht in verbinding en het palet aan inzichten is rijk.

Frank Uit de Weerd

Een hele mooie, intense training waar de "being" side van persoonlijk leiderschap voorop staat. De training is erg ervaringsgericht en leert je hoe je door vertragen nieuwe mogelijkheden kunt... Een hele mooie, intense training waar de "being" side van persoonlijk leiderschap voorop staat. De training is erg ervaringsgericht en leert je hoe je door vertragen nieuwe mogelijkheden kunt ontdekken. Dit maakt de training paraxaal genoeg erg praktisch!

Wim Braaksma, NHLStenden Hogeschool

Een geweldige praktisch/spirituele ervaring.

Protion

Nogal kostbaar, maar goede training

Menke

Zeer goede ervaring. Goed, veilige sfeer. Leuke groep. Inhoudelijk interessant en goed te volgen.

Miriam Kollaard NPO

De training Art of Hosting heb ik als zeer waardevol ervaren

Esther Branderhorst / PMT Partners Medische Techniek B.V.

De aanvraag van de brochure was al een ontzettend bijzondere ervaring. Edith nam de tijd voor mij en luisterde echt. Op haar aanraden ben ik ook daadwerkelijk werk gaan maken om aan de training deel... De aanvraag van de brochure was al een ontzettend bijzondere ervaring. Edith nam de tijd voor mij en luisterde echt. Op haar aanraden ben ik ook daadwerkelijk werk gaan maken om aan de training deel te nemen. Dit waren drie heel intensieve en hele mooie dagen. Voor mij een ervaring waar echt alle handvaten heb gekregen die ik nodig heb. Dank je wel Edith en Richard!

Prinses Máxima Centrum

Adequate begeleiding bij het doorlopen van de verschillende onderdelen van de training; fijne atmosfeer gedurende de training en genoeg ruimte voor eigen input