Andela - Mensch und Organisation

Triple A

Annette Koevermans/KoevermansCoaching

Ik heb de training Leren Manifesteren van Het Eerste Huis gevolgd.

Tassen van Riet

Wauw, ten diepste weet ik nu wat mijn purpose is. Gewoon in een paar woorden. Dit neem ik mee voor altijd

Koen Vandyck

Erg verzorgde, kwaliteitsvolle training. Van begin tot eind.

Marit Dijkmans / Mensium

Ik vond het een fantastische training, zowel op inhoud, toepasbaarheid, werkvormen, als onderlinge sfeer. In 2 dagen een theorie uitleggen, maar vooral ook laten doorleven is echt knap. Ik kon de... Ik vond het een fantastische training, zowel op inhoud, toepasbaarheid, werkvormen, als onderlinge sfeer. In 2 dagen een theorie uitleggen, maar vooral ook laten doorleven is echt knap. Ik kon de dagen erna de theorie zonder enige moeite uitleggen aan anderen. Dat zegt denk ik alles. Niet alleen omdat ik deze goed uitgelegd hebt gekregen, maar vooral omdat ik de elementen zelf ervaren heb.
De afsluiting met de 'arena' vind ik enorm sterk. Hierin zit een belofte aan jezelf. Niet alleen een voornemen, maar echt een belofte. En die wil je misschien wel minder snel verbreken dan een voornemen.
Kortom, echt top!

Daniëlle Dictus

Tijdens de training heb ik heldere inzichten opgedaan, die mij hielpen om belangrijke keuzes te maken in mijn leven. Het was daarom voor mij elke minuut en traan waard. Mijn eigen koers werd... Tijdens de training heb ik heldere inzichten opgedaan, die mij hielpen om belangrijke keuzes te maken in mijn leven. Het was daarom voor mij elke minuut en traan waard. Mijn eigen koers werd scherp, ik vond de moed om er ook op te varen! Dat voelt krachtig en geeft energie.

Jenny Westrik

De training Leren Manifesteren was voor mij een mooie ervaring van hoe het rationele en intuïtieve bijeenkomen en samenwerken.

Samurai at Work

Eerder dan een ongemakkelijke kennismaking, voelde de start van de training als thuiskomen in een warm nest. Een ideale start voor een driedaagse vol menselijke, warme actie en interactie. Hoewel ik... Eerder dan een ongemakkelijke kennismaking, voelde de start van de training als thuiskomen in een warm nest. Een ideale start voor een driedaagse vol menselijke, warme actie en interactie. Hoewel ik me had ingeschreven om iets bij te leren, heb ik vooral veel mogen ervaren. Initieel wat onwennig en met kritische vragen. Achteraf met de vaststelling dat mijn ervaringen me net rijker en 'wijzer' gemaakt hebben....

Gabriella De Francesco

Het was zeer intens, heftig, prikkelend maar oh zo mooi. Zoveel geleerd van en over mensen, over hart en lichaam, over hoe een groep je intens kan dragen en dit allemaal in de zeer veilige,... Het was zeer intens, heftig, prikkelend maar oh zo mooi. Zoveel geleerd van en over mensen, over hart en lichaam, over hoe een groep je intens kan dragen en dit allemaal in de zeer veilige, liefdevolle handen van Tamara en Yannick. Een ervaring om nooit te vergeten. Dankbaar dat jullie dit blijven organiseren.

Armand Steens

Authentiek, in-depth en vanuit de essentie