Dag 1 prima ingezet. Dag 2 ervaardde ik als minder. De casus was hier mede debet van (de groep is geen team, belangen niet dezelfde).
Eigen casustiek niet aan bod gekomen

Ikheb appreciative inquiry bijgewoond, 2 daagse versie. was interessante informatieve en ook praktische training. goede trainer, kennnis en capable in inspelen op behoeftes. erg goede locatie met... Ikheb appreciative inquiry bijgewoond, 2 daagse versie. was interessante informatieve en ook praktische training. goede trainer, kennnis en capable in inspelen op behoeftes. erg goede locatie met mogelijkheid tot buiten rondlopen.

Professioneel en prettig

Mooie training. Goed verzorgd, prettige lokatie, interessant thema.

Agneta Andersson

De introductiecursus ‘Embodied learning’ van Paula Kolthoff biedt oefeningen aan om te ervaren wat je beweegt, hoe je je beweegt in relatie tot anderen en in relatie tot wie je aan het worden bent.... De introductiecursus ‘Embodied learning’ van Paula Kolthoff biedt oefeningen aan om te ervaren wat je beweegt, hoe je je beweegt in relatie tot anderen en in relatie tot wie je aan het worden bent. Hoofd, hart en buik worden op subtiele wijze aangesproken en met elkaar in contact gebracht. Een verreikende ervaring met doorwerking.

Versa Welzijn

Ik vond de training van reinventing organisations een interessante bijeenkomst.

Esencia training en coaching

Afgelopen vrijdag heb ik de workshop embodied learning gevolgd. Het was mijn eerste ervaring met het Eerste Huis. Ik heb de contacten vooraf met het Eerste huis als prettig ervaren en de workshop... Afgelopen vrijdag heb ik de workshop embodied learning gevolgd. Het was mijn eerste ervaring met het Eerste Huis. Ik heb de contacten vooraf met het Eerste huis als prettig ervaren en de workshop als zeer aangenaam. De trainster Paula Korthoff straalt rust, kundigheid en bevlogenheid uit. Een prettige combi.

Madame & Office |Josée van den Heuvel

Reinventing Organizations geeft een verhelderend overzicht van het bekende boek van Laloux met pakkende praktijkvoorbeelden in een prettige setting met aandacht voor de inwendige mens en met oog... Reinventing Organizations geeft een verhelderend overzicht van het bekende boek van Laloux met pakkende praktijkvoorbeelden in een prettige setting met aandacht voor de inwendige mens en met oog voor andere meerwaarden, zoals netwerken. Josée van den Heuvel |Madame & Office

Mensgericht, betrokken en kundig. De workshop ervaren zoals beschreven op de website, inspirerend!

De training was niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Onderwerp was echter wel interessant.