Pluryn

Rust, ruimte en inzicht waardoor ik de juiste keuze kon maken en vol vertrouwen aan de slag ga met een nieuwe uitdaging. Ik hoef niet te weten wat er komt.... Dank! Niet alleen de trainers maar ook... Rust, ruimte en inzicht waardoor ik de juiste keuze kon maken en vol vertrouwen aan de slag ga met een nieuwe uitdaging. Ik hoef niet te weten wat er komt.... Dank! Niet alleen de trainers maar ook de mede-cursisten. Contact van mens tot mens was wat me deze twee dagen raakte.

Bij de manier waarop de training wordt geven ervaar ik volop de veiligheid om de eigen ontwikkelingen aan te gaan die nodig zijn om dezelfde ontwikkelingen ook bij anderen te kunnen begeleiden. De... Bij de manier waarop de training wordt geven ervaar ik volop de veiligheid om de eigen ontwikkelingen aan te gaan die nodig zijn om dezelfde ontwikkelingen ook bij anderen te kunnen begeleiden. De training is verder zo praktijkgericht dat ik er gelijk mee aan de slag kan in mijn werk. Ik neem zinvolle en voedende bagage mee voor mijn eigen persoonlijke en professionele ontwikkeling!

Had wat meer interactie verwacht aangezien het om een workshop ging.

Reinate Helsloot [ZINPACT]

Prettige kennismakingsworkshop. Vakkundige spreker,

Een helder verhaal en een inspirerende workshop!

Sylvia/ DuurzaamVerbonden

Veel informatie, gelukkig ook interactief, mooie locatie, lekkere lunch. Kortom een prettige en voor mij inspirerende workshop.

areaconsult

Het waren drie rijke, voedzame en leerzame dagen. Die in een prettige, coöperatieve en open sfeer zijn verlopen.

Mijn eerste ervaring met Embodied Learning, goed georganiseerd, op een prachtige locatie.
Inspirerende docente en ervaring.

Sabine

Mijn ervaring met het Eerste Huis is altijd goed. Deze training vond ik echter niet heel veel toegevoegde waarde hebben ten aanzien van Organisatieontwikkeling met Theory U.

An

Een prettige training om te vertragen en ervaring op te doen met luisteren naar het lichaam en echt luisteren naar anderen